| | |
19.10.2009 09:51 -
Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107677
|
|
tief
|
|
|
Zdar, po vymene vadnej cievky sa nam na aute stala divna vec, pri akceleraci s volnobehu je hrozna dira, tzn po stlaceni pedalu sa nedeje nic a po chvili auto vyrazi, dalej volnobeh v zabere ( automat ) - niekedy klesnu otacky az pod 500 rpm, servis nepipa.
Skontroloval som vsetky, kable podtlaky, tesnenia, nikde ziaden viditelny problem. Zaujimave je ze po prepnuti na plyn sa problem s "dierou v plyne" strati ale nizky volnobeh zostava.
Vo vyssich otackach ide motor uplne bez problemov.
Momentalne podozrievam sviecky(ale je to divne, LPG byva naopak viac haklive na sviecky ako benzin ) , uvidime po vymene. Uvitam navrhy a podnety co by to mohlo este byt
dik.
Zdar, po vymene vadnej cievky sa nam na aute stala divna vec, pri akceleraci s volnobehu je hrozna dira, tzn po stlaceni pedalu sa nedeje nic a po chvili auto vyrazi, dalej volnobeh v zabere ( automat ) - niekedy klesnu otacky az pod 500 rpm, servis nepipa.
Skontroloval som vsetky, kable podtlaky, tesnenia, nikde ziaden viditelny problem. Zaujimave je ze po prepnuti na plyn sa problem s "dierou v plyne" strati ale nizky volnobeh zostava.
Vo vyssich otackach ide motor uplne bez problemov.
Momentalne podozrievam sviecky(ale je to divne, LPG byva naopak viac haklive na sviecky ako benzin ) , uvidime po vymene. Uvitam navrhy a podnety co by to mohlo este byt :)
dik.
|
|
19.10.2009 10:28 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107680
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no nepises jestli je to stejne na BA i PB..zkus co to dela je na BA
no nepises jestli je to stejne na BA i PB..zkus co to dela je na BA
|
|
19.10.2009 10:56 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107682
|
|
tief
|
|
|
benzin: dira v akceleraci, volnobeh v zaberu ( automat bez plynu ) otazky klesnou hrozne dole
lpg: akcelerace uplne bez problemov, volnobeh v zaberu ( automat bez plynu ) otazky hrozne dole
jinak volnobeh bez zaberu ( automat v P ) je nadherne rovnomerny jak na plyn tak na benzin
benzin: dira v akceleraci, volnobeh v zaberu ( automat bez plynu ) otazky klesnou hrozne dole
lpg: akcelerace uplne bez problemov, volnobeh v zaberu ( automat bez plynu ) otazky hrozne dole
jinak volnobeh bez zaberu ( automat v P ) je nadherne rovnomerny jak na plyn tak na benzin
|
|
19.10.2009 11:35 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107684
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
volnobeh muze byt lambda nebo klapka..jinak svicky zkus...na diag tlak v sani,spalovani,predstih,bohaty/chudy
volnobeh muze byt lambda nebo klapka..jinak svicky zkus...na diag tlak v sani,spalovani,predstih,bohaty/chudy
|
|
19.10.2009 15:48 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107689
|
|
tief
|
|
|
takze svicky nepomohli - ale jeden poznatok - na odpojenie cidla tlaku v sacom potrubi auto vobec nereaguje, takze typujem ze problem je tymto smerom
takze svicky nepomohli - ale jeden poznatok - na odpojenie cidla tlaku v sacom potrubi auto vobec nereaguje, takze typujem ze problem je tymto smerom :-(
|
|
19.10.2009 21:53 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
1107701
|
|
tief
|
|
|
tak na diagnostike bolo v zavadach chyba zapalovani na valcoch 5 a 6, chyba cievky 5 a 6, chyba komunikace s ecu a chyba cteni dat s podtlakoveho senzoru, po vymazani zavad sa chod motora spravil, jazdi uplne bez problemov , najazdenych testovacich cca 80km.
