| | |
18.03.2013 21:33 -
Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558820
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tady můete blbnout a do aleluja
tady můete blbnout a do aleluja :-D
|
|
18.03.2013 17:01 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558684
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mikra: Myslel jsem tím e v bazarech je jich víc...
Já pořád tak nějak předpokládám, e auta se nekupují na rok nebo jen na vyjetí z autosalonu. Take pokles ceny během téhle doby majitele nemusí zajímat. Pro mě třeba je důleitá ztráta ceny za 5, 10 let a 100/200tisíc km.
Kdy vezmu novou C5 za 500tis Kč, najedu 200tis (to by mohla vydret bez zásadních oprav), pak ji nechám serotovat (a neřeíme, jakou pak má hodnotu, tak beru prostě nula), tak vyje 2,50Kč/1km. A najedu to v klidu bez starostí. Vím čím si auto prolo, jak jsem s ním zacházel, jak se auto chovalo jako nový-jestli se něco nechová zvlátně...
Kdy koupím 5 letou C5 se 150tis. km (míň km nevěřím) za 200tisíc Kč, nechám si ji 5 let, najedu 100tisíc km. Za opravy dám: 20 vstřiky + 15 fap + 15 setrvačník + ...=minimálně 50 tisíc. Po těch 5 letech bude k serotování, jak v prvním příkladě. Take celkové investice 250tisícKč/100tisíc km = 2,50Kč/1km, ale věčně nějaká oprava, nevím kdy se rozpadne třba altík apod. Navíc riziko stočenky, bouračky, můe být kradená. Jasně, vechno jde prověřit, ale stojí to čas a peníze. A proč tohle absolvovat, kdy nový auto vyjde na stejný peníze a máte tam jistotu?
Mikra: Myslel jsem tím e v bazarech je jich víc...
Já pořád tak nějak předpokládám, e auta se nekupují na rok nebo jen na vyjetí z autosalonu. Take pokles ceny během téhle doby majitele nemusí zajímat. Pro mě třeba je důleitá ztráta ceny za 5, 10 let a 100/200tisíc km.
Kdy vezmu novou C5 za 500tis Kč, najedu 200tis (to by mohla vydret bez zásadních oprav), pak ji nechám serotovat (a neřeíme, jakou pak má hodnotu, tak beru prostě nula), tak vyje 2,50Kč/1km. A najedu to v klidu bez starostí. Vím čím si auto prolo, jak jsem s ním zacházel, jak se auto chovalo jako nový-jestli se něco nechová zvlátně...
Kdy koupím 5 letou C5 se 150tis. km (míň km nevěřím) za 200tisíc Kč, nechám si ji 5 let, najedu 100tisíc km. Za opravy dám: 20 vstřiky + 15 fap + 15 setrvačník + ...=minimálně 50 tisíc. Po těch 5 letech bude k serotování, jak v prvním příkladě. Take celkové investice 250tisícKč/100tisíc km = 2,50Kč/1km, ale věčně nějaká oprava, nevím kdy se rozpadne třba altík apod. Navíc riziko stočenky, bouračky, můe být kradená. Jasně, vechno jde prověřit, ale stojí to čas a peníze. A proč tohle absolvovat, kdy nový auto vyjde na stejný peníze a máte tam jistotu?
|
|
18.03.2013 18:02 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558697
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Samozřejmě kdy člověk má peníze tak je lepí koupit nové nebo je záruka. Ale 500 000 na 5 let je 8000 měsíčně jen za auto ,plus palivo a garanční prohlídky také něco stojí (Jruze nebo Jumep je asi neudělají aby platila záruka)
Já za 16 let co mám své auta jsem koupil první BX v roce 97 za 80 000 -to jsem byl blbej a nic o autech nevěděl,pak druhé za 15 000 a třetí za 10 000.Ty dali dvě jsem měl pořád na papírech toho prvního-U nevím jak dlouho jsem které měl.Ale v roce 2006 Xantia za 85 000 s tou jsem jezdil a jezdím stále.Loni v létě C5 za 160 000 (je 5 let stará a nová stála asi 980 000... Take za 500 000 je socka...)
Tak za 16 let jsem utratil za auta 350 000 .Servis si raději nepamatuji ale myslím e 100 000 to nebylo...
