Dutch
|
29.03.2011 22:51 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
|

|
jumep - myslis tedy, ze by do 150°C cidlo ukazovalo 105 a nad 150 by ukazovalo dobre ? Merili jsme to po jizde ve meste, se zahratym motorem, venku +20....
Pokud by byl vadny ten kus kabelu od ECu do konektoru cidla - nemas nejaky nakres jak a kudy to vede ?
Skouknul bych to. Mne se ale zda divny, ze pokud to cidlo ma dva draty, tak za predpokladu, ze se jeden prodre/zkratuje, tak by prece mel ukazovat bud nulu, nebo nesmyslnou hodnotu, ktera se este muze menit /pokud se to slusuje o kostru a kabel se hejbe vlivem vybraci od motoru/.
A navic to, ze se ta chyba objevi - 3x pipnuti - jen pri startovani a nikdy za jizdy - neni divny i tohle ?
ad 1 - filtr nafty jsem mel menenej, delalo to pred i po
ad 2 - je to jen pri startovani jak jsem psal, aditiva je dle diag dost. |
| |
| |
|
|