Co tomu do frasa bolo ...
tak na diagnostike bolo v zavadach chyba zapalovani na valcoch 5 a 6, chyba cievky 5 a 6, chyba komunikace s ecu a chyba cteni dat s podtlakoveho senzoru, po vymazani zavad sa chod motora spravil, jazdi uplne bez problemov , najazdenych testovacich cca 80km.
Co tomu do frasa bolo ...
|
|
26.10.2013 12:21 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630168
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Kopíruju z jiného tématu.
Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.
Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
A k tomu cukání a kopání? Částečně za to můe i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.
Ale protoe na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?
Diagnostika říká co? Nemá tam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
tak za prvný, u si fakt zalo téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu u kaboní
Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, ne by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle jetě na ádné V6 nerozebírala).
Za druhý, myslím pístní krouky, nevím, jaky jiný krouky myslí ty, jestli ty myslí gufera ventilů, to by ti motor olej ral.
Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důleitý info.
A za druhý, neře NÁSLEDKY, ale ře PŘÍČINY! Kdy vidím, e je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeím, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera jetě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam u asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmaovačem, nech jí vyschnout a vyzkouej to. Moná to jetě přeije a pak se vrhni na pátrání po oleji a zalo si to dalí téma
Kopíruju z jiného tématu.
Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.
Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
A k tomu cukání a kopání? Částečně za to můe i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.
Ale protoe na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?
Diagnostika říká co? Nemá tam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
tak za prvný, u si fakt zalo téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu u kaboní
Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, ne by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle jetě na ádné V6 nerozebírala).
Za druhý, myslím pístní krouky, nevím, jaky jiný krouky myslí ty, jestli ty myslí gufera ventilů, to by ti motor olej ral.
Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důleitý info.
A za druhý, neře NÁSLEDKY, ale ře PŘÍČINY! Kdy vidím, e je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeím, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera jetě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam u asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmaovačem, nech jí vyschnout a vyzkouej to. Moná to jetě přeije a pak se vrhni na pátrání po oleji a zalo si to dalí téma
|
|
26.10.2013 12:41 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630176
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ok, to znova rozeberu, očistím a uvidím. Ale myslím si, e se mi tam právě vrací moc oleje nebo tam nějak zůstává stát. A problém je v tom, e mi minimálně dle senzorů mi olej nemizí.
No, a chápu, e je potřeba vyřeit příčinu, ale tu si jen tak z mé makovice bez znalosti aut nevytáhnu, proto píu sem .
Přidal jsem fotku, co jsem udělal, kdy jsem to čistil minule. Podívejte se i na spodní část, kde jde vidět i malá kaluka oleje. Nějaký nápad po této fotce?
Ok, to znova rozeberu, očistím a uvidím. Ale myslím si, e se mi tam právě vrací moc oleje nebo tam nějak zůstává stát. A problém je v tom, e mi minimálně dle senzorů mi olej nemizí.
No, a chápu, e je potřeba vyřeit příčinu, ale tu si jen tak z mé makovice bez znalosti aut nevytáhnu, proto píu sem :-).
Přidal jsem fotku, co jsem udělal, kdy jsem to čistil minule. Podívejte se i na spodní část, kde jde vidět i malá kaluka oleje. Nějaký nápad po této fotce?
Přílohy: Klapka.jpg ( 1953681b ) - |
|
26.10.2013 16:30 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630201
|
|
Darja
|
|
|
Dle senzorů nemizí. Prosimtě, taková ta tyčinka, uprostřed přední části motoru, ta je přesnějí, ne čidla. Mě čidlo ukazuje hrdině ooo_ _ a mám 5mm od minimální rysky. Olej si raději kontroluju sama, nevěřím tomu čidlu.
Nápady jsem ti psala, zkus vyčistit ten odlučovač a klapku. Kdy to nepomůe, začne pátrat v bodě 2, co jsem ti psala.
