Darja
|
28.08.2013 17:11 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
|

|
Hezký koukat na Xsara fórum, ale to jsou trochu jiný motory, trochu jiný závady. Vegetariáni taky nekoukaj do stejkový kuchařky, jak si udělat naklíčený zrní.
Jako první, jeď do citroenu a kup si těsnění pod sání. Nestojí tolik, má V6, tak asi má i na banány! V elitu stojí asi 200Kč a má číslo JD5906, pokud chce druhoku. Dává se tam takhle:
Krok 1: Ze sání sundá staré těsnění, zahodí ho 
Krok 2: Nadná nové těsnění, pěkně ho tam usaď, aby nevyčuhovalo a neskřípnul si ho.
Krok 3: nandej sání.
Vyměň i to těsnění u klapky. Těsnění stárnou, netěsní jak mají, a při jízdě na plyn je to doopravdy extrémě citlivé na sebemení přisátí faleného vzduchu. Mě to stálo nervů dost, ne jsem na to přila (hlavně, kdy si ten můj pekáč tohle usmyslel na křiovatce a já se rozjíděla na 3°, to jsem byla v rái pěkně, hehe ).
A co se týká gearboxu, ano je to tak citlivé! Pokud se hodnoty, které získává řj, dostanou mimo limity, vyhodnocuje to jako jistý faktor rizika pro členy jako je AP a uzamyká je do jediného mechanického stupně jako za A ochranu před pokozením, za B jasný signál pro řidiče, e má problém.
Add neklidný volnoběh: Tohle řeím u tři roky, cívky, svíčky nové, prostříkány konektory, koupila jsem i novou! krtící klapku a čas od času si houpe, ale skoro neznatelně. Těsnění nová, vstřiky ok. Take jsem to maličkaté houpání hodila do koe " výrobní vlastnost vozidla" a nou stres Dokonce jsem tento jev pozorovala i na dalích V6, take to u neřeím a o to mám méně edivých vlasů 
OAdd lambáda. Odkráglovanou lambádu ti ukáe diagnostika, krom toho bys trpěl na hláku Antipolution system faulty. Lexia ti ukáe, jaká lambda je mimo hodnoty, mohla by volnoběhem houpat i ona, ale to se dá přeměřit (ikovnej mecho, osciloskop).
P.S. Pouívání zázračných vodiček na léčbu vozidla vetuji. Tos měl sání asi hodně zadělané, e si ho čistil. Kdy u bude chtít pouívat tyhle zázraky a foukat do sání nějakou ňamku, tak pouij třeba Würtha, nebo něco, co je ozkouené. |
| |
| |