Darja
|
29.10.2013 15:57 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
|

|
Stirius napsal(a): lo o tu hadici vzduchovou, co vede z toho bloku vlevo a pak se spojuje před klapku. Jak to tam člověk jen nasadí a je to.
Asi to hodím na kontrolu do servisu, kde je problém. Nemám teď čas se v tom moc vrtat a stejně jsem lamka. A sundat celé to víko je pěkná drbačka, dostat se vzadu k těm roubům je fakt radost. Btw. cívky i svíčky mám taky nové. Olej mám celý vyměněný před 8mi tisíci km, co je tak půl roku u mě, take evidentně asi trochu teče. Měrka mi přijde normální, respektive nepozoruji na té tyčince nic zvlátního  .
PS: Pokud jde o ty ventilové víka, tak jestli tam je to těsnění jak trojitá osmička, tak těsnění jsem měnil nedávno a co si pamatuju, tak jak jsou tam ty dráky a odtok oleje, tak bylo to mastné, ale nic zásadního...
Na volnoběh to vypadá ok, pokud nebyla zima nebo první ranní nastartování, to potom kopalo, jak jsem říkal.
Jestli se měnil olej před 8tisíci a u ho má nad minimem, tak počítej, e minimálně 0,5 litru u ti někam zmizela... myslím, e mezi horní a spodní ryskou na měrce to dělá asi 1 litr oleje. Za 8tisíc je to sakra markantní úbytek.
Trojitá osmička není těsnění ventilového víka, ale sání.... jestli myslí ty modrý krouky, co jich je 6.
Jinak jetě bych zkusila tu klapku vyměnit, nebo si ji od někoho půjč, zkus pojezdit s jinou. Protoe takhel bych fakt potřebovala vidět, co se děje na diagnostice.
Vyhodí ti to při chybě AP taky chybu brzd? |
| |
| |