jruze
|
28.02.2012 23:56 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
|

|
DaveLbc napsal(a): To je pravda,ale to bych nebyl já abych si neáhnul  No zkontroluju si jetě pro jistotu sítko na přívodní trubce k mazaní turba.
Doporučil bych ti s trubkou zbytečně moc nehejbat - ty holandry jsou těsněný gumičkami a při těch teplotách kterým jsou vystaveny by si také mohl shánět novou(něco kolem 1100,- - ve fordu je levnějí). Sítko bude mít na 50% stejně rozpadlé-je plastové a větinou ho při výměně trubky a průtokových roubů ve Z.S. rovnou vydloubnou - jeden z důvodů proč odchází turba je e se zanese a turbo je nedostatečně mazané,druhý důvod je e se přehřívá olej v té trubce(při této konstrukci a průměru trubky) a karbonuje(ty hliníkové títy to neodizolují ). Proto se při výměně turba mění i trubka,má se i vyčistit olej.čerpadlo,sací ko a pročistit celej olelovej kanál k turbu.Hlavně ho nezkouej bez připojené hadice sání-dle servisního manuálu můe dojít k pokození!!
Tu trubku mám novou doma-seli se mi ze dvou zdrojů kdy jsem to dělal naposled. |
| |
| |