Pablik1
|
14.05.2012 12:51 -
Re: Problém s dobíjením
|
|

|
Darja napsal(a): Pánové, psala jsem, e se mi to stalo v divočině, tj nejblií město s elektrem, co má otevřeno o víkendu cca 50 km! Take bez komentáře stejně jako kontrolu dobíjení na palubovce.... takovej debil nejsem! Změřili jsme to, baterka má 12,6 v klidu, nastartovaný s otáčkama 2500 to má 12,3 a trochu to kolíe. Hláku to vyhodilo, a pak třeba 15km nic. Podle mě chvíli dobíjí a nedobíjí. jedu a třeba 10 minut nic. Dál je slyet ve vyích točkách řemen.. ten je ani ne měsíc starej (byl měněnej v autorizáku). Zítra se pokusím dojet do prahy a k nám do servisu. Pak se uvidí, jestli jen uhlíky, regulátor, nebo řemen. Jen prostě na hovno je to, e jsem uprostřed ničeho a do práce 80km cesty... nevím jak citroen(beru to podle jiných aut co jsem měl) ale je třeba měřit napětí na altíku a potom kolik se ho tlačí do baterky.napětí na altu by mělo být cca.13,8-14,2v a mělo by dojít k malému poklesu při zapnutí světel.nemusí to být tragédie v podobě mrtvého altu-stalo se mi e mi probíjel kabel z altu na kostru a svítilo dobíjení.pproto je třeba měřit alt a baterku pokud je velký rozdíl někde se tratí napětí a jede víceméně na baterku.nemusí to být regler ale klíďo dioda,patná kostra altu,nebo jen sjeté uhlíky+zanesená kotva(ta potom pití) |
| |
| |