Kounect
|
20.12.2013 22:17 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
|

|
Ještě doplním, že během kontroly s kamarádem jsme zjistili, že při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane až při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můžou výkon/množství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale žádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protože nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem našel. Za každou dílčí radu každopádně děkuji |
| |
| |
|
|