| | |
09.11.2012 20:57 -
Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520032
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Namontoval jsem masání sedačku do vozu, ve kterém předtím nebyla (c5 III, 2.0HDi, 2009). Oba vozy jsou ve výbavě exclusive, stejný model a rok výroby. Kabely, tedy obsazení konektoru pod sedačkou vypadá být shodné. Masá mi ovem po namontování nefunguje vůbec, výhřev sice funguje, ale velmi opravdu velmi vlaně. U se s tím někdy někdo zabýval? Tuíte o někom, kdo by to uměl z diagnostikovat? Nějak nemám odvahu s tím zajet do Citroenu.
Namontoval jsem masání sedačku do vozu, ve kterém předtím nebyla (c5 III, 2.0HDi, 2009). Oba vozy jsou ve výbavě exclusive, stejný model a rok výroby. Kabely, tedy obsazení konektoru pod sedačkou vypadá být shodné. Masá mi ovem po namontování nefunguje vůbec, výhřev sice funguje, ale velmi opravdu velmi vlaně. U se s tím někdy někdo zabýval? Tuíte o někom, kdo by to uměl z diagnostikovat? Nějak nemám odvahu s tím zajet do Citroenu.
|
|
09.11.2012 20:59 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520034
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
nyní jsem si viml, e jsem to měl zařadit spíe do technické diskuze, mohou poprosit admina o přesunutí? Děkuji
nyní jsem si viml, e jsem to měl zařadit spíe do technické diskuze, mohou poprosit admina o přesunutí? Děkuji
|
|
10.11.2012 03:48 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520054
|
|
jruze
|
|
|
STRUCTOR napsal(a): Namontoval jsem masání sedačku do vozu, ve kterém předtím nebyla (c5 III, 2.0HDi, 2009). Oba vozy jsou ve výbavě exclusive, stejný model a rok výroby. Kabely, tedy obsazení konektoru pod sedačkou vypadá být shodné. Masá mi ovem po namontování nefunguje vůbec, výhřev sice funguje, ale velmi opravdu velmi vlaně. U se s tím někdy někdo zabýval? Tuíte o někom, kdo by to uměl z diagnostikovat? Nějak nemám odvahu s tím zajet do Citroenu.
Jse asi dost odváný člověk-to e výhřev funguje ale málo bych si vysvětlil e jde po slabím přívodním kabelu . Ta koncovka asi vypadá stejně,ale můe být jinak zapojená - asi by stálo za to se napřed podávat jestli jdou ve svorkovnici (alespoň) stejně silné vodiče.(kup si dostatečně velký hasičák)
Jse asi dost odváný člověk-to e výhřev funguje ale málo bych si vysvětlil e jde po slabím přívodním kabelu . Ta koncovka asi vypadá stejně,ale můe být jinak zapojená - asi by stálo za to se napřed podávat jestli jdou ve svorkovnici (alespoň) stejně silné vodiče.(kup si dostatečně velký hasičák)
|
|
10.11.2012 10:14 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520150
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Přívodní kabely jsou tam od výrobce a zapojení pro sedačky s masáí a bez je stejné. Potřebuji to nakonfigurovat v BSI. Ty sedačky jsem samozřejmě před montáí podrobil podrobné prohlídce. Masá je v podstatě věc jen software. Není v té sedačce nic navíc. Jen jednotka ovládající motory, pohledově stejná ne ta bez masáí, je s jiným výrobní číslem, donutí motor řídící prolamování zad, aby jezdil sem a tam. Teoreticky, pokud vymění jen tento modul, z nemasání sedačky udělá sedačku masání. Ale je nutné přizpůsobení v BSI.
Výhřev sedáku má navíc nový napájecí kabel se samostatnou pojistkou a v konektoru vede přesně tam, kde jediný drát v sedáku bez výhřevu chybí. Do jednotky řídící výhřev jde samozřejmě po dostatečně dimenzovaném kabelu cca 12V, ale řídící jednotka jej pak srazí na 6V pro kadou vyhřívací dečku. Zdá se mi, e by to mělo hřát více, ale moná to má být jen vlané.
