 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning |  |
Klokan
|
19.05.2011 22:05 -
Re: Chiptuning
|
|

|
milankoN .... jak je psáno, citroeny (civilní) jsou o pohodlí, ne o rally.
1. Pokud chce dávat podloky, uvědom si e je to nelegální a dooost rizikové. Střihnou se ti rouby a letí ... (min. z STK)
2. irí pneu lze omezeně (koukni třeba co dává Musketier / Carlsson atd). Díky konstrukci hydrauliky vak brzo narazí na limity ( čti podběhy).
3. Jakýkoliv čip (s vyjímkou PS-u) má neblahý vliv na vechny součástky auta. V dnení době sniování nákladů - (čti mam auto na 100kW tak spojka vydrí max 120kW atp) se čipem dostává za hranice únosnosti větiny dílů. Jen málo lidí si nechá čipem pouze lehce upravit mapu motoru, vichni tam cpou co to jde. Nafty, tlaku turba ... atd. e by po čipu někdo měnil loiska, spojku, ojnice atp za jiné, stavěné na vyí výkony sem jetě neviděl. To dělají jen dvorní tunningové firmy, které ti dají také záruku. Schválně se optej Čípkaře, estli ti převezme po čipu záruku na auto .. a uvidí.
Není náhodou e pro různé výkony motoru jsou různé díly jako spojka atp. etří se vude a na vem...
3. Pokud se chce vrtat v pérování, kup si verzi Metalic - s pruinama .. (pak ale nechápu proč citrus ... ale neva)
Ze zkueností z třílitrového XMka nevim, k čemu bys potřeboval z 240 koní 280. U tak to bude trhat dlabu. Tak s vyjímkou Válek Mimoňů to asi nemá význam. 
Jinak já si nechal očipovat dvoulitrový XMko - nákupem třílitru. Asi nejlepí řeení. |
| |
| |