Stirius
|
28.08.2013 15:16 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
|

|
Jumep mi přes phone řekl, co má ten "technik" v servisu vyresetovat. Hm, sání jako takové jsem dával pryč při výměně cívek (těsnění jsem samozřejmě neměnil) a jak si pamatuju, tak mi někam vypadlo i těsnění k jednomu roubu. Jinak jsem to čistil tím stříkacím čímsi a jen jsem hodil pryč ten černý kloub a mám kam stříkat. Můe mi to celé haprovat skrz těsnění?? Hmhm. Zkusím zagooglit, jak to tam vypadá a jaké se tam dává. Přes víkend bych se k tomu na bečce mohl dostat.
Edit: nemůu najít, co kde tam vyměnit (a kde náhradu sehnat). Vidím návod na tohle .link. dle toho jsem i dělal výměnu.
Edit 2: Nael jsem něco na Xsaru. Jestli jde o tu krtící klapku, tak tu vyndával ven Jumep a čistil. Ale těsnění tam nové určitě nedával, bych si vimnul .
Jako ono to asi celé bude haprovat (minimálně cukání jak blázen při studeném motoru) kvůli vzduchu asi, jen nevím proč a co s tím. Co se týká gearboxu, no, to je otázka, jestli to můe být propojené...?
Edit 3: a co tohle? To mi připadá jako stejný problém u mě, ten post od jendadasova... .link.
Dále mě zaujala jedna věc, jestli jsem si neomrvil lambdasondu? .link. Viz: "
POZOR!! POZOR!! Pro tento test pouívejte jen sprej bez silikonu a nebo molibdenu !!! Jinak nadobro odděláte Lambda sondu - tyto látky nemá ráda!!!!!" U nevím, čím jsem to prostříkal... |
| |
| |