Dle senzorů nemizí. Prosimtě, taková ta tyčinka, uprostřed přední části motoru, ta je přesnějí, ne čidla. Mě čidlo ukazuje hrdině ooo_ _ a mám 5mm od minimální rysky. Olej si raději kontroluju sama, nevěřím tomu čidlu.
Nápady jsem ti psala, zkus vyčistit ten odlučovač a klapku. Kdy to nepomůe, začne pátrat v bodě 2, co jsem ti psala.
|
|
29.10.2013 08:57 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630719
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Mno, včera jsem to vytáhl, celé pročistil. Ani to nebylo moc pinavé. Ale co mohl být větí problém, tak vpravo vedle klapky nebyl zapojený jen kabel do toho sání, tak ten jsem tam samozřejmě dal. Tou dírou se dle mě mohl dostávat do motoru vzduch a děla neplechu.
ALE dnes ráno, i kdy to jelo vcelku dobře a bez kopání (uvidíme jetě, a bude ráno větí zima), tak stejně asi po 2-3 km mi to hodilo Automatic gearbox error. Take jsem zase na začátku a to jetě uvidím, jak se to bude chovat kolem nuly. Ovem opět se prostě vracím k chybě gearboxu a blokování řazení, grrrr
Btw. oleje v motoru mám tak 3mm nad mininimum.
Mno, včera jsem to vytáhl, celé pročistil. Ani to nebylo moc pinavé. Ale co mohl být větí problém, tak vpravo vedle klapky nebyl zapojený jen kabel do toho sání, tak ten jsem tam samozřejmě dal. Tou dírou se dle mě mohl dostávat do motoru vzduch a děla neplechu.
ALE dnes ráno, i kdy to jelo vcelku dobře a bez kopání (uvidíme jetě, a bude ráno větí zima), tak stejně asi po 2-3 km mi to hodilo Automatic gearbox error. Take jsem zase na začátku a to jetě uvidím, jak se to bude chovat kolem nuly. Ovem opět se prostě vracím k chybě gearboxu a blokování řazení, grrrr :-(
Btw. oleje v motoru mám tak 3mm nad mininimum.
|
|
29.10.2013 09:06 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630723
|
|
Darja
|
|
|
Tak toho oleje tam moc nemá. Jsi si jistý, e ti nemizí? Kolik má najeto do výměny? Kolik oleje si dával?
A nevím, co myslí kabelem, který je zapojený do sání a e tím kabelem, se mohl dostat vzduch do motoru. Větinou kabelem/dráty, vzduch neproudí. Spí elektrika
Jinak jakákoli díra před váhou vzduchu neplechu dělat nebude, kdy je díra za váhou, tak to je pak problém.
Jinak mě napadá jetě jedna věc, netečou ti trochu ventilová víka? jak vypadá prostor okolo cívek, ten lábek, ve kterém sedí?
Hádá se to na volnoběh nebo ne?
Tak toho oleje tam moc nemá. Jsi si jistý, e ti nemizí? Kolik má najeto do výměny? Kolik oleje si dával?
A nevím, co myslí kabelem, který je zapojený do sání a e tím kabelem, se mohl dostat vzduch do motoru. Větinou kabelem/dráty, vzduch neproudí. Spí elektrika :-))
Jinak jakákoli díra před váhou vzduchu neplechu dělat nebude, kdy je díra za váhou, tak to je pak problém.
Jinak mě napadá jetě jedna věc, netečou ti trochu ventilová víka? jak vypadá prostor okolo cívek, ten lábek, ve kterém sedí?
