18.05.2012 10:30 -
Re: Ventilátor topení / C5 I / II
Takže ventilátor mám po kontrole, i před vyčištěním vykazoval dobré hodnoty. Při rozběhu měl odběr 16A a pak v ustálených maximálních otáčkách měl odběr 7A. Nyní mi budou opravovat regulátor - měnit tranzistor v něm. Předpoklad je že to odešlo opět kvůli konektoru... jde samostatně sehnat jako díl ? (Mám na mysli jen ten problémový dvou jazýčkový pro kabeláž k ventilátoru - černý a červený silnější kablíky, strana u regulátoru. Jeden z nich mi už spálil 2 regulátory...
Tak, ventilátor je opět na svém místě... ale ty ruce! Zlomený jak paragraf, ale dal jsem to tam bez použití násilí za asi 15 minut. Kromě již zmíněných věcí ( krytka pod volantem, koberec nad pedálem plynu, odehnutí plastu vedle pedálu plynu, konektor brzdového pedálu) jsem ještě oddělal držák kabele umístěný u vrchní části pylového filtru, zamáčkl (a držel) plynový pedál a pak vzniklým otvorem postupně nasouval, natáček a dal nahoru ventilátor...
Petře jestli zjistíš obj.č. toho konektoru budu MOC rád za to!