Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Potkaný motor 2.2HDI
macman
25.10.2010 23:56 - Re: Potkaný motor 2.2HDI
99
Takže mám první dojmy a informace z diagnostiky..
Já uplně chápu názor lidí, kteří by ten motor prostě nechali "udělat", ale mým problémem jsou finance, takže momentálně potřebuji pojízdné auto.. Navíc jsem si vždy dokázal většinu věcí na autě vždy udělat sám - včetně elektriky a i mne to baví.. Takže nechci prostě dát auto jen tak do servisu, čekat 3 neděle než se na to někdo podívá a pak koulet očima nad cenou.. Tím nechci říct, že by všechny autoservisy byly zlatokopové, ale bohužel ve svém okolí moc schopných servisů neznám.. Buď jsou profíci, pak nemají čas... nebo šmudlové a pak to stojí za to...

Tohle auto jsem před týdnem prakticky dostal v rámci rodiny, jelikož v neautorizovaném servisu odhadli cenu opravy více, než je reálná cena 10 let starého auta s 350.000km na tachometru.. Poslední rok jsem jim na tom opravoval blbosti.. Servis, kam auto jezdilo si řeklo např. za opravu stahovačky 14.000Kč, tak jsem koupil na Ebay ty plastíky co drží sklo za 4.99E + 2E poštovné.. Když jim řekli za opravu Airbagů asi 20.000Kč, tak jsem si vlezl pod sedačku a vyčistil a zapojil konektor.. Poté co auto za poslední rok zůstalo 6x někde viset a potkanej motor jako hřebíček do rakve - tak jsem ho za relativně směšnou cenu odkoupil, jinak by šlo na ND..

Takže byl jsem na origo diagnostice PSA.. Závada na motoru mi cestou zhasla, auto začalo jet.. Na diag byla závada, že bylo odpojené čidlo polohy vačky (moje práce, během opravy jsem ho měl odpojené a zapnul jsem klíček). Jinak mám vadné obě dvě přední čidla ABS, vadné čidlo vnější teploty (hlásila klima), nekomunikuej LP zrcátko (ale funguje).

Teď ovšem jedna záhada.. Podle diag mi nefunguje čidlo otevření nádrže a hlásí to chybu dávkování aditiva.. Jedná se o trvalou závadu, po vymazání opět okamžitě naskočí.. Podle servisáka by auto mělo být v nouzovém režimu pořád - ale není.. kontrolka nesvítí.. Čím to??

K vibracím - jsou pouze na volnoběh.. Nejsou moc velké, ale i nevyvážené TDI se neklepe tolik.. Na semaforech si připadám jako v masážním křesle.. V otáčkách je motor naprosto tichý, převažuje aerodynamický hluk (a zadní ložisko) nad jakýmakoliv vibracema, nebo hlukem z motoru..

Rychlost auta taky dobrá, v kopci mi přijde motor spíše slabší a prakticky nelze brzdit motorem.. Jde jakoby moc zlehka.. Během dnešní 150km cesty je průměrná spotřeba o 2L větší než předtím, ale původnímu majiteli bylo přes 80 let a rychleji než 80 s tím nejezdil.. Takže nelze nic porovnat..

Mimochodem při brždění motorem stále ukazuje spotřebu kolem 3L/100 (u VW jsem zvykly na 0, tak nevím jestli tady má být taky 0, nebo ne)

Omlouvám se za román..

macman

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator