| | |
11.11.2011 13:44 -
Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424462
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím,
v dubnu jsem se rozhodl opustit 406 sedan a pořídit pro rodinu něco větího a od té doby trpím. Auto je fajn, ale furt v servisu. Je 2.2 hdi 98kw break, rok 2003
Nejprve se začla ztrácet voda, take reklamace u Auto Pokorný Brno, kde byl vůz zakoupen. Vyli vstříc, e zaplatí práci a já materiál. Vyměnili těsnení pod hlavou a pár hadiček. Já zaplatil 12 tisíc za materiál a oni práci. Auto bylo měsíc na opravě v době prázdnin a dovolených.
Teď na dálnici auto najednou přestalo z ničeho nic táhnout. Jak kdyby jelo na 3 válce. V servise kde dělaj čerpadla, vyměnili vstřik a řekli, e problém je nejspí ve válci.
Je jetě jiná monost kde by mohl být problém?
Myslíte, e bych měl předchozí opravu reklamovat, nebo to nesouvisí? Případně reklamovat opět skrytou vadu?
Nejraději bych to auto vrátil, mám ho od konce dubna, za opravy jsem dal nemalé částky a výsledek ádný.
Budu vděčný za jakoukoliv radu u fakt nevím, jak postupovat.
Zdravím,
v dubnu jsem se rozhodl opustit 406 sedan a pořídit pro rodinu něco větího a od té doby trpím. Auto je fajn, ale furt v servisu. Je 2.2 hdi 98kw break, rok 2003
Nejprve se začla ztrácet voda, take reklamace u Auto Pokorný Brno, kde byl vůz zakoupen. Vyli vstříc, e zaplatí práci a já materiál. Vyměnili těsnení pod hlavou a pár hadiček. Já zaplatil 12 tisíc za materiál a oni práci. Auto bylo měsíc na opravě v době prázdnin a dovolených.
Teď na dálnici auto najednou přestalo z ničeho nic táhnout. Jak kdyby jelo na 3 válce. V servise kde dělaj čerpadla, vyměnili vstřik a řekli, e problém je nejspí ve válci.
Je jetě jiná monost kde by mohl být problém?
Myslíte, e bych měl předchozí opravu reklamovat, nebo to nesouvisí? Případně reklamovat opět skrytou vadu?
Nejraději bych to auto vrátil, mám ho od konce dubna, za opravy jsem dal nemalé částky a výsledek ádný.
Budu vděčný za jakoukoliv radu u fakt nevím, jak postupovat.
|
|
11.11.2011 14:11 -
Re: 2.2hdi 98kw nízky tlak na válci vstřik měněn, mrtvý válec?
|
2424465
|
|
jruze
|
|
|
Na skrytou vadu bude asi pozdě.Vyli vstříc no nevím co za ty prachy dělali- těsnění stojí od1000 do 2000 a práce za deset? Řeení - málo informací (nějaké hláky na PC ?) - ale jinak diag. - něco ukáe a změřit tlaky.Můe být ventil KO píst KO nevím co dělali kolem vstřiku (to se dá teoreticky zjistit diagnostikou.Co rozvody? je toho spousta s ? kdy není auto fyzicky k dispozici.
.link. nebo .link.
Na skrytou vadu bude asi pozdě.Vyli vstříc no nevím co za ty prachy dělali- těsnění stojí od1000 do 2000 a práce za deset? Řeení - málo informací (nějaké hláky na PC ?) - ale jinak diag. - něco ukáe a změřit tlaky.Můe být ventil KO píst KO nevím co dělali kolem vstřiku (to se dá teoreticky zjistit diagnostikou.Co rozvody? je toho spousta s ? kdy není auto fyzicky k dispozici.
http://www.ccca.cz/seznam/jumep nebo http://www.ccca.cz/seznam/servis_holetin
|
|
11.11.2011 17:34 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424486
|
|
Darja
|
|
|
Za takový prachy... No mazec....