Jinak si neumím představit, e ly propojit dva rozdílně osazené konektory, rozuměj konektory které by spojeny být neměly.
Mylenku na poár bych tedy zavrhl.
Přívodní kabely jsou tam od výrobce a zapojení pro sedačky s masáí a bez je stejné. Potřebuji to nakonfigurovat v BSI. Ty sedačky jsem samozřejmě před montáí podrobil podrobné prohlídce. Masá je v podstatě věc jen software. Není v té sedačce nic navíc. Jen jednotka ovládající motory, pohledově stejná ne ta bez masáí, je s jiným výrobní číslem, donutí motor řídící prolamování zad, aby jezdil sem a tam. Teoreticky, pokud vymění jen tento modul, z nemasání sedačky udělá sedačku masání. Ale je nutné přizpůsobení v BSI.
Výhřev sedáku má navíc nový napájecí kabel se samostatnou pojistkou a v konektoru vede přesně tam, kde jediný drát v sedáku bez výhřevu chybí. Do jednotky řídící výhřev jde samozřejmě po dostatečně dimenzovaném kabelu cca 12V, ale řídící jednotka jej pak srazí na 6V pro kadou vyhřívací dečku. Zdá se mi, e by to mělo hřát více, ale moná to má být jen vlané.
Jinak si neumím představit, e ly propojit dva rozdílně osazené konektory, rozuměj konektory které by spojeny být neměly.
Mylenku na poár bych tedy zavrhl.
|
|
10.11.2012 11:22 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520183
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
No, mechanický kod je dán přeci dle zapojení pinů, nikoliv počtem konektorů....
Ale to je fuk. Jsou tam stejné barvy drátů, vedoucí do stejných jednotek...je to proste stejné, ty sedáky a jejich zapojení je identické, kdo to někdy viděl, ví, e tam záměna v síle drátu není moná. Ten konektor je rozdělen na 4 napájecí dráty(2x+ a 2x -) o přísluném průřezu a 16 pinů pro data. Napájení je oddělené pro sedák a pro výhřev, kadé má svou pojistku. Na napájecích kabelech (velmi silných) je 12V, na datových (velmi slabých) je 1-6KHz, take napětí které naměří je různé dle frekvence, pokud samozřejmě neměří osciloskopem, co jsem zatím nepovaoval za nutné.
No, mechanický kod je dán přeci dle zapojení pinů, nikoliv počtem konektorů....
Ale to je fuk. Jsou tam stejné barvy drátů, vedoucí do stejných jednotek...je to proste stejné, ty sedáky a jejich zapojení je identické, kdo to někdy viděl, ví, e tam záměna v síle drátu není moná. Ten konektor je rozdělen na 4 napájecí dráty(2x+ a 2x -) o přísluném průřezu a 16 pinů pro data. Napájení je oddělené pro sedák a pro výhřev, kadé má svou pojistku. Na napájecích kabelech (velmi silných) je 12V, na datových (velmi slabých) je 1-6KHz, take napětí které naměří je různé dle frekvence, pokud samozřejmě neměří osciloskopem, co jsem zatím nepovaoval za nutné.
|
|
10.11.2012 13:26 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520287
|
|
jruze
|
|
|
STRUCTOR napsal(a): No, mechanický kod je dán přeci dle zapojení pinů, nikoliv počtem konektorů....
Ale to je fuk. Jsou tam stejné barvy drátů, vedoucí do stejných jednotek...je to proste stejné, ty sedáky a jejich zapojení je identické, kdo to někdy viděl, ví, e tam záměna v síle drátu není moná. Ten konektor je rozdělen na 4 napájecí dráty(2x+ a 2x -) o přísluném průřezu a 16 pinů pro data. Napájení je oddělené pro sedák a pro výhřev, kadé má svou pojistku. Na napájecích kabelech (velmi silných) je 12V, na datových (velmi slabých) je 1-6KHz, take napětí které naměří je různé dle frekvence, pokud samozřejmě neměří osciloskopem, co jsem zatím nepovaoval za nutné.
