felix81
|
23.01.2011 14:07 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
|

|
Nejsem těchto motorů znalý ale princip je stejný u vech dieselů. Přidřené turbo u tohoto motoru bych řekl e bývá kvůli:
1: patný olej (Shellu nevěřím ani dobrý den)
2: patná regulace turba
3: přicpané olejové potrubí
4: extrémě namahané turbo (je to i logické u tohoto přefoukaného pravého motoru)
5: od výroby patně postavené turbo (zrovna tenhle kus)
6: FAP filtr. Proč? FaP filtr je punt ve výfukovém potrubí tzn: roztočené turbo se pere jak s tlakem plynů od motoru tak s proti tlakem plynů které se nestačí procpat tou ekozhovadilostí. Pokud je ten Fap kokot jetě přicpanej tak výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
Náprava:
1: změnit olej a lejt tam to co tam má být.
2: Zkontrolovat regulaci turba a opravit ji.
3:vyčistit olejové potrubí
4: nevím jestli na tenhle motor existuje turbo které by sneslo ten zhovadilý downsájzing
5: reklamovat turbo
6: nechat vyhodit tu Eko kokocinu, dát tam místo ní jen rouru, nechat ten Fap zruit v pičítači a vesele poutět troku sazí do ovzduí s pocitem větího výkonu, mení spotřeby A HLAVNĚ uetřených peněz.
7: Tohle auto s tíhmhle blbým motorem poslat k čertu a koupit si radi C5tku s obsahem 2.0 a vyím.
8: nenechat se zblbnout longlife olejema a měnit ho pravidelně po 10 000km. Kdy ho víc honí tak i klidně po 8000km. + vzuch. olej. filtr. Já to tak dělám a nemám absolutně problém s nákým turbem.
Zdar F
PS: Dyk je do očí bijící e s tímhle motorem musí být jen a jen problémy. 1.6tka a má 80kw. To je přece totální kokocina aby tenhle icí stroj s takovýmhle výkonem něco vydrel. Kdyby měl 50kw tak tomu rozumim ale tohle jde mimo mé chápání. |
| |
| |