 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
Hoba
|
30.01.2013 19:19 -
Re: LPG a C5
|
|

|
Taky se jdu pochlubit s LPG. Mám 1.8 benzín rv.2002, auto doveené z holandska s LPG AG. Auto mám krátce, ujel jsem s ním cca 1000km a je čerstvě po kompletní prohlídce a servisu (oleje + filtry a pár drobností; rozvody nebylo třeba, byly podle prohlídky nové).
Dnes cestou do práce po cca 30km v motoru zabublalo jak v dieselové lokomotivě a přestal kompletně táhnout a ucítil jsem jako kdy se pálí plast. Neviml jsem si ádných varovných hláek na palubním počítači. Zastavil jsem, vypnul motor a nechal tak 10 minut odstát s otevřenou kapotou. Pak jsem motor zkusil nastartovat, lapal zas normálně a bez problémů jsem odjel,nic u nesmrdělo. Auto jsem ale radí přepnul na benzín. Předtím ně to chcíplo jsem jel celkem ostře, těsně předtím 2x pod plným plynem do kopce k omezovači předjíděl, take ten smrad mohl být z rozpáleného plastu kolem motoru, ne e by něco hořelo.
Něco podobného u jsem řeil u Laguny, občas se za jízdy rozblikala kontrolka ESP a motor se přepnul do nouzového reimu. Po vypnutí a zapnutí motoru zas OK. Podle rady v renault fóru jsem vyčistil konektory na kabelu mezi plynovým pedálem a krtící klapkou a auto jezdí v pořádku.
Tuíte co by to teď mohlo být, jestli zase nějaká prkotina s kabelem, nebo nějaká vánějí závada? Dík.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Ujel jsem dalích 70 km. Vypadá to, e auto vynechává a kube při jízdě na benzín. Pokud přepnu na plyn, jede OK. Předtím to chcíplo asi proto, e pod plným zatíením se to samo přepne na benzín. Zatím mě napadlo následující:
1) patný benzín - je tam jetě čtvrtka nádre se kterou jsem auto koupil. Bůhví jak je tam dlouho. Vyjedu to a natočím čerstvý.
2) Kdy to nepomůe tak bych to tipnul na něco ucpaného, případně palivovou pumpu. Co vy na to? |
| |
| |