A jestli mi v těch autech přede mnou někdo
Samozřejmě kdy člověk má peníze tak je lepí koupit nové nebo je záruka. Ale 500 000 na 5 let je 8000 měsíčně jen za auto ,plus palivo a garanční prohlídky také něco stojí (Jruze nebo Jumep je asi neudělají aby platila záruka)
Já za 16 let co mám své auta jsem koupil první BX v roce 97 za 80 000 -to jsem byl blbej a nic o autech nevěděl,pak druhé za 15 000 a třetí za 10 000.Ty dali dvě jsem měl pořád na papírech toho prvního-U nevím jak dlouho jsem které měl.Ale v roce 2006 Xantia za 85 000 s tou jsem jezdil a jezdím stále.Loni v létě C5 za 160 000 (je 5 let stará a nová stála asi 980 000...:-o Take za 500 000 je socka...)
Tak za 16 let jsem utratil za auta 350 000 .Servis si raději nepamatuji ale myslím e 100 000 to nebylo...
A jestli mi v těch autech přede mnou někdo:-)
|
|
18.03.2013 18:06 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558698
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
U to píu skoro nerad. Nemá to cenu. Ale jistotu nemá ani u novýho auta. Maximálně má záruku, která se bohuel na spoustu věcí nevztahuje. A v těch tvých počtech jsi s novým najel za 5 let 200tis km a s tím ojetým jen 100tis km. A 5 let starou C5 se 150tis km koupí hodně pod 200tis Kč. A u dost.
U to píu skoro nerad. Nemá to cenu. Ale jistotu nemá ani u novýho auta. Maximálně má záruku, která se bohuel na spoustu věcí nevztahuje. A v těch tvých počtech jsi s novým najel za 5 let 200tis km a s tím ojetým jen 100tis km. A 5 let starou C5 se 150tis km koupí hodně pod 200tis Kč. A u dost. :-d:-)
|
|
18.03.2013 18:18 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558699
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To C5 Vykov: Za 500.000,-- dostane 1.6 5ti kvalt na pérech - základ. C5 si pořizuji pro pohodlnou jízdu. V bazarech jsou vozy ve stáří 5ti let s motorem 2.0 nebo 2.2 s najetými 150.000 za 130 - 150,000.-- Čili -rozvody, brzdy, u výceprkové nápravy čepy, spojka, setrvačník. Náklady cca 40 - 60 tisíc rozloeno do delího časového úseku. Take za cca 200t. mám vůz na dalích 5 let a min.150t. km. Navíc dneska kupovat auto na velké a dlouhodobé splátky je pro velkou část obyvatel dost riskantní. Raději dám za auto 200 tisíc a 400 budu mít rezervu ne vypláznout 600 a za dva roky jej prodávat za 200. Jinak k tvému propočtu, roční proběh v ČR je průměrně 18000km. Je pravda e je nutno ojeté auto řádně prověřit, ale za úsporu peněz a problémů se to jistě vyplatí. Take propočet kilometrových nákladů je značně nepřesný. Take větu "A proč tohle absolvovat, kdy nový auto vyjde na stejný peníze a máte tam jistotu?" beru jako pokus o skrytou reklamu.
To C5 Vykov: Za 500.000,-- dostane 1.6 5ti kvalt na pérech - základ. C5 si pořizuji pro pohodlnou jízdu. V bazarech jsou vozy ve stáří 5ti let s motorem 2.0 nebo 2.2 s najetými 150.000 za 130 - 150,000.-- Čili -rozvody, brzdy, u výceprkové nápravy čepy, spojka, setrvačník. Náklady cca 40 - 60 tisíc rozloeno do delího časového úseku. Take za cca 200t. mám vůz na dalích 5 let a min.150t. km. Navíc dneska kupovat auto na velké a dlouhodobé splátky je pro velkou část obyvatel dost riskantní. Raději dám za auto 200 tisíc a 400 budu mít rezervu ne vypláznout 600 a za dva roky jej prodávat za 200. Jinak k tvému propočtu, roční proběh v ČR je průměrně 18000km. Je pravda e je nutno ojeté auto řádně prověřit, ale za úsporu peněz a problémů se to jistě vyplatí. Take propočet kilometrových nákladů je značně nepřesný. Take větu "A proč tohle absolvovat, kdy nový auto vyjde na stejný peníze a máte tam jistotu?" beru jako pokus o skrytou reklamu.