Zase kdy měli sundanou palici, nechali ji zarovnat, zarovnat i ventily, tak by viděli, jestli kapal vstřik a je píst podpálenej.
Za takový prachy... No mazec....
Zase kdy měli sundanou palici, nechali ji zarovnat, zarovnat i ventily, tak by viděli, jestli kapal vstřik a je píst podpálenej.
|
|
11.11.2011 21:07 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424609
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Hláky z pc u sebe nemám auto je 150 km ode mě. Protokol mám u něj, tak naskenuju a hodím sem později.
Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto.
Odpoledne jetě volal strýc a prý i proměřovali kde se ztrácí tlak. Údajně to fouká do výfuku, prý snad ventil nebo hydrotely?
ten propálenej píst jsem si ale říkal, e by bylo vidět. A týpek co to u renaultu dělal vypadal v pohodě. Měnil tam kde co a vdy volal, tak nevím proč by něco záměrně zamlčel, kdy díly jsem platil já a rozebrané to měl stejně.
Hláky z pc u sebe nemám auto je 150 km ode mě. Protokol mám u něj, tak naskenuju a hodím sem později.
Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto.
Odpoledne jetě volal strýc a prý i proměřovali kde se ztrácí tlak. Údajně to fouká do výfuku, prý snad ventil nebo hydrotely?
ten propálenej píst jsem si ale říkal, e by bylo vidět. A týpek co to u renaultu dělal vypadal v pohodě. Měnil tam kde co a vdy volal, tak nevím proč by něco záměrně zamlčel, kdy díly jsem platil já a rozebrané to měl stejně.
|
|
11.11.2011 21:10 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424612
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy to fouká do výfuku, tak to nebude píst. To by foukalo pod něj do oleje a ven odvětráváním klikovky.
Spí ten ventil. Nebo přeskočený rozvody.
Kdy to fouká do výfuku, tak to nebude píst. To by foukalo pod něj do oleje a ven odvětráváním klikovky.
Spí ten ventil. Nebo přeskočený rozvody.
|
|
11.11.2011 23:45 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424629
|
|
jruze
|
|
|
No jstli ventil tak bych jim to za těch dvanáct talířů asi vomlátil vo hubu.Kdy mám dole palici dělám ventily - kolik to od té doby najelo? 300tkm?Mám tu palici na tlakovou zkouku a srovnání - má min.300tkm -ventily prosakujou,ale není to ádná tragedie aby to lo kvůli tomu na tři.
No jstli ventil tak bych jim to za těch dvanáct talířů asi vomlátil vo hubu.Kdy mám dole palici dělám ventily - kolik to od té doby najelo? 300tkm?Mám tu palici na tlakovou zkouku a srovnání - má min.300tkm -ventily prosakujou,ale není to ádná tragedie aby to lo kvůli tomu na tři.
|
|
12.11.2011 11:29 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424668
|
|
Darja
|
|
|
To u jsem psala já, e kdy dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.
To u jsem psala já, e kdy dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.
|
|
12.11.2011 12:18 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2424673
|
|
jruze
|
|
|
Darja napsal(a): To u jsem psala já, e kdy dělali palici, rovnali i ventily a snad proboha je viděli ne? Přijde mi to divný, reklamoval abych to u nich znovu.
