 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning |  |
zico
|
28.07.2013 21:17 -
Re: Chiptuning - benzinovy motor / vase skusenosti
|
|

|
loop1 napsal(a): Uvazujem nad malou upravou na mojej C5 II 2.0i 16V, 103 kW, r.2007 s LPG pohonom od zaciatku prevadzky.
...
Zistoval som si informacie konkretne o mojej motorizacii u firmy kde som si vzdy daval robit upravy a su na nu velmi pozitivne referencie / .link. /.
Odpisali mi, ze riadiaca jednotka LPG si berie vstupne informacie z povodnej riadiacky motora - t.j. ze ked sa ta upravi, LPG bude pracovat s novymi udajmi. Zvysenie vykonu podla ich popisu by bolo nasledovne:
Povodny vykon 103 kW (140 PS), krutiaci moment 190 Nm
Po uprave vykon 114 kW (155 PS), krutiaci moment cca 205-207 Nm
...
Maju niektory z Vas skusenosti s upravou riadiacej jednotky u benzinovych motorov? Ak ano, ake?
loop, zial nemam osobnu skusenost s upravou SW benzinovej atmosfery, ale ked som si svojho casu 2,0i prezistoval u ludi, co seriozne upravy robia, tak realny narast pri tomto motore dosahuju + 3-5 kW vykonu a + 7-10Nm krutaku. Toto vsetko este bez vplyvu LPG (ktory Ti naopak cast vykonu vezme).
Profituning povazujem za odbornikov v danej oblasti a mam s nimi aj skusenost, ale tieto prezentovane parametre po uprave povazujem za mierne povedane optimisticke. Aby si potom nebol sklamany za tie prachy 
>>
PS. ak by sme sa bavili o upravach turbo benzinov, tam je to jasne. par mojich znamych jazdi s upravami a velmi spokojni. Realne narasty pri 2,0T su okolo 25 kW a to uz ma vyznam .. Je mozne najst aj upravcov, pri ktorych dalej plati zaruka (nemecky Abt a pod.). Skoda, ze PSA uz dlhy cas ignoruje segment preplnovanych >2,0 turbo benzinov |
| |
| |