No C5 III ma podle schematu jeden centrální svazek od předu a dozadu (na rozdíl u I. a II. - kde je prostředí a přední - zadní)a na něj se připojují jednotlivé (třeba dveře,motor atd..) take teoreticky by vedení pokud tam je mělo být OK - teď jsme dva dny leeli v napájení BHI (z jednoduchého u I. a II.) na sloité u III.
No C5 III ma podle schematu jeden centrální svazek od předu a dozadu (na rozdíl u I. a II. - kde je prostředí a přední - zadní)a na něj se připojují jednotlivé (třeba dveře,motor atd..) take teoreticky by vedení pokud tam je mělo být OK - teď jsme dva dny leeli v napájení BHI (z jednoduchého u I. a II.) na sloité u III.
|
|
10.11.2012 13:52 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520291
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
souhlas, mám tam original svazek, ve vypadá, e je ok, tedy dle barev a průřezů drátů...
Take jen někoho s diagnozou a znalostmi. Jsem samo ji na diagnoze byl, poznala e jsem vyměnil polokůi za kůi, e funguje tlačítko másáe, ale jak jsem dal otestovat fci masáe "proces byl přeruen uivatelem". Výhřev se nám povedlo v BSI povolit, take to hřeje, ale dle mého názoru málo. Nicméně filozofie výhřevu, tak jak ji provedl citroen, je mi mírně cizí. Nikde nepoznám, e je zapnutá (např. pokud ji nechá spolujezdec zapnutou na vedlejí sedačce), nevidím intenzitu výhřevu (ovládání není zrovínka v zorném poli řidiče), přijde mi, e to začne dřív topit, ne hrát sedačky...prostě se mi to nějak nepozdává.. Ale, prioritou jsou pro mě stejně masáe. Tak nějak jsem předpokládal, e u se nějaký dobrodruh nael, který si masáe do auta dobastlil.
souhlas, mám tam original svazek, ve vypadá, e je ok, tedy dle barev a průřezů drátů...
Take jen někoho s diagnozou a znalostmi. Jsem samo ji na diagnoze byl, poznala e jsem vyměnil polokůi za kůi, e funguje tlačítko másáe, ale jak jsem dal otestovat fci masáe "proces byl přeruen uivatelem". Výhřev se nám povedlo v BSI povolit, take to hřeje, ale dle mého názoru málo. Nicméně filozofie výhřevu, tak jak ji provedl citroen, je mi mírně cizí. Nikde nepoznám, e je zapnutá (např. pokud ji nechá spolujezdec zapnutou na vedlejí sedačce), nevidím intenzitu výhřevu (ovládání není zrovínka v zorném poli řidiče), přijde mi, e to začne dřív topit, ne hrát sedačky...prostě se mi to nějak nepozdává.. :-) Ale, prioritou jsou pro mě stejně masáe. Tak nějak jsem předpokládal, e u se nějaký dobrodruh nael, který si masáe do auta dobastlil. :-)
|
|
10.11.2012 21:28 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520483
|
|
Hanz 397
|
|
|
STRUCTOR napsal(a): No, mechanický kod je dán přeci dle zapojení pinů, nikoliv počtem konektorů....
Ale to je fuk. Jsou tam stejné barvy drátů, vedoucí do stejných jednotek...je to proste stejné, ty sedáky a jejich zapojení je identické, kdo to někdy viděl, ví, e tam záměna v síle drátu není moná. Ten konektor je rozdělen na 4 napájecí dráty(2x+ a 2x -) o přísluném průřezu a 16 pinů pro data. Napájení je oddělené pro sedák a pro výhřev, kadé má svou pojistku. Na napájecích kabelech (velmi silných) je 12V, na datových (velmi slabých) je 1-6KHz, take napětí které naměří je různé dle frekvence, pokud samozřejmě neměří osciloskopem, co jsem zatím nepovaoval za nutné.
