Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning
vilous
12.09.2012 07:43 - Re: Chiptuning
99
Ač nejsem na chiptuning špecialista, tak shrnu věci selským rozumem:

1. Nejsem militantní nepřítel tunění, nech si každý se svým autem dělá co chce, pokud splňuje podmínky pro provoz po pozemních komunikacích.
2. Kdyby existoval tuning nemající vliv na emise, spotřebu a životnost (přesně v tomto pořadí, emise se splnit musejí, spotřeba nejde objektivně změřit a životnost už vůbec ne), tak první kdo ho použije, bude výrobce. Prostě z konkurenčních důvodů, protože prodat auto je nyní makačka.
3. Výrobce má nepřeberné zázemí lidské i technické aby vyvinul nějaký kompromis fungování motoru, od dalších osob a firmiček zasahujících do jeho výrobku se to čekat nedá ani náhodou.
4. Snížení životnosti pokud není zásadní nemusí být zejména u dieselů překážkou, protože životnost základních komponentů dieselů většinou přečká majitele. Pokud motor místo mega vydrží 500 000, tak to drtivou část uživatelů netrápí.
5. Nejlepší tuning je sednout si 5 minut před nákupem a říci si, jaký motor chci. Jak zde opakovaně psáno, nejvíc se snaží tunit majitelé nejslabších motorů, což je nesmyslný paradox. Ty motory jsou namáhané už běžným provozem více a tuning je dorazí.
6. Favorit míval kolem 50k a kolem 1100 kg max hmotnost. Když má C5 přes 2 tuny a motor 1.6, tak kilowatová hmotnost je na stejné úrovni a prostě se stím bude jezdit jako s favoritem. Nějaké tunění ten motor akorát odrovná.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator