Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5
STRUCTOR
13.01.2013 13:07 - Re: LPG a C5
99
Kaštan napsal(a):
hegisek napsal(a):
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu


Super, díky moc. hned mu to vpálím a to předělá.


Záleží na systému LPG, tedy od výrobce. Měl jsem LPG od HL Propan, software pro nastaveni je na jejich webkach, kabel pro propojeni stal cca 600,-Kč. U tohoto systému byla nastavitelná teplota motoru pro přepnutí na LPG. Pokud jsem tuto teplotu nastavil na méně než 25 stupnů, docházelo k zamrznutí směšovače i v teplých dnech, při nastavení na 30 stupňů vše OK. Dále bylo možno nastavit zvýšení této "přepínací" teploty v případech, kdy teplota LPG byla nižší než 10 stupňů. Toto ale mělo význam je při opravdu velmi nízkých teplotách, tj. -20 a pod, protože parkuji v garáži, tak jsem toto nastavení nevyužíval. Dále byly nastavitelné otáčky po jejichž dosažení (byla li současně dosažena požadovaná teplota motoru) došlo k přepnutí na LPG. Dále bylo možné nastavit rychlost přepnutí na LPG, tedy časový interval mezi přepnutím dalšího vstřikovače na LPG. Měl jsem nastavenu 1s a tak u osmiválcového motoru trvalo přepnutí 7s, toto bylo praktické zejména pokud přepnutí na LPG probíhalo i ve volnoběžných otáčkách, nedošlo k rázovému přepnutí a přechod motoru na LPG byl plynulý.
No a spoustu dalšího, ale předpokládám, že pokud ti to montuje osoba autorizovaná výrobcem tohoto zařízení, nebude potřeba požadovat nějaká zvláštní nastavení...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator