Mikra
|
07.11.2011 17:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|
|
Ano, dá se to poznat, ale je to koncipovaný tak, aby se tím řidič nezabýval. Proto o tom není nikde na ádným displayi hláka a počítač to má oetřený tak, e kdy se vypalování nedokončí, protoe nic nevědoucí řidič zastavil a zaparkoval, tak spustí regeneraci znovu při nejblií příleitosti, aby ji dokončil.
Jak bylo řečeno, motor je při regeneraci hlučnějí, topení víc hřeje, jsou občas slyet relátka atd. Ale naprosto bezpečně to poznám podle toho, e při brdění motorem neklesne okamitá spotřeba na 0, ale drí se kolem 2 litrů a i v místech, kudy denně projídím v poklidu se spotřebou např. 7 litrů je najednou spotřeba třeba 14 litrů. To zbystřím, zkusím pustit plyn a kdy se potvrdí vypalování, tak podřadím a jedu zhruba 5 minut na nií rychlost a vyí otáčky, aby FAP dostal svoje palivo a mohl se zregenerovat.
Jiná situace je, kdy zrovna upaluju po dálnici. To se FAP vypálí, ani si toho nevimnu. |
| |
| |