| | |
25.10.2011 08:51 -
Sportovní vzduchový filtr
|
2421212
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti prispevku
presunuti prispevku
|
|
15.05.2010 06:22 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2344808
|
|
tomc
|
|
|
mám dotaz čím je vzduchový filtr sportovní??jako e nefiltruje aby nekladl vzduchu odpor??
mám dotaz čím je vzduchový filtr sportovní??jako e nefiltruje aby nekladl vzduchu odpor??
|
|
15.05.2010 08:27 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2344811
|
|
Darja
|
|
|
Sportovní fltr.. no, první věc je, e fakt hezky vypadá. Ale výkon ádnej nepřidá, spí starosti navíc.
Cena x údrba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje.
Sportovní fltr.. no, první věc je, e fakt hezky vypadá. Ale výkon ádnej nepřidá, spí starosti navíc.
Cena x údrba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje.
|
|
15.05.2010 21:51 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2344838
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Jetě jsem neviděl sportovní vzduchový filtr, který by se mi líbil, ale to otázka vkusu Ale jinak souhlasím.
Jetě jsem neviděl sportovní vzduchový filtr, který by se mi líbil, ale to otázka vkusu ;-) Ale jinak souhlasím.
|
|
15.05.2010 22:00 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2344840
|
|
Jeffrey
|
|
|
Mno, dovolím si jen malou poznámku. Sportovní filtr jsem měl na Feldě a to zhruba 8 let, ne jsem jí prodal. Bylo to kuelové K&Nko do 110kw za 1500,- CZK, tuím. Čistící sada stála asi 450,-CZK. Za tu dobu se mi ta investice několikanásobně vrátila.
Jinak, tento filtr je hadrový, musí se člověk o něj starat, co souhlasím, ale co se týče čitění a impregnace, tak stačí jarová voda a silikonový olej ve spreji.
Takový filtr pak vydrí dlouho, kdy je o něj řádně postaráno.
Mno, dovolím si jen malou poznámku. Sportovní filtr jsem měl na Feldě a to zhruba 8 let, ne jsem jí prodal. Bylo to kuelové K&Nko do 110kw za 1500,- CZK, tuím. Čistící sada stála asi 450,-CZK. Za tu dobu se mi ta investice několikanásobně vrátila.;-)
Jinak, tento filtr je hadrový, musí se člověk o něj starat, co souhlasím, ale co se týče čitění a impregnace, tak stačí jarová voda a silikonový olej ve spreji. :palec
Takový filtr pak vydrí dlouho, kdy je o něj řádně postaráno.;-):-p
|
|
16.05.2010 22:51 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2345114
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
Jeffrey a ako casto si to cistil?
Jeffrey a ako casto si to cistil?
|
|
17.05.2010 06:25 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2345118
|
|
JirkaŘ
|
|
|
drobec : Já jsem na svém předchozím voze (Ford Mondeo V6 ) čistil filtr co 10 000 km. U i z toho důvodu jsem ho pral v jarové vodě... a vdy poutěl neskutečný bordel. ( e by to bylo tím vzducehm na Ostravsku ? ) Ale zvuk toho motoru se neskutečně zvýraznil. Při klidné jízdě krásně brumlal v kabině nijak neotravoval ten zvuk, ale kdy jsem na to přilápl tak to byl koncert 6-ti válců... prostě nádhera .
Tady je ochutnávka koncertu : .link.
Te bych C5 v HDi motorizaci tímhle neosazoval... fakt mi to sedělo k těm estihrnkům. Jinak výdr motor měl, já s tím autem najel 100 000 km a prodával jej s najetými 310 000 km v dobré formě. 3x zvládlo v pohodě dovolené v řecku i kdy to byl jen FORD ....
drobec : Já jsem na svém předchozím voze (Ford Mondeo V6 ) čistil filtr co 10 000 km. U i z toho důvodu jsem ho pral v jarové vodě... a vdy poutěl neskutečný bordel. ( e by to bylo tím vzducehm na Ostravsku ? :-d ) Ale zvuk toho motoru se neskutečně zvýraznil. Při klidné jízdě krásně brumlal v kabině nijak neotravoval ten zvuk, ale kdy jsem na to přilápl tak to byl koncert 6-ti válců... prostě nádhera :-)) .
Tady je ochutnávka koncertu : http://www.youtube.com/watch?v=thLqoYwtQJc&feature=related
Te bych C5 v HDi motorizaci tímhle neosazoval... fakt mi to sedělo k těm estihrnkům. Jinak výdr motor měl, já s tím autem najel 100 000 km a prodával jej s najetými 310 000 km v dobré formě. 3x zvládlo v pohodě dovolené v řecku i kdy to byl jen FORD :-p ....
|
|
17.05.2010 13:38 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2345188
|
|
Darja
|
|
|
Vzducháč se seene za 220Kč a vyměním ho po 20ti tisících, bez starostí, bez otravování. To mi přijde stejně praktické jako papírová plínka. pinavé? Vyhodím
A nemusím si lámat hlavu s tím, jestli filtruje, jestli u není čas ho umýt a impregnovat.
A zvuk motoru má dělat motor a né syčící filtr. Ten bude syčet i na udýchané felicii
Vzducháč se seene za 220Kč a vyměním ho po 20ti tisících, bez starostí, bez otravování. To mi přijde stejně praktické jako papírová plínka. pinavé? Vyhodím :)
A nemusím si lámat hlavu s tím, jestli filtruje, jestli u není čas ho umýt a impregnovat.
A zvuk motoru má dělat motor a né syčící filtr. Ten bude syčet i na udýchané felicii :-))))
|
|
25.10.2011 07:34 -
Re: Vzduchový filtr - kde koupit ?
|
2421202
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Darja napsal(a): Sportovní fltr.. no, první věc je, e fakt hezky vypadá. Ale výkon ádnej nepřidá, spí starosti navíc. Cena x údrba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje. tak i já musím přidat komentář vzhledem k tomu e jsem měl vdy sportovní filtry.dnes u není problém sehnat K+N,Green atd.za cenu do 8set.větinou to bývá i z čistící sadou+nahradní vlokou(která je zbytečná)stačí vyprat ve vl.vodě mýdlem a naipregnovat silikonem nebo teflonem.já osobně jsem to dělal 2x.ročněo zimě a před zimou.a tady ti Darjo musím oponovat:výkon jde nepatrně nahoru při nií spotřebě.v zimě je výhodou i to e nenabírá vlhkost která zamrzá v buničinových filtrech(tam si pak motor saje kdejakou netěsností,ne rozmrzne papír)ivotnost sport.filtru je asi 100tis.km+nahradní vloka suma sumárum 200tis.km!!!a nemusí být sp.filtr jen kuelový ale jsou vloky sportovní které se dají místo klasického filtru take není nutné budovat kit sání nebo se mordovat s úpravou původního sání.(viz.tunningman/lidé.cz-foto:Seat)a co se týká výměny papírového tak si myslím e 20tis.km je moc-to u je za orbitem...hooodně záleí jaká byla zima+najeté km v břečce.
Sportovní fltr.. no, první věc je, e fakt hezky vypadá. Ale výkon ádnej nepřidá, spí starosti navíc. Cena x údrba je dost nevýhodná oproti klasickým papírákům. Musí se čistit, impregnovat, pokud se toto zanedbá, filtr nefiltruje. tak i já musím přidat komentář vzhledem k tomu e jsem měl vdy sportovní filtry.dnes u není problém sehnat K+N,Green atd.za cenu do 8set.větinou to bývá i z čistící sadou+nahradní vlokou(která je zbytečná)stačí vyprat ve vl.vodě mýdlem a naipregnovat silikonem nebo teflonem.já osobně jsem to dělal 2x.ročně:po zimě a před zimou.a tady ti Darjo musím oponovat:výkon jde nepatrně nahoru při nií spotřebě.v zimě je výhodou i to e nenabírá vlhkost která zamrzá v buničinových filtrech(tam si pak motor saje kdejakou netěsností,ne rozmrzne papír)ivotnost sport.filtru je asi 100tis.km+nahradní vloka suma sumárum 200tis.km!!!a nemusí být sp.filtr jen kuelový ale jsou vloky sportovní které se dají místo klasického filtru take není nutné budovat kit sání nebo se mordovat s úpravou původního sání.(viz.tunningman/lidé.cz-foto:Seat)a co se týká výměny papírového tak si myslím e 20tis.km je moc-to u je za orbitem...hooodně záleí jaká byla zima+najeté km v břečce.
|
|
25.10.2011 16:53 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421374
|
|
Darja
|
|
|
Servisní interval vzducháče je 20tis ne?
Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řeit vloku od greenu i kdyby stála jen 800Kč.
Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a ádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor
Servisní interval vzducháče je 20tis ne?
Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řeit vloku od greenu i kdyby stála jen 800Kč.
Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a ádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor :palec
|
|
26.10.2011 08:32 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421477
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Darja napsal(a): Servisní interval vzducháče je 20tis ne? Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řeit vloku od greenu i kdyby stála jen 800Kč. Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a ádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor no moná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou take co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domae krapítek naftou.ale já ti jen oponoval e sportovní má své opodstatnění(vekré sportovní vozítka moto+auto je poívají z důvodů které řeí opravdu makaní lidé ve své brandi)sporták má daleko mení odpor sání a tudí lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo pouívá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkuenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkuenosti pozitívní bych do něj el.
Servisní interval vzducháče je 20tis ne? Já mám papírák od Mannu za 150Kč, nemám potřebu řeit vloku od greenu i kdyby stála jen 800Kč. Za tu dobu, co mám C5 jsem, jsem za filtr vzduchu utratila 600Kč.. a ádný starosti a koně nehledám, mám je z výroby. To je můj názor :palec no moná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou take co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domae krapítek naftou.ale já ti jen oponoval e sportovní má své opodstatnění(vekré sportovní vozítka moto+auto je poívají z důvodů které řeí opravdu makaní lidé ve své brandi)sporták má daleko mení odpor sání a tudí lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo pouívá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkuenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkuenosti pozitívní bych do něj el.
|
|
26.10.2011 14:30 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421520
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
A co ivotnosti motoru sporáku a C5? Souhlasím s Darjou i kdy mám jen 1,8i LPG. Navíc C5 sporák není nebo se mýlím?
A co ivotnosti motoru sporáku a C5? Souhlasím s Darjou i kdy mám jen 1,8i LPG. Navíc C5 sporák není nebo se mýlím?
|
|
26.10.2011 15:43 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421527
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
já netvrdím e c-5 je sportovní auto,jen říkám co mám z vlastní zkuenosti e sport.filtr je určitým přínosem pro auto a co se týká sportovních vozů tam jsem měl na mysli extrém v podobě:WRC nebo DTM a co se týká výdre sportovních vozů(seriových)měl jsem F-Tipo 2.0l GT kde jsem měnil motor z Cromy 2.0l-turbo(benzín) a v pohodě hrčel i kdy měl nafičeno 280tis.km a dalím vozem který měl origo sport.filtr+sání:BMW 740(obsah byl pro učely USA navýen na 4,8l.)10hrnec+2x.turbo s dieslovým agregátem o výkonu 154kW kde byly 2kuelové filtry...
já netvrdím e c-5 je sportovní auto,jen říkám co mám z vlastní zkuenosti e sport.filtr je určitým přínosem pro auto a co se týká sportovních vozů tam jsem měl na mysli extrém v podobě:WRC nebo DTM a co se týká výdre sportovních vozů(seriových)měl jsem F-Tipo 2.0l GT kde jsem měnil motor z Cromy 2.0l-turbo(benzín) a v pohodě hrčel i kdy měl nafičeno 280tis.km a dalím vozem který měl origo sport.filtr+sání:BMW 740(obsah byl pro učely USA navýen na 4,8l.)10hrnec+2x.turbo s dieslovým agregátem o výkonu 154kW kde byly 2kuelové filtry...
|
|
26.10.2011 16:52 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421531
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
To je můj názor no moná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou take co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domae krapítek naftou.ale já ti jen oponoval e sportovní má své opodstatnění(vekré sportovní vozítka moto+auto je poívají z důvodů které řeí opravdu makaní lidé ve své brandi)sporták má daleko mení odpor sání a tudí lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo pouívá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkuenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkuenosti pozitívní bych do něj el.
