jruze
|
12.11.2011 12:18 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
|

|
Darja napsal(a): To u jsem psala já, e kdy dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.
Přesně tak a chtěl bych vidět hlavu a motor hned po rozebrání a taky bych byl zvědavej co za materiál za těch dvanádt tisíc tam dali a v jakém stavu jsou ty díly teď.-asi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí sebou(na tlakovku se hlava posílá holá-moná by se na ní mělo dát poznat jestli vůbec ji někam poslali a výsledek zkouky by měl také existovat- no mám za to e tě troku pohoupali. podle mne si nechali královsky zaplatit jak matro tak práci a jetě to odflákli.Přece kdy tam něco uvidím KO tak to nesloím do kupi jen s odstraněním jedné věci abych z toho byl venku. (těsnění 2000,- , hydrotely ?? 5000,- tlakovka 1500,- br. pasta 100,- těsnění ventilů 2500,- gufero vačky 400,- = 11500,- ) To je co mne tak narychlo napadlo kdyby měnily úplně ve a jetě ceny trochu nahoře - nevím proč by měnily hydrotely tak místo toho dáme test vstřiků a k tomu dáme záruku na dva roky nebo dejme tomu 200tKm. Podle mne jen těsnění pod hlavou....Dělal jsem tu 1.6 ve nové včetně turba rozvodů,p. krouků a vech těsnění - materiál kolem 30tkč |
| |
| |