Kaštan
|
22.03.2013 16:52 -
Re: problém s 4hp20
|
|

|
No, volal jsem do servisu na AP v Olomouci, kde jsem taky měnil olej. Mechanik mi tvrdil, že by to mohlo být buď čidlem nebo tým kontaktem nebo taky poškozenou převodovkou (ta ale řadí v pohodě). Dále tvrdil, že hlavně ta převodovka řadí podle teploty a že je na tom závisle nějaké zamykáni té převodovky (nějaký lockup), tak to nějak nazval. Kdybych to prý neřešil, tak by se mohl prý poškodit HMD. Co je na tom pravdy? Hlavně mě zaráží, že bych na to vůbec nepřišel, když bych nepřijel k plynařovi na tlakovou zkoušku a nenapojoval mi to na diagnostiku. Vůbec mi žádná chyba nevyskočila na palubovce ani na palubním PC. Proč to něco nezahlásí, když je to taková závada??? (podle mechanika). Já bych na tu závadu přišel, až za 18000km co mám jít na výměnu oleje v převodovce a s mým nájezdem 10000km za rok, to bude až příští rok v prosinci. Prosím o radu, co mám dělat. Mám to nechat, tak jak to je? |
| |
| |
|
|