Přesně tak a chtěl bych vidět hlavu a motor hned po rozebrání a taky bych byl zvědavej co za materiál za těch dvanádt tisíc tam dali a v jakém stavu jsou ty díly teď.-asi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí sebou(na tlakovku se hlava posílá holá-moná by se na ní mělo dát poznat jestli vůbec ji někam poslali a výsledek zkouky by měl také existovat- no mám za to e tě troku pohoupali. podle mne si nechali královsky zaplatit jak matro tak práci a jetě to odflákli.Přece kdy tam něco uvidím KO tak to nesloím do kupi jen s odstraněním jedné věci abych z toho byl venku. (těsnění 2000,- , hydrotely ?? 5000,- tlakovka 1500,- br. pasta 100,- těsnění ventilů 2500,- gufero vačky 400,- = 11500,- ) To je co mne tak narychlo napadlo kdyby měnily úplně ve a jetě ceny trochu nahoře - nevím proč by měnily hydrotely tak místo toho dáme test vstřiků a k tomu dáme záruku na dva roky nebo dejme tomu 200tKm. Podle mne jen těsnění pod hlavou....Dělal jsem tu 1.6 ve nové včetně turba rozvodů,p. krouků a vech těsnění - materiál kolem 30tkč
Přesně tak a chtěl bych vidět hlavu a motor hned po rozebrání a taky bych byl zvědavej co za materiál za těch dvanádt tisíc tam dali a v jakém stavu jsou ty díly teď.-asi bych si vzal někoho kdo tomu rozumí sebou(na tlakovku se hlava posílá holá-moná by se na ní mělo dát poznat jestli vůbec ji někam poslali a výsledek zkouky by měl také existovat- no mám za to e tě troku pohoupali. podle mne si nechali královsky zaplatit jak matro tak práci a jetě to odflákli.Přece kdy tam něco uvidím KO tak to nesloím do kupi jen s odstraněním jedné věci abych z toho byl venku. (těsnění 2000,- , hydrotely ?? 5000,- tlakovka 1500,- br. pasta 100,- těsnění ventilů 2500,- gufero vačky 400,- = 11500,- ) To je co mne tak narychlo napadlo kdyby měnily úplně ve a jetě ceny trochu nahoře - nevím proč by měnily hydrotely tak místo toho dáme test vstřiků a k tomu dáme záruku na dva roky nebo dejme tomu 200tKm. Podle mne jen těsnění pod hlavou....Dělal jsem tu 1.6 ve nové včetně turba rozvodů,p. krouků a vech těsnění - materiál kolem 30tkč
|
|
06.12.2011 18:59 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430821
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Take potkáno na dvou válcích (1 a 4). Fotky v příloze. V Renault Pokorný se na servisu vyjádřili, e to jejich chyba není. Nebo řeili těsnění a to tohle nezpůsobilo. Sice jsem je před opravou prosil a prověří, co se běně dělá při sundání hlavy, e to zaplatím, kdy u je to dole. To samo nemám písemně a technik mě s tímhle argumentem odpálkoval, e by v tom případě dělal komplet generálku a 30-50 tisíc bych nedal. 30-50 bych nedal, ale 5-10 bych neváhal. A to podotýkám, e se nezeptal na nic. Podle toho jak to popisoval, tak to rozebrali, vyměnili těsnění a dali do kupy. Nevím jestli tenhle postup je normální, chci to s nimi dál řeit, ale nejsem mechanik, tak mi jaksi dochází argumenty proti jejich "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.
Jsem bez auta a celkem nevím jak to dál řeit.
Oprava odhadovaná přes 30 tis. To do toho u nevrazím. Chtěl bych se zeptat na kolik by tak orientačně vyla hlava-motor z vrakáče? Zda to má vůbec smysl takto řeit, nebo co zbylo prodat a minimalizovat aspoň ztrátu?
Take potkáno na dvou válcích (1 a 4). Fotky v příloze. V Renault Pokorný se na servisu vyjádřili, e to jejich chyba není. Nebo řeili těsnění a to tohle nezpůsobilo. Sice jsem je před opravou prosil a prověří, co se běně dělá při sundání hlavy, e to zaplatím, kdy u je to dole. To samo nemám písemně a technik mě s tímhle argumentem odpálkoval, e by v tom případě dělal komplet generálku a 30-50 tisíc bych nedal. 30-50 bych nedal, ale 5-10 bych neváhal. A to podotýkám, e se nezeptal na nic. Podle toho jak to popisoval, tak to rozebrali, vyměnili těsnění a dali do kupy. Nevím jestli tenhle postup je normální, chci to s nimi dál řeit, ale nejsem mechanik, tak mi jaksi dochází argumenty proti jejich "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.
