Servisní interval vzducháče je 20tis ne? Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řešit vložku od greenu i kdyby stála jen 800Kč. Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a žádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor

no možná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou takže co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domaže krapítek naftou.ale já ti jen oponoval že sportovní má své opodstatnění(veškré sportovní vozítka moto+auto je požívají z důvodů které řeší opravdu makaní lidé ve své brandži)sporták má daleko menší odpor sání a tudíš lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo používá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkušenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkušenosti pozitívní bych do něj šel.