Mýlí se-mechanický kód není dán tím,jak má napíchaný piny,ale tvarem housingu toho tekru. Tzn,e pokud má stejný piny,můe je do toho tekru napíchat,jak chce,fungovat nebude nic,můe i zahořet a stejně půjdou spojit,pokud mají stejnej mech kód toho housingu...
Jinak mě tak napadlo,jestli třeba neexistuje několik verzí BSI a kvůli tomu,e ty tam má(plácnu) verzi A,která neumí masá,kterou umí volitelně s jinou výbavou verze B,tak je zmatená z toho,co jsi jí připojil a řeí to,jak umí. Jen teorie...Dalí otázka,jestli ten vyhřívací element,není kvůli masái(neustálému pohybu) řeenej nějak jinak,ne na obyč sedačkách a jak jsem psal,ta BSI si s tím neumí poradit,nebo to řeí postaru.
Mýlí se-mechanický kód není dán tím,jak má napíchaný piny,ale tvarem housingu toho tekru. Tzn,e pokud má stejný piny,můe je do toho tekru napíchat,jak chce,fungovat nebude nic,můe i zahořet a stejně půjdou spojit,pokud mají stejnej mech kód toho housingu...
Jinak mě tak napadlo,jestli třeba neexistuje několik verzí BSI a kvůli tomu,e ty tam má(plácnu) verzi A,která neumí masá,kterou umí volitelně s jinou výbavou verze B,tak je zmatená z toho,co jsi jí připojil a řeí to,jak umí. Jen teorie...Dalí otázka,jestli ten vyhřívací element,není kvůli masái(neustálému pohybu) řeenej nějak jinak,ne na obyč sedačkách a jak jsem psal,ta BSI si s tím neumí poradit,nebo to řeí postaru.
|
|
10.11.2012 21:57 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520492
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
No, tak jasně, e mechanický kod je dán tvarem konektoru, ale ten tvar se různí právě u různého zapojení konektorů tak, aby jsi nespojil dva konektory, který být spojeny nemají. Ve své podstatě by jsi na autě neměl najít dva stejné konektory. Rozhodně nenajde dva stejné, ve kterých jsou jinak zapojené piny.
Více verzí BSI samozřejmě existovat můe, to nevím. Kouknu na číslo dílu, ale...asi bude stejné.
Různé řeení jak masáí, tak výhřevu, je moné, jinak by diagnostika neměla důvod rozeznávat druh potahu. Mno, otázka je spí co s tím.
No, tak jasně, e mechanický kod je dán tvarem konektoru, ale ten tvar se různí právě u různého zapojení konektorů tak, aby jsi nespojil dva konektory, který být spojeny nemají. Ve své podstatě by jsi na autě neměl najít dva stejné konektory. Rozhodně nenajde dva stejné, ve kterých jsou jinak zapojené piny.
Více verzí BSI samozřejmě existovat můe, to nevím. :-( Kouknu na číslo dílu, ale...asi bude stejné.
Různé řeení jak masáí, tak výhřevu, je moné, jinak by diagnostika neměla důvod rozeznávat druh potahu. Mno, otázka je spí co s tím. :-)
|
|
10.11.2012 21:58 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520493
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
to jruze: ty má schéma pro C5 - x7?? Nějaké podrobnějí?
to jruze: ty má schéma pro C5 - x7?? Nějaké podrobnějí?
|
|
10.11.2012 22:05 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520499
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
BSI posílá jen data, ty nehoří.
BSI posílá jen data, ty nehoří. :-)
|
|
10.11.2012 22:20 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520507
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
tak zařvat by teoreticky mohla, i kdy by asi neměla, ale na hasičák by to sna nebylo......doufám
Ale co to schéma? Má? Ví kam na něj?
tak zařvat by teoreticky mohla, i kdy by asi neměla, ale na hasičák by to sna nebylo......doufám
Ale co to schéma? Má? Ví kam na něj?
|
|
10.11.2012 22:33 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520519
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetě mě tak napadlo-neměl jsi před tím hadrový sedačky a nevyměnil jsi je za kůi? V tom by mohl být problém,proč ti to málo topí. Předpokládám,e to netopí natvrdo 12ti V,ale pulzně(jako třeba zadní okno) a to,co je pro hadr,nemusí stačit kůi. Zase jen úvaha...
