Roozena
|
11.11.2012 09:03 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
|

|
Stran vyhřívání - zkusil bych oměřit napětí při provozu. Vem dva pendlíky, propíchni izolaci kabelů pro vyhřívání- ideálně a za konektorem směrem k sedačce a pus vyhřívání. Uvidí, o kolik to spadne. Proud by se měl pohybovat kolem 10A a to u by mělo s napětím něco udělat. Pokud napětí spadně o řekněme 0,5V tak by to mělo být v poho a sedačka si bere více méně to co má. Pokud napětí zhučí více, ne řekněme o 3 V tak je pravděpodobně někde přechodový odpor či něco takového a spirála v sedačce nedostává dostatečné mnoství el. energie. Pak bych to raději vůbec nepouíval, páč se to místo přechoďáku bude hřát a u sem jednu shořelo X7 od elektriky viděl... Co se týče massage - budu jen uvaovat, ale Celý proces masáe je o tom, e se pohybuje v sedačce výloník zádové opěrky. čili - pustím masá gombíkem na sedačce a motorek začne pohybovat elementem. koncáky/dojezdová elektronika a reverze musí být rovně v sedačce. čistě teoreticky - potud by neměla být k asistenci BSI vůbec potřeba. Uvauji o tom proč potřeba je. Bude počítám monitorovat činnost (due estimation battery?) a ?... dál nevim proč. Domnívám se tedy, e komunikace bude probíhat tak, e aktivací masáe tlačítkem se pole výzva do BSI a ta přez výkonový okruh pole buď přímo silové napětí do motorku (co a tak docela nepředpokládám, páč tam musí být trvale přítomno z důvodu doladění pozice výloníku kdykoliv), ale spí jen datovou výzvu pro jednotku v sedačce, která masá spustí. Bez pochyby by se to dalo bejít metodou "brutal force", kdy ti to někdo prodrátuje přímo v sedačce, ale... too bych se bál, jak čert kříe. Ideálně - auto s masáí a podivat se lexií, co a zda vůbec BSI monitoruje stran sedačky. tam bch se odpích. |
| |
| |