jruze
|
10.10.2013 21:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
jumep napsal(a): zasada je, ze oni poznaju asi len nemecke DPF a vobec nepocitaju s cerinom ktory je u nas vo fapoch, preto po ich naliati a preplachnuti chcu spustat regeneraciu, aby sa to co tam zostalo dopalilo, ale nie pri PSA typoch filtrov, tam musis proste ten cerin dostat von, moze to znacne ulahcit cistenie, ale dane preplachovanie wapkou tym neodburas
vilous - ty si rad s takymito dodavatelmi pises, skus im napisat, skor ako poviem ze nevedia o tej problematike dostatocne moc
jruze: tak tomu bolo v prvych fapovych autach, ked sa pozres do RHR, mas tam tu statistiku, mesto, medzimesto, dialnica atd ... (vid prilozeny dokument)
To vím , ale to je jen statistika (tyto údaje to bere z rychlosti,z řazení,otáček atd..)- kdy ti na ten motor (který regeneruje třeba po 800 Km ) dám ucpaný FAP bude znovu regenerovat po 800Km ? - krom toho tyto údaje jsou i u RHR bez FAP.
Jetě jedna zkuenost - mám tu snímač diferenčního tlaku který ukazuje jen do nějakých 35 a nespoutěla se regenerace(auto po čase netáhlo) vyčistil jsem FAP - auto jelo super 1000Km a znovu - aditivace bez chyb test OK (nucená regenerace proběhla OK) - nemohl jsem na to přijít a mne napadlo vyměnit snímač diferenčáku a od té doby OK. Pokud je tedy regenerace závislá na něčem jiném ne na údajích z diferenčáku tak proč se to spravilo jeho výměnou. Opačný případ e diferenčák přeměřoval(to C5 I) tam se zase spoutěla po 100Km i na čistém Fapu - také jsem čistil FAP jak blbej. |
| |
| |