|
|
18.03.2013 19:09 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558716
|
|
jruze
|
|
|
Teď tu mám C3 - ake nejen C5 ale vechny vozy -občas se pobavím (jako nezůčastněná osoba)
Teď tu mám C3 - ake nejen C5 ale vechny vozy:-(((( -občas se pobavím (jako nezůčastněná osoba)
Přílohy: denik zavad C3.xps ( 84796b ) - |
|
18.03.2013 19:29 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558741
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No beru, e auto vydrí 10 let. Take 5 letou ojetinu budu mít 5 let a najedu 100tis., nový budu mít 10 let a najedu 200tisíc.
Skrytou reklamu nedělám, nemám proč. Jene z vlastní zkuenosti, dát 200 za ojetinu, 150 do oprav (a e netěstí nechodí po horách, ale po lidech...), a pořád kdybych nutně potřeboval prachy, tak mám auto v hodnotě max.200.
Ceny za prohlídky kvůli záruce cenu navýí, ty bych asi řeil jen cca do 30tisíc km, jestli se neukáe, e nějaký díl je z výroby zmetek. Pak u by mě v servisu asi stejně poslali do pryč, protoe běné opotřebení. Rozhodně pravděpodobnost poruchy je mení u novýho auta, ne u ojetiny.
Jestli je v ČR průměr 18000km/rok, v tom jsou ale i fábie, pola, který najedou spí podstatně míň. Střední třída v naftě těch 30000/rok určitě najede. Jestli si dobře pamatuju, tak v TUV reportech vycházely nájezdy u střední třídy kolem 40-50000 ročně... Take 5 leté auto se 150000km je hodně střízlivej odhad.
A ohledně ceny auta, tohle je střed nabídky C5 2008: .link.
take 2,0HDI, 100kW, 230000Kč. Píou sice najeto 106000km, ale předváděčka, take stav můe klidně odpovídat těm 150000km běnýho provozu.
Do ojetiny teda dám 230+50 za opravy a najedu 100tisíc km, tj. 2,80Kč/km
A i kdy hned udělám ty vstřiky, fap, turbo a měl bych mít do 350000km pokoj, tak pořád je tu dalích sto poloek který do těch 350000km můou umřít (čerpadlo hydractivu, koule, klima, servo, stahovačky oken...). Není to tak, e bych do auta při 150tis. km dal 50tis.Kč za servis a měl na 200tisíc km pokoj. Mě se třeba teď prooupává pás řidiče, při 200tis. km. Blbost, ale novej stojí nějak 5-7000Kč.
Dalí věc je časový stárnutí, i kdybych si teoreticky tu ojetinu nechal dýl, řekněme do těch 350tis. km, kdy bude v olichu a plno dílů vyměněných, tak tou dobou to bude při mojem nájezdu 15 letý auto...tj. vrak (bez uráky) s horí bezpečností ne nový miniauto.
A tady je toté, nové:
.link.
Nový stojí 610 a najedu na něm 200tisíc km, tj. 3,10kč/km.
U nákupu ojetiny jde čistě o rozloení "investice" do více let, kdeto u novýho to vyplázne najednou.
No beru, e auto vydrí 10 let. Take 5 letou ojetinu budu mít 5 let a najedu 100tis., nový budu mít 10 let a najedu 200tisíc.
Skrytou reklamu nedělám, nemám proč. Jene z vlastní zkuenosti, dát 200 za ojetinu, 150 do oprav (a e netěstí nechodí po horách, ale po lidech...), a pořád kdybych nutně potřeboval prachy, tak mám auto v hodnotě max.200.
Ceny za prohlídky kvůli záruce cenu navýí, ty bych asi řeil jen cca do 30tisíc km, jestli se neukáe, e nějaký díl je z výroby zmetek. Pak u by mě v servisu asi stejně poslali do pryč, protoe běné opotřebení. Rozhodně pravděpodobnost poruchy je mení u novýho auta, ne u ojetiny.
