Roozena
|
27.09.2012 15:21 -
Re: FAP filtr - Bezpečnost při čitění
|
|

|
Mě jen nejde do hlavy, co se teda děje s onou extranavíc naftou, respektive se zplodinami z nafty při provozu filtru a při jeho regeneraci. uváíme-li e auto s FAPem má obecně vyí spotřebu (neuvádím kolik - informace se různí , referenční hodnota jaxi není a vlastní zkuenost není etalon, ale obecně se jedná o procenta, a desítky), zda je účinnost vlastního systému (nutno započítat právě tu extra naftu navíc a jetě tolik, aby byl systém ekologyčtějí, ne motor bez FAPu, který ,ale produkuje méně emisí, páč se nemusí prát s FAPem) plus ekonomická stránka (majitel a jen majitel platí za zvýenou spotřebu a jednou vytěená a spálená nafta se u neobnoví, zákazník zaplatí za FAP výrobci) plus ekologická stránka (FAP cosi pochytá, ale jsou tu alternativní metody jeho čitění WAP kou, kdy se sjrajt "ztrácí" kdesi f odpadu, co nemá s ekologickou likvidací společnýho ani hovno, výroba fapu, která nebude maeriálově ani energeticky nenáročná plus opravdová ekologická likvidace, kdy se bordel musí spálit při velmi vysokých teplotách) - tedy, zda je ve světle těchto přímých i nepřímých ukazatelů pouití FAPu jetě tak neodvratitelné a světzachraňující. Nechci fakt do nikoho rejt - vím, e jme měli s Mikrou na tohle téma ne zcela akademickou diskuzi a jsem chlape fakt rád, e je to za náma ale tohle téma má skalní zastánce po celém názorovém spektru a je otázka, jakej klacek si kdo do ruky veme. |
| |
| |