Jsem bez auta a celkem nevím jak to dál řeit.
Oprava odhadovaná přes 30 tis. To do toho u nevrazím. Chtěl bych se zeptat na kolik by tak orientačně vyla hlava-motor z vrakáče? Zda to má vůbec smysl takto řeit, nebo co zbylo prodat a minimalizovat aspoň ztrátu?
Přílohy: IMG_1341.CR2.jpg ( 260225b ) - IMG_1349.jpg ( 285351b ) - IMG_1355.jpg ( 338416b ) - IMG_1357.CR2.jpg ( 197045b ) - |
|
06.12.2011 19:12 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430836
|
|
jumep
|
|
|
rozvodovy remen sa meni vzdy ak ma auto nabehane nejake km a dava sa dole, ak toto niekto nerobi, je to presne zarobenie si na roztrhnutie remena.
Oprava, treba asi vacky, ktore sa vedia pootocit, mozno nie, vahadla a mozno hydrosteli.
zaklad je zmenit asi servis a skusit ist na to inac ....
- vahadlo stoji 10E x 16 = 160E
- hydrostel stoji takisto 10E x 10 = 160E
otazka je vacky, ale tie sa daju zohnat pripadne starsie, mozno im nakonec nic nebude
jo a samozrejme tie rozvody co sa mali spravit hned
rozvodovy remen sa meni vzdy ak ma auto nabehane nejake km a dava sa dole, ak toto niekto nerobi, je to presne zarobenie si na roztrhnutie remena.
Oprava, treba asi vacky, ktore sa vedia pootocit, mozno nie, vahadla a mozno hydrosteli.
zaklad je zmenit asi servis a skusit ist na to inac ....
- vahadlo stoji 10E x 16 = 160E
- hydrostel stoji takisto 10E x 10 = 160E
otazka je vacky, ale tie sa daju zohnat pripadne starsie, mozno im nakonec nic nebude
jo a samozrejme tie rozvody co sa mali spravit hned
|
|
06.12.2011 19:45 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430884
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
jumep: viz můj příspěvek z 11.11.2011 21:07 Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto. Přečti si to prosím prvně.
jumep: viz můj příspěvek z 11.11.2011 21:07 Rozvody jsou komplet nové, cca 15KKm najeto. Přečti si to prosím prvně.
|
|
06.12.2011 19:53 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430893
|
|
jumep
|
|
|
bral som do uvahy skor toto: "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.
rozvody boli teda robene pred tou opravou?
bral som do uvahy skor toto: "Je nám velice líto, ale to je únava materiálu". Btw od té poslední opravy jsem najel 6814.
rozvody boli teda robene pred tou opravou?
|
|
06.12.2011 20:09 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430906
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Jumep: Jak jsem psal výe. První oprava byla z důvodů ztrácející se vody po koupi vozu. Rozvody v té době byly prakticky nové cca 15-20 tis najeto. Kladky pumpa ve nové. Při opravě byl vyměněn opět řemen. Řemen nepraskl auto jen přestalo jet.
Jumep: Jak jsem psal výe. První oprava byla z důvodů ztrácející se vody po koupi vozu. Rozvody v té době byly prakticky nové cca 15-20 tis najeto. Kladky pumpa ve nové. Při opravě byl vyměněn opět řemen. Řemen nepraskl auto jen přestalo jet.
|
|
06.12.2011 20:18 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2430910
|
|
jumep
|
|
|
a co sposobilo potkanie? to nema nejako dovod iny ako remen alebo zle zlozeny rozvod
pripadne retiazka rozvodu alebo vacka, ale obe by snad videl predtym ze nieco neni ok
a co sposobilo potkanie? to nema nejako dovod iny ako remen alebo zle zlozeny rozvod
pripadne retiazka rozvodu alebo vacka, ale obe by snad videl predtym ze nieco neni ok
|
|
08.12.2011 20:29 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431599
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Doklad se stavem mozna nekde je, ty rozvody delal predchozi majitel..