Hádá se to na volnoběh nebo ne?
|
|
29.10.2013 09:36 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630726
|
|
jumep
|
|
|
len jeden poznatok, pri benzinovom aute je totalne dolezite mat vporiadku aj obycajnu olejovu mierku
mam tu jedno auto po poziari, ked som ho teraz nastartoval a chodil okolo neho, napr za chodu motora som vytiahol mierku oleja, cim sa zmenil podtlak v klukovej skrini, tak klapka to hodne vykorigovala
tym chcem povedat ze nielen priamo tesnenia a podtlaky na sani ale aj ostatne maju vplyv na chod, samozrejme ze ked je to teple to pojde lepsie a mozno si toho ani nevsimnes ze to nejde vporiadku
moc skontrolovane to ale asi nebudes mat ked si teraz nasiel nezapojene nieco ...
len jeden poznatok, pri benzinovom aute je totalne dolezite mat vporiadku aj obycajnu olejovu mierku
mam tu jedno auto po poziari, ked som ho teraz nastartoval a chodil okolo neho, napr za chodu motora som vytiahol mierku oleja, cim sa zmenil podtlak v klukovej skrini, tak klapka to hodne vykorigovala
tym chcem povedat ze nielen priamo tesnenia a podtlaky na sani ale aj ostatne maju vplyv na chod, samozrejme ze ked je to teple to pojde lepsie a mozno si toho ani nevsimnes ze to nejde vporiadku
moc skontrolovane to ale asi nebudes mat ked si teraz nasiel nezapojene nieco ...
|
|
29.10.2013 09:50 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630728
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Já teď řeím problém, motor za studena jedena 5 válců a za tepla normálně na 6. Stačí jed na 5 válců cca2 minuty, znovu nastartovat, a jede na 6. Vyměnil jsem cívky, svíčky, těsnění sání. Ventilová víka mi obě propoutí trochu oleje. Ty prostory, kde jsou cívky, tak je tam malé mnoství oleje. Vadí to něčemu?
Já teď řeím problém, motor za studena jedena 5 válců a za tepla normálně na 6. Stačí jed na 5 válců cca2 minuty, znovu nastartovat, a jede na 6. Vyměnil jsem cívky, svíčky, těsnění sání. Ventilová víka mi obě propoutí trochu oleje. Ty prostory, kde jsou cívky, tak je tam malé mnoství oleje. Vadí to něčemu?
|
|
29.10.2013 11:29 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630750
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
lo o tu hadici vzduchovou, co vede z toho bloku vlevo a pak se spojuje před klapku. Jak to tam člověk jen nasadí a je to.
Asi to hodím na kontrolu do servisu, kde je problém. Nemám teď čas se v tom moc vrtat a stejně jsem lamka. A sundat celé to víko je pěkná drbačka, dostat se vzadu k těm roubům je fakt radost. Btw. cívky i svíčky mám taky nové. Olej mám celý vyměněný před 8mi tisíci km, co je tak půl roku u mě, take evidentně asi trochu teče. Měrka mi přijde normální, respektive nepozoruji na té tyčince nic zvlátního .
PS: Pokud jde o ty ventilové víka, tak jestli tam je to těsnění jak trojitá osmička, tak těsnění jsem měnil nedávno a co si pamatuju, tak jak jsou tam ty dráky a odtok oleje, tak bylo to mastné, ale nic zásadního...
Na volnoběh to vypadá ok, pokud nebyla zima nebo první ranní nastartování, to potom kopalo, jak jsem říkal.
lo o tu hadici vzduchovou, co vede z toho bloku vlevo a pak se spojuje před klapku. Jak to tam člověk jen nasadí a je to.
Asi to hodím na kontrolu do servisu, kde je problém. Nemám teď čas se v tom moc vrtat a stejně jsem lamka. A sundat celé to víko je pěkná drbačka, dostat se vzadu k těm roubům je fakt radost. Btw. cívky i svíčky mám taky nové. Olej mám celý vyměněný před 8mi tisíci km, co je tak půl roku u mě, take evidentně asi trochu teče. Měrka mi přijde normální, respektive nepozoruji na té tyčince nic zvlátního :-).
PS: Pokud jde o ty ventilové víka, tak jestli tam je to těsnění jak trojitá osmička, tak těsnění jsem měnil nedávno a co si pamatuju, tak jak jsou tam ty dráky a odtok oleje, tak bylo to mastné, ale nic zásadního...