Jestli je v ČR průměr 18000km/rok, v tom jsou ale i fábie, pola, který najedou spí podstatně míň. Střední třída v naftě těch 30000/rok určitě najede. Jestli si dobře pamatuju, tak v TUV reportech vycházely nájezdy u střední třídy kolem 40-50000 ročně... Take 5 leté auto se 150000km je hodně střízlivej odhad.
A ohledně ceny auta, tohle je střed nabídky C5 2008: http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/12302127?goFrom=list
take 2,0HDI, 100kW, 230000Kč. Píou sice najeto 106000km, ale předváděčka, take stav můe klidně odpovídat těm 150000km běnýho provozu.
Do ojetiny teda dám 230+50 za opravy a najedu 100tisíc km, tj. 2,80Kč/km
A i kdy hned udělám ty vstřiky, fap, turbo a měl bych mít do 350000km pokoj, tak pořád je tu dalích sto poloek který do těch 350000km můou umřít (čerpadlo hydractivu, koule, klima, servo, stahovačky oken...). Není to tak, e bych do auta při 150tis. km dal 50tis.Kč za servis a měl na 200tisíc km pokoj. Mě se třeba teď prooupává pás řidiče, při 200tis. km. Blbost, ale novej stojí nějak 5-7000Kč.
Dalí věc je časový stárnutí, i kdybych si teoreticky tu ojetinu nechal dýl, řekněme do těch 350tis. km, kdy bude v olichu a plno dílů vyměněných, tak tou dobou to bude při mojem nájezdu 15 letý auto...tj. vrak (bez uráky) s horí bezpečností ne nový miniauto.
A tady je toté, nové:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c5/11654219?goFrom=list
Nový stojí 610 a najedu na něm 200tisíc km, tj. 3,10kč/km.
U nákupu ojetiny jde čistě o rozloení "investice" do více let, kdeto u novýho to vyplázne najednou.:nevim
|
|
18.03.2013 19:38 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558744
|
|
DrMarvin
|
|
|
No nevim jak u vás a nechci se vám plést do zajímavý debaty.....ale já třeba 610 000 na auto nemam:=) take musim koupit straí a opravovat...jako větina naí střední třídy tady na klubu.=)
Kdybych měl 600 000 v kapse...tak si myslim e ani nějaký fórum nečtu
a kdy jsme u těch ojetin tak kouknui na mobile.de nebo autoscout24.de a ceny jsou nií ne u nás....protoe to co je u nás je dovezený z německa viz tvůj inzerát
No nevim jak u vás a nechci se vám plést do zajímavý debaty.....ale já třeba 610 000 na auto nemam:=) take musim koupit straí a opravovat...jako větina naí střední třídy tady na klubu.=)
Kdybych měl 600 000 v kapse...tak si myslim e ani nějaký fórum nečtu:D
a kdy jsme u těch ojetin tak kouknui na mobile.de nebo autoscout24.de a ceny jsou nií ne u nás....protoe to co je u nás je dovezený z německa:D viz tvůj inzerát
|
|
18.03.2013 19:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558752
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak já řeím spí dilema nový vs. ojetina obecně. Typ auta si můe kadý dosadit podle svého vkusu. A u levnějího auta bude ten rozdíl jetě výraznějí ve prospěch novýho.
edit:
Ale jsme na C5 fóru, tak uvauju C5, a nejsme úplně OT
No mobile.de koukám pravidelně a nijak levnějí mi to nepřipadá, navíc se bojím té stočenky - viz jruze teď. U nás se aspoň teoreticky můe s bazarem soudit, ale dohaduj se s německým arabem...
edit2:
A pro ekoaktivisty, u novýho bych patrně po celých 10 let jezdil s fapem kdeto u ojetiny je to pro větinu lidí první věc, co jde ven.
