vilous
|
04.10.2010 18:50 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
|

|
Je to konstrukční kiks - asi páni v konstrukci popili trochu pastisu a nemohli to pak zkusit za jízdy.
Take pokud při stojícím autě stříkají obě trysky zhruba stejně a mlha pokryje zhruba celé sklo, tak nemá cenu cokoli měnit - tak to prostě je a výměna dílů za stejné nic nevyřeí. Prostě místo silného proudu několika trysek zvolili mlhu, která se ale snáe unáí větrem, take přes 40 km/h je to bída. Seřizovat nic nejde. Jak správně píe Darja, hledat zázračné sloení kapaliny nemá smysl, její sloení se zásadně mení od tekoucí vody s měrnou hustotou těsně přes 1 a nízkou viskozitou a po směsi z lihu či glycerinu s hustotou 0,8 a vysokou viskozitou.
Take pokud mono ostřikovat při niích rycglostech, při vysokých nechat stříkat opravdu dlouho s tím, e značná část směsi ostříká následující auto. Nebo vyměnit trysky za úplně jiný typ - zkuenost nemám, někdo tu psal, e C5 II má trysky lepí. |
| |
| |