 | |  |
TomasT
|
01.11.2010 12:08 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
|

|
Ahoj, znovu oživím tuhle diskusi.
Po nějaké době jsem znovu prošel auto s diagnostikou, zda už je vše OK - a ono to vypadá pořád stejně.
Řídící jednotka aditivačního čerpadla (ADDGO3):
- tvrdí že je vše OK, žádná chyba
- zvukový test čerpadla OK (slyším ho)
Počítač vstřikování (EDC16C34_DV6):
- v parametrech: "Vzdálenost ujetá od poslední regenerace: 334km" (to se zdá být vcelku OK)
- v parametrech: "Zaplnění filtru částic sazemi 45%" (to se zdá být vcelku OK)
- v parametrech: "Porucha systému aditivace: Aditivace není možná"
- v parametrech: Objem aditiva zbývajícího v zásobníku: 3000 ml (nezmění se ani po testu čerpadla přes počítač aditivace)
- v parametrech: Hmotnost aditiva ve filtru pevných částic: 40g (hodnota nejspíš převzatá z počítače aditivace - 1. počitadlo)
- test příslušenství - Čerpadlo aditivace: "Spuštění není možné"
- v závadách vstřik. jednotky žádná závada související s aditivací není (je tam jedna permanentní o obvodu relé žhavení "P1351 - Napájené relé a nikdy nenapájené svíčky")
A teď nevím - probíhá běžně aditivace jen na vyžádání počítače vstřikování (a tedy neprobíhá), nebo se o to stará sám počítač aditivace a normálně aditivuje? A počítač vstřikování je jen nějak špatně nastaven, že si myslí, že se o to má starat on? 
Někde v dokumentaci jsem četl, že u C5 existují různé možnosti, ale pochopil jsem z toho, že pokud tam počítač aditivace je, tak se o to stará on (dozví se o otevření nádrže a doplnění paliva a podle toho dávkuje). |
| |
| |
|
|