k tomu obsahu, je to totalne z cesty v dnesnej dobe, kedy sa tieto motory osvedcili, passaty s 1.4TSI a ostatne TSI a turbomotory. Toto tvrdenie je velmi kratkozrake a hlavne zalozene na nicom...
Nevím nevím ale poučka "objem ničím nenahradí" která je stará jak první vyrobený funkční motor a platí dodnes.
Tebou propagované motory se pouze osvědčili v ceně povinného ručení a nutnosti majitele této motorizace po dvou letech vůz prodat a koupit si nový protoe motor jde do háje.
Malé porovnání objemů
Jsou dva maníci, Jeden má dva metry, 120kilo a sílu jak dva medvědi. Druhej má 160cm a 45kilo a chrastěj na něm kosti.
Toho meního nadopuje sračkama a hned má taky sílu jak dva medvědi. Take tedka máme dva maníky se stejnou sílou.
A tedka je poleme nakládat 50kilové pytle cukru do lodě.
Dvoumetrové hovado popadne pytel, hodí na hrb a ani si nefrkne. Nadopovanej mrňous udělá to samé a taky ani nefrkne, a na to e jeho o dost mení kostra má co dělat aby pytel udrela. ALE dohání to svaly take taky vesele nese pytel.
Poté co oba odnosí 100 pytlů cukru se ozve mrňous e ho bolí klouby a záda, kdeto vysokej těkej chalan má pouze hlad. Dají si pauzu na jídlo a odpočinek a potom hned jdou zase nosit pytle. Jene po 200 pytlu v mrňousovi díky pernamentímu vysokému zatíení nevydrí záda, křupne v něm a je hotovo. Kdeto objemnej dlouhán dokončí nakládku lodě v pohodě a jde se pořádně narat neb spálil palivo ale jinak je v pohodě.
Co z toho vyplývá?? Malé nadopované motůrky vydrí čtvrtinu toho co objemné masivní motory. Tam kde se vysoký objem líně převaluje je mrňavý motor v křečích
Proč se tady furt řeí turbo na 1.6 hdi a straně málo V6tky??????
Popřemýlej nad tím co píe.