Na volnoběh to vypadá ok, pokud nebyla zima nebo první ranní nastartování, to potom kopalo, jak jsem říkal.
|
|
29.10.2013 13:21 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630769
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem jel na oběd. Startování v pohodě. Rozjídím se, pocukává. Jak zaberu a dám akceleraci, tak opět cuká a kope. Jdu z oběda, nastaruju v pohodě, plynulé ok. Rozjídím se, cuká míň. Před prací (vzdálenost 1 km od restarace) pro jistotu lápnu na plyn, e to vyzkouím. Lup ho tam! Automatic gearbox error. A to jsem ho měl i ráno cestou do práce.
Fakt u nevím, co s tím. Jestli to má spojitost s tím vzduchem, motorem, olejm nebo ne nebo kde to do pr... je patně.
Tak jsem jel na oběd. Startování v pohodě. Rozjídím se, pocukává. Jak zaberu a dám akceleraci, tak opět cuká a kope. Jdu z oběda, nastaruju v pohodě, plynulé ok. Rozjídím se, cuká míň. Před prací (vzdálenost 1 km od restarace) pro jistotu lápnu na plyn, e to vyzkouím. Lup ho tam! Automatic gearbox error. A to jsem ho měl i ráno cestou do práce.
Fakt u nevím, co s tím. Jestli to má spojitost s tím vzduchem, motorem, olejm nebo ne nebo kde to do pr... je patně. :-(
|
|
29.10.2013 15:52 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630814
|
|
Darja
|
|
|
Katan napsal(a): Já teď řeím problém, motor za studena jedena 5 válců a za tepla normálně na 6. Stačí jed na 5 válců cca2 minuty, znovu nastartovat, a jede na 6. Vyměnil jsem cívky, svíčky, těsnění sání. Ventilová víka mi obě propoutí trochu oleje. Ty prostory, kde jsou cívky, tak je tam malé mnoství oleje. Vadí to něčemu?
Jo, ten olej dokáe vyzkratovat cívku. Bohuel ventilová víka se musí koupit celá nová, nedá se koupit jen těsnění a je to sranda asi za 10tku. Take já je mám přetěsněná (cca 30tis km) a u zase chčijou, přetěsňovali mi to v autorizáku a doporučili výměnu.
Jo, ten olej dokáe vyzkratovat cívku. Bohuel ventilová víka se musí koupit celá nová, nedá se koupit jen těsnění a je to sranda asi za 10tku. Take já je mám přetěsněná (cca 30tis km) a u zase chčijou, přetěsňovali mi to v autorizáku a doporučili výměnu.
|
|
29.10.2013 15:54 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630819
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Katan napsal(a): Já teď řeím problém, motor za studena jedena 5 válců a za tepla normálně na 6. Stačí jed na 5 válců cca2 minuty, znovu nastartovat, a jede na 6. Vyměnil jsem cívky, svíčky, těsnění sání. Ventilová víka mi obě propoutí trochu oleje. Ty prostory, kde jsou cívky, tak je tam malé mnoství oleje. Vadí to něčemu?
Zkus to nastartovat ve tmě s otevřenou kapotou, větinou hned uvidí jestli ti to někde neprobíjí do kostry.
Zkus to nastartovat ve tmě s otevřenou kapotou, větinou hned uvidí jestli ti to někde neprobíjí do kostry.
|
|
29.10.2013 15:57 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630824
|
|
Darja
|
|
|
Stirius napsal(a): lo o tu hadici vzduchovou, co vede z toho bloku vlevo a pak se spojuje před klapku. Jak to tam člověk jen nasadí a je to.
Asi to hodím na kontrolu do servisu, kde je problém. Nemám teď čas se v tom moc vrtat a stejně jsem lamka. A sundat celé to víko je pěkná drbačka, dostat se vzadu k těm roubům je fakt radost. Btw. cívky i svíčky mám taky nové. Olej mám celý vyměněný před 8mi tisíci km, co je tak půl roku u mě, take evidentně asi trochu teče. Měrka mi přijde normální, respektive nepozoruji na té tyčince nic zvlátního .