Jetě mě tak napadlo-neměl jsi před tím hadrový sedačky a nevyměnil jsi je za kůi? V tom by mohl být problém,proč ti to málo topí. Předpokládám,e to netopí natvrdo 12ti V,ale pulzně(jako třeba zadní okno) a to,co je pro hadr,nemusí stačit kůi. Zase jen úvaha...
|
|
10.11.2012 23:12 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520537
|
|
jumep
|
|
|
u c5 1 a 2 to bolo dost jedno, do sedacky sa priviedlo +12 a vsetko riesila sedacka svojou "riadiackou"
u X7 aj pri klimatizacii je dost dolezite ake podnebie je nastavene atd. takze to chce asi ist do toho hlbie a pokonfigurovat, nechce sa mi teraz cumet do schemy, ale ak tam do sedacky ide twistovany kabel, znamena ze multiplexne zapojena a bude si z CANu alebo LINu brat udaje o tom co a ako je nastavene
myslim zeby som skusil tu diagnostiku
co sa tyka kabelaze, najvacsi odber bude mat vyhrev a samotne motorky, ak by masazne potrebovali nieco viac, bude tam iny konektor ...
u c5 1 a 2 to bolo dost jedno, do sedacky sa priviedlo +12 a vsetko riesila sedacka svojou "riadiackou"
u X7 aj pri klimatizacii je dost dolezite ake podnebie je nastavene atd. takze to chce asi ist do toho hlbie a pokonfigurovat, nechce sa mi teraz cumet do schemy, ale ak tam do sedacky ide twistovany kabel, znamena ze multiplexne zapojena a bude si z CANu alebo LINu brat udaje o tom co a ako je nastavene
myslim zeby som skusil tu diagnostiku
co sa tyka kabelaze, najvacsi odber bude mat vyhrev a samotne motorky, ak by masazne potrebovali nieco viac, bude tam iny konektor ...
|
|
11.11.2012 09:03 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520579
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Stran vyhřívání - zkusil bych oměřit napětí při provozu. Vem dva pendlíky, propíchni izolaci kabelů pro vyhřívání- ideálně a za konektorem směrem k sedačce a pus vyhřívání. Uvidí, o kolik to spadne. Proud by se měl pohybovat kolem 10A a to u by mělo s napětím něco udělat. Pokud napětí spadně o řekněme 0,5V tak by to mělo být v poho a sedačka si bere více méně to co má. Pokud napětí zhučí více, ne řekněme o 3 V tak je pravděpodobně někde přechodový odpor či něco takového a spirála v sedačce nedostává dostatečné mnoství el. energie. Pak bych to raději vůbec nepouíval, páč se to místo přechoďáku bude hřát a u sem jednu shořelo X7 od elektriky viděl... Co se týče massage - budu jen uvaovat, ale Celý proces masáe je o tom, e se pohybuje v sedačce výloník zádové opěrky. čili - pustím masá gombíkem na sedačce a motorek začne pohybovat elementem. koncáky/dojezdová elektronika a reverze musí být rovně v sedačce. čistě teoreticky - potud by neměla být k asistenci BSI vůbec potřeba. Uvauji o tom proč potřeba je. Bude počítám monitorovat činnost (due estimation battery?) a ?... dál nevim proč. Domnívám se tedy, e komunikace bude probíhat tak, e aktivací masáe tlačítkem se pole výzva do BSI a ta přez výkonový okruh pole buď přímo silové napětí do motorku (co a tak docela nepředpokládám, páč tam musí být trvale přítomno z důvodu doladění pozice výloníku kdykoliv), ale spí jen datovou výzvu pro jednotku v sedačce, která masá spustí. Bez pochyby by se to dalo bejít metodou "brutal force", kdy ti to někdo prodrátuje přímo v sedačce, ale... too bych se bál, jak čert kříe. Ideálně - auto s masáí a podivat se lexií, co a zda vůbec BSI monitoruje stran sedačky. tam bch se odpích.