Tak já řeím spí dilema nový vs. ojetina obecně. Typ auta si můe kadý dosadit podle svého vkusu. A u levnějího auta bude ten rozdíl jetě výraznějí ve prospěch novýho.
edit:
Ale jsme na C5 fóru, tak uvauju C5, a nejsme úplně OT:)
No mobile.de koukám pravidelně a nijak levnějí mi to nepřipadá, navíc se bojím té stočenky - viz jruze teď. U nás se aspoň teoreticky můe s bazarem soudit, ale dohaduj se s německým arabem...
edit2:
A pro ekoaktivisty, u novýho bych patrně po celých 10 let jezdil s fapem:) kdeto u ojetiny je to pro větinu lidí první věc, co jde ven.
|
|
18.03.2013 20:16 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558768
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To c5vyskov: K ceně nového přičti cca 50.000 za automat. Jinak ceny 2.0hdi od r.v.2008 do 150.000km se pohybují od cca 130.000 na českých bazarech. Já kupoval auto s cca 75.000, teď má cca 310.000 tady si spočítej náklady: .link.
To c5vyskov: K ceně nového přičti cca 50.000 za automat. Jinak ceny 2.0hdi od r.v.2008 do 150.000km se pohybují od cca 130.000 na českých bazarech. Já kupoval auto s cca 75.000, teď má cca 310.000 tady si spočítej náklady: http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/2368007-kvalita-citroen-c5-tuv-a-dalsie-testy/5/#.UUdofxxx5wA
|
|
18.03.2013 20:36 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558781
|
|
DOUFAK
|
|
|
Hoi - Nový je Nový. Fajnový a vonavý.Jen ten,co na TO nemá,nebo nikdy neměl (nic ve zlém a zle to nemyslím) a koukal po jiných (v Čechách obvykle a agresivně závistivě) tak bude vdy vykládat,e koupě NOVÉHO je velmi nákladná věc s prodělečným koncem,stejné náklady,jako na ojetinu a kdesi-cosi atd.Zail jsem to mezi lidmi za ta léta mockrát.Pak se z toho vdy vyklubala jen obyčejná lidská závist.Není to pravda. Měl jsem několik Nových aut. C5 jsem té koupil Novou a mám ji právě těch 10 let 303 tisíc km a s Minimálními náklady.A je to taxík.Pak si také myslím,e to můu objektivně hodnotit za 22 let na taxi.Spousta mých kolegů má staré roty a náklady maximální a kadý den něco v háji a přitom jim i spousta věcí permanentně nefunguje.Je jedno o jakou značku vozu jde.Myslím,e hlavní příčina je,e to koupily z druhé,třetí ruky atd. od olových nohou s těkými chodidly,nebo jsou sami tací.Proto třeba jsou spojky a nejen jejich lamely v háji u při 100 tisíci km a dalí věci nad kterými jen kroutím hlavou.Nechce se mi tomu věřit.Mám ve originál a tak tomu bylo i na VW Vento takté po 10 letech a najetých 460000 km opět na taxi.Myslím,e je to právě tím,e je to Nové a jak se k tomu postaví tolik ti to vydrí.. V současnosti mám i úplně Novou malou Kiu Picanto jen tak pro radost.Bliklo mi hlavou na starí a UETŘIT, ale kdy jsem viděl ten stav po půl roce provozu olových nohou,plno píny a orvaného laku a nezanedbatelnou rádoby levnou cenou ,volil jsem raději Úplně Novou věc-auto.Před třemi lety jsem při koupi Nové motorky HONDY o staré nedumal vůbec...
