| | |
04.07.2012 08:43 -
LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490025
|
|
epleta
|
|
|
Zdarec chystám sa kúpi C5 na plyn a uvaujem medzi dvomi motorizáciami....zaujíma ma spotreba plynu na 1,8 a 2,0. Má niekto skúsenosti? díky
Zdarec chystám sa kúpi C5 na plyn a uvaujem medzi dvomi motorizáciami....zaujíma ma spotreba plynu na 1,8 a 2,0. Má niekto skúsenosti? díky :palec
|
|
04.07.2012 09:02 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490026
|
|
flyteSVK
|
|
|
1,8 sa obecne moc nedoporucuje - netaha a ma rad olej.
Viac v temach "LPG a C5" a "Koupe - jakou motorizaci"
O 2 tyzdne som objednany do Zvolena (BRC) na montaz, tak potom sa podelim o skusenosti
1,8 sa obecne moc nedoporucuje - netaha a ma rad olej.
Viac v temach "LPG a C5" a "Koupe - jakou motorizaci"
O 2 tyzdne som objednany do Zvolena (BRC) na montaz, tak potom sa podelim o skusenosti
|
|
04.07.2012 09:38 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490030
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
a bude to C5 I, II alebo X7?? ja mam spotrebu okolo 11 l/100km na LPG ale jazdim dost mesto na dlhsie trasy cca10 l/100km. PP hovori tak 1-1,5 menej. mozno niekto dokaze za menej, mne sa to nedari
a bude to C5 I, II alebo X7?? ja mam spotrebu okolo 11 l/100km na LPG ale jazdim dost mesto na dlhsie trasy cca10 l/100km. PP hovori tak 1-1,5 menej. mozno niekto dokaze za menej, mne sa to nedari
|
|
04.07.2012 10:31 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490036
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Já mám spotřebu cca 10L LPG, olej to ani moc nebere. Ale samozřejmě byly vyměněny stírací gumičky na ventilech. Ty časem tvrdnou a netěsní. ALE bral bych 2,0, protoe je 1,8 dost líná na tak těký auto. Dříve jsem měl VECTRA A 2,0i s LPG a toto byl zpočátku docela ok s akcelerací. Člověk se musel naučit jezdit jinak.
Já mám spotřebu cca 10L LPG, olej to ani moc nebere. Ale samozřejmě byly vyměněny stírací gumičky na ventilech. Ty časem tvrdnou a netěsní. ALE bral bych 2,0, protoe je 1,8 dost líná na tak těký auto. Dříve jsem měl VECTRA A 2,0i s LPG a toto byl zpočátku docela ok s akcelerací. Člověk se musel naučit jezdit jinak.
|
|
04.07.2012 20:58 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490104
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
flyteSVK napsal(a): 1,8 sa obecne moc nedoporucuje - netaha a ma rad olej.
Viac v temach "LPG a C5" a "Koupe - jakou motorizaci"
O 2 tyzdne som objednany do Zvolena (BRC) na montaz, tak potom sa podelim o skusenosti
Meli jsme 1.8mičku, jezdili jsme ve dvou a psem a myslim ze jezdila na pohodu. Spotreba plynu dlouhodoba za 75tis km byla 8,76l/100km. Spotreba oleje za interval 15000km cca 1,6l dolita do max.
Meli jsme 1.8mičku, jezdili jsme ve dvou a psem a myslim ze jezdila na pohodu. Spotreba plynu dlouhodoba za 75tis km byla 8,76l/100km. Spotreba oleje za interval 15000km cca 1,6l dolita do max.
|
|
05.07.2012 07:27 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490135
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Mám C5 II, 2.0 16V, na plyn přes rok a dlouhodobá spotřeba od října je 10.27l/100km a to včetně benzínu. Ten kdy natankuju, tak to s grafem zamává. Teď u spokojenost. Včera jsem se vrátil od Plzně a najeto něco přes 350km a spotřeba 9.04l/100 od plná do plná. Tempomat 130 na dálnici, pokud to lo. Jinak to je pořád slabé a chcu 3.0 6V na plyn! Plyn jinak doporučuji a kdy vybrat C5 1.8 vs. 2.0, tak vyí motorizaci.
