najk: nechceš to sem hodit od příspěvku
.link.
ať to líp navazuje?
vseved: Proč přičítat 50000 za automat? To nový za 610 je s automatem... To spíš bych k ojetině měl do nákladů dát minimálně 30 za repasi automatu.
Ve tvojich nákladech sice máš vstřiky, ale dvouhmotu nemáš, máš fap? Ono to ve výsledku těch 50 hodí a to je hodně střízlivej odhad.
Cenu ojetiny jsem bral z Sauta. Ročník 2008 se pohybuje od 192-240000Kč (C5 III, 2,0, najeto kolem těch 150t). Takže 230 je normální cena bych řekl. Jak je něco podstatně levnější, tak mi to smrdí.
doufak, máca:

, i když jsem nový nikdy neměl. Tomu pocitu a vůni novýho věřím. A jak píše doufak, 3 letá ojetina se 150t na hrbu bude v horším stavu, než kdybych těch 150t najel sám s vědomím, že tohle auto mám na 10 let. Osobně jdu příště taky do novýho. Uvidíme jaký budou finanční možnosti, kromě té C5 mám v merku P508 (2,0HDI jsou za 470), P308 (cca 350?), případně Logan MPV(160?

), mám to tak seřazený, kdyby se nááhodou na to lepší nepovedlo vydělat

. Na tyhle ceny se odpovídající ojetina nikdy nedostane.