Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: FAP - Filtr pevných částic
Mikra
07.11.2011 17:10 - Re: FAP - Filtr pevných částic
Za?iato?n?k
Ano, dá se to poznat, ale je to koncipovaný tak, aby se tím řidič nezabýval. Proto o tom není nikde na žádným displayi hláška a počítač to má ošetřený tak, že když se vypalování nedokončí, protože nic nevědoucí řidič zastavil a zaparkoval, tak spustí regeneraci znovu při nejbližší příležitosti, aby ji dokončil.
Jak bylo řečeno, motor je při regeneraci hlučnější, topení víc hřeje, jsou občas slyšet relátka atd. Ale naprosto bezpečně to poznám podle toho, že při brždění motorem neklesne okamžitá spotřeba na 0, ale drží se kolem 2 litrů a i v místech, kudy denně projíždím v poklidu se spotřebou např. 7 litrů je najednou spotřeba třeba 14 litrů. To zbystřím, zkusím pustit plyn a když se potvrdí vypalování, tak podřadím a jedu zhruba 5 minut na nižší rychlost a vyšší otáčky, aby FAP dostal svoje palivo a mohl se zregenerovat.
Jiná situace je, když zrovna upaluju po dálnici. To se FAP vypálí, ani si toho nevšimnu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator