 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
STRUCTOR
|
13.01.2013 13:07 -
Re: LPG a C5
|
|

|
Katan napsal(a): hegisek napsal(a): mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu
Super, díky moc. hned mu to vpálím a to předělá.
Záleí na systému LPG, tedy od výrobce. Měl jsem LPG od HL Propan, software pro nastaveni je na jejich webkach, kabel pro propojeni stal cca 600,-Kč. U tohoto systému byla nastavitelná teplota motoru pro přepnutí na LPG. Pokud jsem tuto teplotu nastavil na méně ne 25 stupnů, docházelo k zamrznutí směovače i v teplých dnech, při nastavení na 30 stupňů ve OK. Dále bylo mono nastavit zvýení této "přepínací" teploty v případech, kdy teplota LPG byla nií ne 10 stupňů. Toto ale mělo význam je při opravdu velmi nízkých teplotách, tj. -20 a pod, protoe parkuji v garái, tak jsem toto nastavení nevyuíval. Dále byly nastavitelné otáčky po jejich dosaení (byla li současně dosaena poadovaná teplota motoru) dolo k přepnutí na LPG. Dále bylo moné nastavit rychlost přepnutí na LPG, tedy časový interval mezi přepnutím dalího vstřikovače na LPG. Měl jsem nastavenu 1s a tak u osmiválcového motoru trvalo přepnutí 7s, toto bylo praktické zejména pokud přepnutí na LPG probíhalo i ve volnoběných otáčkách, nedolo k rázovému přepnutí a přechod motoru na LPG byl plynulý.
No a spoustu dalího, ale předpokládám, e pokud ti to montuje osoba autorizovaná výrobcem tohoto zařízení, nebude potřeba poadovat nějaká zvlátní nastavení... |
| |
| |