 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
sanchez
|
25.04.2012 13:45 -
Re: LPG a C5
|
|

|
citrus napsal(a): vcera som bol u plynara riesit problem s bohatou zmesou-Depollutiom system faulty. Najskor to presiel s diagnostikou a zistil ze do chyby vzdy C5 skocila pri studenom motore cize ked este isla na benzin. Napichli sme to na diagnostiku a previezli sa. On za jazdy sledoval ako sa sprava lambda a sledoval bohatost zmesi. Vsetko bolo OK zmes benzinova mierne bohatsia ako an LPG, lambda OK... Po jazde technik nahlas rozmyslal...vsetko OK filter meneny, auto jazdi perfektne bez trhania, bez akehokolvek zavahania....A potom sa ma spytal ci nemam problem so startami. A ja ich mavam za studena niekedy toci dlhsie. No a to by mohol byt znak toho ze si reduktor pyta repas...Vraj moze byt to ze pri starte reduktor pusti do zmesy plyn co v nom je a obohati zmes-preto tie tazke starty.
Neviem ci do toho ist ked auto jazdi bez problemov, cely problem je kontrolka motoru a pipnutie pri starte  ...
trochu OT: kto mate alebo chcete system AG, ten servis sa specializuje na AG (co som cital je celkom problem so servismi na AG) a myslim ze sa celkom vyznaju  bude aj v ccca
Tobě to hlásí jen příli bohatou směs?? Já k tomu mám jetě chybu plynového pedálu a chybu na prvním válci.
Jinak ten samý problém. Jetě jsem po 2 letech řeení tohoto problému zjistil, e po smazání chyby na diagnostice trvá ne chyba vyskočí cca 500 - 700km, avak pokud ukazatel nádre neukazuje mnoství benzinu ( dojezdu) je chyba schopná vyskočit ihned. Je mi to divný, nechápu co by to s tím mohlo mít společného, ale je to tak. U jsem si na to zvykl, dle mého názoru to nemá cenu řeit. Vyzkoueno první poslední, nikdo na nic nepřiel. Akorát koda peněz za servisy a rádoby diagnostiky. |
| |
| |