Zdravím.
Já pouívám sportovní filtr KN na benzínu. Pouíval jsem ho i na předelých autech a vdy maximální spokojenost.
Tady je odkaz na fórum kde se sportovní filtry probírají
.link.
To je můj názor :palec no moná uvádí servis citron ale vzduch+olej filtr najednou take co 10-15tis.km u dieslu je posunutý krapet interval motor se domae krapítek naftou.ale já ti jen oponoval e sportovní má své opodstatnění(vekré sportovní vozítka moto+auto je poívají z důvodů které řeí opravdu makaní lidé ve své brandi)sporták má daleko mení odpor sání a tudí lépe zásobuje spalování.nechci se přít nebo tak něco jen jsem umístil svůj názor sem.ale stejně by mě zajímalo jestli je zde někdo kdo pouívá sporták do C-5 jakou mám já a jaké stím má zkuenosti nebo tak něco-třeba co na to říká diagnostika,emise atd.já za sebe pokud by byly zkuenosti pozitívní bych do něj el.
Zdravím.
Já pouívám sportovní filtr KN na benzínu. Pouíval jsem ho i na předelých autech a vdy maximální spokojenost.
Tady je odkaz na fórum kde se sportovní filtry probírají
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=3870&sid=f4a8d44ed3ae2c69c7763ff584303c65
|
|
26.10.2011 17:03 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421534
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu manika zo sportovym filtrom .. odpasol si vahu vzduchu vdaka nemu ...
pokial viem, sportovy filter by sa mal cistit castejsie ako menit papierak, prave preto ze je sportovy a ma udrziavat vykon ...
mal som tu manika zo sportovym filtrom .. odpasol si vahu vzduchu vdaka nemu ...
pokial viem, sportovy filter by sa mal cistit castejsie ako menit papierak, prave preto ze je sportovy a ma udrziavat vykon ...
|
|
27.10.2011 07:58 -
Re: Sportovní vzduchový filtr
|
2421587
|
|
Jeffrey
|
|
|
1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdeto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, co je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou
Tedy: Sportovní filtr má větí průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr stará, vydrí hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, e pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem.
2) Pokud někomu přece jen odela váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíe na potrhané textilii vlivem patné údrby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, a se odporoučela. Na vyí proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá.
3) Důleitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě pouití typu bez airboxu).
4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl.
5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkuenosti, ten bude samozřejmě vdy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, větinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, e by si na něj stěoval.
To můj názor a zkuenost 8let s K&N.
1) Já osobně jsem u sportovního filtru nikdy neměl "čistou" stranu zahnojenou, kdeto u papíráku se časem nečistota ukázala i na výstupu, co je normální po určité době. Samozřejmě je tu určitý rozdíl mezi benzínem a naftou;-)
Tedy: Sportovní filtr má větí průchodnost, mikročástečky nachytá silikonový olej a pokud se o filtr stará, vydrí hodně dlouho. Ostatně, zkuste si projet prstem výstupní stranu papíráku po 20ti tisících a čistý nebude. A souhlasím s názorem, e pokud má váha odejít, tak se prostě odporoučí a hotovo a to s jakýmkoli filtrem.
2) Pokud někomu přece jen odela váha kvůli sportovnímu filtru, viděl bych to spíe na potrhané textilii vlivem patné údrby filtru, kdy váhu bombardovaly nečistoty tak dlouho, a se odporoučela. Na vyí proudění bych to netipoval, to by fakt struna musela být hóóódně načlá.:-))
3) Důleitá věc je také vhodné umístění sportovního filtru (v případě pouití typu bez airboxu).
4) Jak se psalo o tom syčení udýchané Felicie - ono to není jen o zvuku, ale také o výkonu, spotřebě a úspoře. A konkrétně na té Felicii to byl znatelný rozdíl.:-))))
5) Kdo nemá se sportovním filtrem osobní zkuenosti, ten bude samozřejmě vdy proti a podávat info o tom, jak se co komu stalo, větinou z druhé ruky. Kdo s takovým filtrem jezdil a staral se o něj, nemyslím si, e by si na něj stěoval.
To můj názor a zkuenost 8let s K&N.
|
|
| |
|
|