 | |  |
Darja
|
13.12.2013 23:05 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
|

|
No, vím, e se tu na mě sesypete jako sráni, ale ceny v autorizáku budou prostě vyí. Má to pár důvodů.
U jen cena licencí, předplatné diagnostiky (větina neutorizáků ji má kradenou), předplatné software (které se nedá získat jinak ne jako autorizák), tuny hloupých přípravků, které mít musíte, i kdy je potřebujete (například pec na kartue lepidla na skla, kde se lepidlo předehřeje a je pak kratí doba schnutí asi o půlku.... co je pro nás zbytečnost, stejně necháváme auta stát přes noc, pro jistotou).
Pak musíte ivit importéry, co se odvíjí na ceně originálních dílů.
Platíte vechna moná kolení na nové produkty, nové technologie a nové modely.
Do toho vám předepíou, e musíte mít takovou a makovou bodovačku, plničku klimatizace. Musíte dodrovat Corporate Identity, co není zadarmo a hromadu ostatních nesmyslů.
A kdy jim řeknete, e třeba ta pec, která stojí 7000 Kč bez DPH je nesmysl, tak vám řeknou, e to tak prostě musí být, ale e ji nemusíme vyuívat... A to jsem vyjmenovala zlomek toho, co "musí" být, aby člověk byl autorizovaný.
Kadý rok se to zpřísňuje, letos nás donutili předělat podlahu! na příjmu, aby odpovídala nějaké schválené normě. Nakoupili se dladičky, poloily se a vechny byly v jednom rohu prohnuté. Samozřejmě je musíte nakoupit od předem schválené firmy. Kdy jsme to reklamovali, bylo nám řečeno, e je to v pořádku. Take máme sice schválenou dlabu, sakra drahou, ale křivou.
Jedna nejmenovaná značka si dokonce diktuje jaké kytky (konkrétní druh) smí být v prostoru pro zákazníky.
A člověk, co má svojí gará, svojí diagnostiku stahlou z netu na svým NTB, se můe na tohle z vysoka vykáknout a účtovat si o 2/3 míň.
Sice zákon káe, e vechny servisní informace musí být k dispozici i pro neautorizované servisy. Jsou, jene za jejich staení zaplatí servis to samé, co za to platíme my. Take najednou zjistí, e to neleze do desetitisíců, ale i do statisíců a prděj na to.
A protoe tohle je samozřejmě jak trn v prdce pro importy, vymýlejí akce, proč musí zákazníci jezdit do autorizáků, jinak nebude tohle a nebude tohle.
A pokud má zákazník auto v záruce, jede do neautorizáku a ten nepouije předpsané (a placené) informace, servisní postupy a díly kvality OEM, zákazníkovi reklamace nemusí být uznána... a začíná děsný kolečko handrkování se, jeden případ chevroletu se rozmázl i na novinkách.cz. koda jen, e tam nenapsali celou pravdu.
A k tomu opravování a měnění... Teď konečně máme zlatýho elektrikáře. Kluk ikovnej, chytrej, pracovitej. Přijelo nám fungl nový auto a jak sjelo z kamionu, nechtělo nastartovat. No výrobní průser. Technická podpora radila měnit ŘJ karoserie... klučina se na to vyprdnul a nael, e při výrobě provrtali nízkorychlostní svazek roubem.
Ono je těký toti se v něčem vrtat, kdy vám ti "nejpovolanějí" mnohdá nedokáou poradit.
No, chápu, e to asi málokdo dočte a sem, ale nehaňte autorizáky za ceny na hodinu. Někdo toti tu "vizá" a "pravidla" značek platit musí a z hlav autorizáků to není, věřte mi.
Proto zítra jedu k jardovi, protoe v jeho garái si dáme cígo a kafe a pokecáme a nemusím se promenádovat po křivé dlabě za nechutný peníze |
| |
| |
|
|