 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
Ferro
|
15.01.2013 14:39 -
Re: LPG a C5
|
|

|
Jak jsem tady kdysi psal, tak před cca 5000 km jsem nechal namontovat LPG. Má zkuenost byla pouze vynikající. Naprosto bezproblémové, úsporné a s velkým jízdním komfortem. Leč - počátkem prosince a 4200 km od montáe LPG jsem byl u plynaře, neb auto začalo poskakovat, chcípalo, začaly kolísat volnoběné otáčky. Prostě humáč. On to napíchl, upravil bohatost směsi, vymazal chybovou hláku katu z počítače a auto zase chvíli jezdilo OK. Ovem minulý týden u to opět vyhodilo chybu katu a najednou chvíli chodí na 2 a 3 válce. Na benzín OK, na plyn katastrófe!!!
To jsem plynaře opět navtívil a v čem chybka. Koumáci soudruzi Italové začali do vstřiků montovat místo osvědčených O krouků nějaké inovované profilu V, které se nesnáí s českým protizamrzacím aditivem v LPG. To aditivum je nahlodá, V krouky se potrhají a vstřikovače začnou fixlovat. Kdy jsem zvednul haubnu, tak vstřikokvače nepřeslechnutelně cvakaly. Oprava v záruce provedena výměnou kompletních pístků za nové. Byl jsem tam necelou hoďku i se zkuební jízdou a nastavením mapy průběho CH a CO2. Dle plynaře se jedná o jenu sérii plynových lit a ji několikátou reklamaci tého. Údajně je to české specifiku, neb nikde jinde (kam do EU dodávají) prý problémy nejsou. Tak se jen těím, aby vyměněné pístky měly ty správné staré dobré O krouky. |
| |
| |