Stran vyhřívání - zkusil bych oměřit napětí při provozu. Vem dva pendlíky, propíchni izolaci kabelů pro vyhřívání- ideálně a za konektorem směrem k sedačce a pus vyhřívání. Uvidí, o kolik to spadne. Proud by se měl pohybovat kolem 10A a to u by mělo s napětím něco udělat. Pokud napětí spadně o řekněme 0,5V tak by to mělo být v poho a sedačka si bere více méně to co má. Pokud napětí zhučí více, ne řekněme o 3 V tak je pravděpodobně někde přechodový odpor či něco takového a spirála v sedačce nedostává dostatečné mnoství el. energie. Pak bych to raději vůbec nepouíval, páč se to místo přechoďáku bude hřát a u sem jednu shořelo X7 od elektriky viděl... Co se týče massage - budu jen uvaovat, ale Celý proces masáe je o tom, e se pohybuje v sedačce výloník zádové opěrky. čili - pustím masá gombíkem na sedačce a motorek začne pohybovat elementem. koncáky/dojezdová elektronika a reverze musí být rovně v sedačce. čistě teoreticky - potud by neměla být k asistenci BSI vůbec potřeba. Uvauji o tom proč potřeba je. Bude počítám monitorovat činnost (due estimation battery?) a ?... dál nevim proč. Domnívám se tedy, e komunikace bude probíhat tak, e aktivací masáe tlačítkem se pole výzva do BSI a ta přez výkonový okruh pole buď přímo silové napětí do motorku (co a tak docela nepředpokládám, páč tam musí být trvale přítomno z důvodu doladění pozice výloníku kdykoliv), ale spí jen datovou výzvu pro jednotku v sedačce, která masá spustí. Bez pochyby by se to dalo bejít metodou "brutal force", kdy ti to někdo prodrátuje přímo v sedačce, ale... too bych se bál, jak čert kříe. Ideálně - auto s masáí a podivat se lexií, co a zda vůbec BSI monitoruje stran sedačky. tam bch se odpích.
|
|
11.11.2012 11:07 -
Re: Do-montá masání sedačky / C5 III
|
2520593
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
jumep napsal(a): u c5 1 a 2 to bolo dost jedno, do sedacky sa priviedlo +12 a vsetko riesila sedacka svojou "riadiackou"
U C5 X7 je to stejně, jen je to nutné aktivovat v BSI. Jinak jednotka výhřevu je pod sedákem, má své vlastní napájení a pojistku. Chápu to tak, e data z BSI která do jednotky vedou, slouí "jen" pro diagnostiku. No a zároveň je to moné v BSI deaktivovat. Stejně tak je moné v BSI deaktivovat ovládání spolujezdcovi sedačky, co v praxi asi moc význam nemá.
U masáe mi to přijde naprosto stejná filozofie. Jednotka je pod sedákem a data z BSI slouí k diagnostikování, eventuálně umoní deaktivaci. Ale u lexie, kterou jsem měl k dispozici, jsem nael pouze kontrolu tlačítka masáe. Tlačítko mam OK.
Take asi stojím na diagnostice, se mi jí nechce kvůli tomu kupovat.
U C5 X7 je to stejně, jen je to nutné aktivovat v BSI. Jinak jednotka výhřevu je pod sedákem, má své vlastní napájení a pojistku. Chápu to tak, e data z BSI která do jednotky vedou, slouí "jen" pro diagnostiku. No a zároveň je to moné v BSI deaktivovat. Stejně tak je moné v BSI deaktivovat ovládání spolujezdcovi sedačky, co v praxi asi moc význam nemá.
U masáe mi to přijde naprosto stejná filozofie. Jednotka je pod sedákem a data z BSI slouí k diagnostikování, eventuálně umoní deaktivaci. Ale u lexie, kterou jsem měl k dispozici, jsem nael pouze kontrolu tlačítka masáe. Tlačítko mam OK. :-)
Take asi stojím na diagnostice, se mi jí nechce kvůli tomu kupovat. :-(
|
|
| |
|
|