PS: Pokud jde o ty ventilové víka, tak jestli tam je to těsnění jak trojitá osmička, tak těsnění jsem měnil nedávno a co si pamatuju, tak jak jsou tam ty dráky a odtok oleje, tak bylo to mastné, ale nic zásadního...
Na volnoběh to vypadá ok, pokud nebyla zima nebo první ranní nastartování, to potom kopalo, jak jsem říkal.
Jestli se měnil olej před 8tisíci a u ho má nad minimem, tak počítej, e minimálně 0,5 litru u ti někam zmizela... myslím, e mezi horní a spodní ryskou na měrce to dělá asi 1 litr oleje. Za 8tisíc je to sakra markantní úbytek.
Trojitá osmička není těsnění ventilového víka, ale sání.... jestli myslí ty modrý krouky, co jich je 6.
Jinak jetě bych zkusila tu klapku vyměnit, nebo si ji od někoho půjč, zkus pojezdit s jinou. Protoe takhel bych fakt potřebovala vidět, co se děje na diagnostice.
Vyhodí ti to při chybě AP taky chybu brzd?
Jestli se měnil olej před 8tisíci a u ho má nad minimem, tak počítej, e minimálně 0,5 litru u ti někam zmizela... myslím, e mezi horní a spodní ryskou na měrce to dělá asi 1 litr oleje. Za 8tisíc je to sakra markantní úbytek.
Trojitá osmička není těsnění ventilového víka, ale sání.... jestli myslí ty modrý krouky, co jich je 6.
Jinak jetě bych zkusila tu klapku vyměnit, nebo si ji od někoho půjč, zkus pojezdit s jinou. Protoe takhel bych fakt potřebovala vidět, co se děje na diagnostice.
Vyhodí ti to při chybě AP taky chybu brzd?
|
|
29.10.2013 16:29 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630832
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Chybu to hodí jen low fuel a potom rovnou gearbox. Brzdy ani nic jiného nehází.
Nael jsem klapku tady .link. a je to za kopcem a za pár kaček, tak snad to jetě má a zkusím to vyměnit.
Ale v kadém případě to nic neřeí o tekoucím oleji, e. To budu muset nechat zkontrolovat tak i tak.
Ovem ani tady nemám jistotu, e je to v klapce e. Moná by stálo za to zkusit ty krouky, jestli to nepodfoukává, jak píe. Ale nějak nemůu najít někde obrázek pro blbce a mě, kde a co to přesně je. Jestli si to můu koupit a zbastlit sám, výměnu, nebo ne...
Chybu to hodí jen low fuel :-) a potom rovnou gearbox. Brzdy ani nic jiného nehází.
Nael jsem klapku tady http://auto.bazos.cz/inzerat/27603481/skrtici-klapka-BOSCH-0280750041.php a je to za kopcem a za pár kaček, tak snad to jetě má a zkusím to vyměnit.
Ale v kadém případě to nic neřeí o tekoucím oleji, e. To budu muset nechat zkontrolovat tak i tak.
Ovem ani tady nemám jistotu, e je to v klapce e. Moná by stálo za to zkusit ty krouky, jestli to nepodfoukává, jak píe. Ale nějak nemůu najít někde obrázek pro blbce a mě, kde a co to přesně je. Jestli si to můu koupit a zbastlit sám, výměnu, nebo ne...
|
|
29.10.2013 18:31 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
2630855
|
|
Darja
|
|
|
no, nejdřív zkus vyčistit ten dolučovač, nějakým čističem na brzdy , prostě ho zkus vyčistit. Tím nic nezkazí.
P.S. pístní krouky ber jako poslední, ouplně poslední monost, to si doma neudělá, to byl jen hrubý odhad...
no, nejdřív zkus vyčistit ten dolučovač, nějakým čističem na brzdy , prostě ho zkus vyčistit. Tím nic nezkazí.
P.S. pístní krouky ber jako poslední, ouplně poslední monost, to si doma neudělá, to byl jen hrubý odhad...
|
|
| |
|
|