Důvod potkání prý protočená vačka
Doklad se stavem mozna nekde je, ty rozvody delal predchozi majitel..
Důvod potkání prý protočená vačka
|
|
08.12.2011 22:48 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431637
|
|
jumep
|
|
|
vacka sa sama o sebe nejako nepootoci, skor ked sa to potka .... takze neviem co by som si o tom myslel
vacka sa sama o sebe nejako nepootoci, skor ked sa to potka .... takze neviem co by som si o tom myslel
|
|
09.12.2011 14:15 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431694
|
|
emi
|
Město: Telč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Renault servis proto, ze to bylo koupeno u nich na bazaru a reklamoval jsem ztracejici se vodu a nikdo nevedel co s tim, tudiz jsem jim to dal at to daji do kupy oni a neplatil jsem tam praci. V tej dobe to bylo nejlepsi reseni a kdyby se ten motor po 6tis km nepotkal, tak to tak zustalo ;(
A co unava materialu, praskle vahadlo to zpusobit cele nemohlo? V renaultu vinu odmitaj tim, ze to zpusobilo bezne opotrebeni a nekde neco prasklo a slo to do pytle cele, za coz oni nemuzou neb delali jen tesneni.
Jo a opravdu moc dekuji za to, ze se mi snazite pomoct, bez Vas bych byl ztracen uplne
Renault servis proto, ze to bylo koupeno u nich na bazaru a reklamoval jsem ztracejici se vodu a nikdo nevedel co s tim, tudiz jsem jim to dal at to daji do kupy oni a neplatil jsem tam praci. V tej dobe to bylo nejlepsi reseni a kdyby se ten motor po 6tis km nepotkal, tak to tak zustalo ;(
A co unava materialu, praskle vahadlo to zpusobit cele nemohlo? V renaultu vinu odmitaj tim, ze to zpusobilo bezne opotrebeni a nekde neco prasklo a slo to do pytle cele, za coz oni nemuzou neb delali jen tesneni.
Jo a opravdu moc dekuji za to, ze se mi snazite pomoct, bez Vas bych byl ztracen uplne ;)
|
|
09.12.2011 14:54 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431703
|
|
jumep
|
|
|
to by prestal ist jeden ventil
pootocenie vacky nastane ked ventil narazi do piestu a vacka sa toci dalej, zlomi sa vahadlo a ked sa to nahodou vzprieci tak jedine co to dokaze, dlasi pohyb otoci koleckom na vacke
ked davali hlavu dole, je jasne ze davali dole aj vacky a vsetko co s tym suvisi
odislo to po ich vymene a nie prasknutim remena alebo retiazky
osobne si myslim ze sa muselo nieco zle zlozit
bezne opotrebenie by podla mna bolo keby sa roztrhla retiazka, ale nie pootocena vacka
skus to kolecko otocit s5, asi moc lahko neuspejes
osobne, zobrat si to prec, kupit hydrosteli a vahadla nove a zohnat starsie vacky a nechat to zlozit niekomu, kto vie co robi a skontroluje aj ostatok
to by prestal ist jeden ventil
pootocenie vacky nastane ked ventil narazi do piestu a vacka sa toci dalej, zlomi sa vahadlo a ked sa to nahodou vzprieci tak jedine co to dokaze, dlasi pohyb otoci koleckom na vacke
ked davali hlavu dole, je jasne ze davali dole aj vacky a vsetko co s tym suvisi
odislo to po ich vymene a nie prasknutim remena alebo retiazky
osobne si myslim ze sa muselo nieco zle zlozit
bezne opotrebenie by podla mna bolo keby sa roztrhla retiazka, ale nie pootocena vacka
skus to kolecko otocit s5, asi moc lahko neuspejes
osobne, zobrat si to prec, kupit hydrosteli a vahadla nove a zohnat starsie vacky a nechat to zlozit niekomu, kto vie co robi a skontroluje aj ostatok
|
|
| |
|
|