Hoi - Nový je Nový. :palec Fajnový a vonavý.Jen ten,co na TO nemá,nebo nikdy neměl (nic ve zlém a zle to nemyslím) a koukal po jiných (v Čechách obvykle a agresivně závistivě) tak bude vdy vykládat,e koupě NOVÉHO je velmi nákladná věc s prodělečným koncem,stejné náklady,jako na ojetinu a kdesi-cosi atd.Zail jsem to mezi lidmi za ta léta mockrát.Pak se z toho vdy vyklubala jen obyčejná lidská závist.Není to pravda. Měl jsem několik Nových aut. C5 jsem té koupil Novou a mám ji právě těch 10 let 303 tisíc km a s Minimálními náklady.A je to taxík.Pak si také myslím,e to můu objektivně hodnotit za 22 let na taxi.Spousta mých kolegů má staré roty a náklady maximální a kadý den něco v háji a přitom jim i spousta věcí permanentně nefunguje.Je jedno o jakou značku vozu jde.Myslím,e hlavní příčina je,e to koupily z druhé,třetí ruky atd. od olových nohou s těkými chodidly,nebo jsou sami tací.Proto třeba jsou spojky a nejen jejich lamely v háji u při 100 tisíci km a dalí věci nad kterými jen kroutím hlavou.Nechce se mi tomu věřit.Mám ve originál a tak tomu bylo i na VW Vento takté po 10 letech a najetých 460000 km opět na taxi.Myslím,e je to právě tím,e je to Nové a jak se k tomu postaví tolik ti to vydrí.. V současnosti mám i úplně Novou malou Kiu Picanto jen tak pro radost.Bliklo mi hlavou na starí a UETŘIT, ale kdy jsem viděl ten stav po půl roce provozu olových nohou,plno píny a orvaného laku a nezanedbatelnou rádoby levnou cenou ,volil jsem raději Úplně Novou věc-auto.Před třemi lety jsem při koupi Nové motorky HONDY o staré nedumal vůbec...:palec
|
|
18.03.2013 21:30 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2558818
|
|
máca
|
|
|
Tak jsem ve přečetla. Loni jsem si koupila předváděčku rok starou s najetými 1700km.Nová stála přes mega, já ji koupila se slevou za 600táců. Napřed jsem váhala, zda to do toho auta vrazit nebo ne.Auto mne neiví, ale peníze jsem na to měla, tak jsem si nakonec řekla, e peníze budou a my ne a já po té krasavici touila. Kdy jsem se koukala na ojetiny, nala jsem v té době s dost natočenými km okolo 150000 a více a v exclusivu se cena pohybovala 400-500tis. No tak jsem la do té rok staré.Doufám, e si to nikdy nebudu vyčítat a bude to v poho. Kdy ne, tak holt budu poučená.
Tak jsem ve přečetla. Loni jsem si koupila předváděčku rok starou s najetými 1700km.Nová stála přes mega, já ji koupila se slevou za 600táců. Napřed jsem váhala, zda to do toho auta vrazit nebo ne.Auto mne neiví, ale peníze jsem na to měla, tak jsem si nakonec řekla, e peníze budou a my ne a já po té krasavici touila. Kdy jsem se koukala na ojetiny, nala jsem v té době s dost natočenými km okolo 150000 a více a v exclusivu se cena pohybovala 400-500tis. No tak jsem la do té rok staré.Doufám, e si to nikdy nebudu vyčítat a bude to v poho. Kdy ne, tak holt budu poučená.
|
|
18.03.2013 21:35 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558822
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jetý.
Jetý. :-))))
|
|
18.03.2013 22:01 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558829
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ale dobře jetý a prověřená historie
ale dobře jetý a prověřená historie ;-)
|
|
18.03.2013 22:04 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558831
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To je bez debat. Bez jumepa nebo striptéra u bych nekoupil ani angličáka.
To je bez debat. Bez jumepa nebo striptéra u bych nekoupil ani angličáka. :-d
|
|
18.03.2013 22:06 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558832
|
|
jumep
|
|
|
tolka zodpovednost na mojich a stripterovych ramenach ....
tolka zodpovednost na mojich a stripterovych ramenach ....
|
|
18.03.2013 22:09 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558834
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Firemní
Firemní
|
|
18.03.2013 22:15 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558840
|
|
DrMarvin
|
|
|
nový..jasná věc....jen aby mi někdo půjčil půl mega s nulovým úrokem..kdo se nabízí dobrovolně?
nový..jasná věc....jen aby mi někdo půjčil půl mega s nulovým úrokem..kdo se nabízí dobrovolně?:D
|
|
18.03.2013 22:22 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558846
|
|
jumep
|
|
|
ste z lacneho kraja, ja chcem C6 a na tu novu nebudem mat, takze je jasne ze jete ...
ste z lacneho kraja, ja chcem C6 a na tu novu nebudem mat, takze je jasne ze jete ... :)
|
|
18.03.2013 22:24 -
Re: Auto jeté nebo nové, výhody, nevýhody
|
2558847
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Nevím, ale jediný co jsem si pořídil na půjčku (hypotéku) je barák, a těch 10let nebyla ádná legrace.
Nevím, ale jediný co jsem si pořídil na půjčku (hypotéku) je barák, a těch 10let nebyla ádná legrace.
|
|
| |
|
|