 | |  |
Stirius
|
26.10.2013 12:21 -
Re: Ztrata vykonu / C5 I 3.0 V6
|
|

|
Kopíruju z jiného tématu.
Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.
Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
A k tomu cukání a kopání? Částečně za to můe i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.
Ale protoe na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?
Diagnostika říká co? Nemá tam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
tak za prvný, u si fakt zalo téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu u kaboní
Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, ne by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle jetě na ádné V6 nerozebírala).
Za druhý, myslím pístní krouky, nevím, jaky jiný krouky myslí ty, jestli ty myslí gufera ventilů, to by ti motor olej ral.
Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důleitý info.
A za druhý, neře NÁSLEDKY, ale ře PŘÍČINY! Kdy vidím, e je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeím, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera jetě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam u asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmaovačem, nech jí vyschnout a vyzkouej to. Moná to jetě přeije a pak se vrhni na pátrání po oleji a zalo si to dalí téma |
| |
| |
|
|