B737
|
14.07.2012 00:08 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
|

|
Jestli má někdo přestavbu C5 s motorem 2.0 HPI na LPG, tak by mě váně zajímalo, jakým systémem. Zatím na přímé vstřikování jsou vyráběny sady na konkrétní motorkód. "elezo" je i na těchto LPG sadách totoné, to je fakt, nicméně soft je úplně jiný. Hlavním důvodem je chlazení benzinových vstřikovačů vyúsujících přímo z hlavy do válců. Při provozu na benzin jsou tyto vstřikovacě chlazeny právě proudícím benzínem, který ovem při provozu na LPG do benzínových vstříkovačů nejde a přehřívají se. Programy LPG řídících jednotek jsou nastaveny tak, e podle zatíení motoru se přivstřikuje i při provozu na LPG benzin. Mnostvím spotřebovaného benzínu záleí na stylu jízdy. Pří větím zatíení samozřejmě spotřeba benzínu roste a časy přívstřiků benzínu jsou pevně nastaveny výrobcem k danému kódu motoru a nelze je měnit. Sice se usilovně pracuje na tom, aby tohle omezení na motorkódy padlo a sady byly univerzální jako u standartních sekvenčních sad....ale zatím bezvýsledně... |
| |
| |