Mám C5 II, 2.0 16V, na plyn přes rok a dlouhodobá spotřeba od října je 10.27l/100km a to včetně benzínu. Ten kdy natankuju, tak to s grafem zamává. Teď u spokojenost. Včera jsem se vrátil od Plzně a najeto něco přes 350km a spotřeba 9.04l/100 od plná do plná. Tempomat 130 na dálnici, pokud to lo. Jinak to je pořád slabé a chcu 3.0 6V na plyn! Plyn jinak doporučuji a kdy vybrat C5 1.8 vs. 2.0, tak vyí motorizaci.:palec
|
|
05.07.2012 09:23 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2490142
|
|
jumep
|
|
|
enem nema to turbo a citit ze tam ten turbo efekt chyba, po stupeni na plyn je to take vzduvadlo ... citit proste ze je to atmosferak ktory nema taky krutak
1.8 si myslim ze je na to auto vyjmuc vsetky jeho muchy slaby motor
enem nema to turbo a citit ze tam ten turbo efekt chyba, po stupeni na plyn je to take vzduvadlo ... citit proste ze je to atmosferak ktory nema taky krutak
1.8 si myslim ze je na to auto vyjmuc vsetky jeho muchy slaby motor
|
|
12.07.2012 16:32 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491620
|
|
flyteSVK
|
|
|
Nedas, to sa tu spominalo viac krat, akurat Sepleta nespominal ze chce HPI
Nedas, to sa tu spominalo viac krat, akurat Sepleta nespominal ze chce HPI :)
|
|
12.07.2012 19:26 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491662
|
|
flyteSVK
|
|
|
Das, ale za nenormalne peniaze a nie je zaruka, ze sa ti to nerozose.rie.
Proste priamy vstrek a lpg nie. A do HPI radsej nesahat kym to ako-tak ide
Das, ale za nenormalne peniaze a nie je zaruka, ze sa ti to nerozose.rie.
Proste priamy vstrek a lpg nie. A do HPI radsej nesahat kym to ako-tak ide :)
|
|
12.07.2012 20:18 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491675
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
u jsem to tady psal jednou, kamarád má HPI na plyn a jezdí normálně...teda serou se mu stejný věci jako mě na 100 kW a se samotným HPI nemá problém
u jsem to tady psal jednou, kamarád má HPI na plyn a jezdí normálně...teda serou se mu stejný věci jako mě na 100 kW a se samotným HPI nemá problém
|
|
12.07.2012 20:35 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491681
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
skus sa spytat odbornika tu:.link.
ten sa do toho rozumie, ja mozem rozpravat co som kde zapocul
skus sa spytat odbornika tu:http://www.neptun-harfa.cz/Diskusni-forum-LPG/3311.html
ten sa do toho rozumie, ja mozem rozpravat co som kde zapocul;-)
|
|
12.07.2012 20:41 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491682
|
|
flyteSVK
|
|
|
Komponenty mozno ano, ale tie motory su inak konstruovane, potrebuju chladenie valcov benzinom a to robi problem (ten isty problem maju napr. FSI).
Komponenty mozno ano, ale tie motory su inak konstruovane, potrebuju chladenie valcov benzinom a to robi problem (ten isty problem maju napr. FSI).
|
|
13.07.2012 10:45 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2491757
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Určitě bych volil minimálně 2.0i 16V a řekl bych , e i to je málo ( nebo tak skoro akorát ). Kdybych el nyní kupovat C5, el bych určitě do té nenarané bestie f třílitru . Olej mi ere i 2.0i. Spotřeba mimo město cca 8-9, ve městě 10-11l. Ukazatel stabilně 9.2l/100km a to jí nijak neetřim..
Určitě bych volil minimálně 2.0i 16V a řekl bych , e i to je málo ( nebo tak skoro akorát ). Kdybych el nyní kupovat C5, el bych určitě do té nenarané bestie f třílitru :) . Olej mi ere i 2.0i. Spotřeba mimo město cca 8-9, ve městě 10-11l. Ukazatel stabilně 9.2l/100km a to jí nijak neetřim..:-d
|
|
| |
|
|