Ziron
|
02.06.2010 17:58 -
Vadné čidlo chladící kapaliny
|
|

|
Zdravím,
mám benzínovou C5 2.0 a objevil se mi problém s teplotou chladící kapaliny, resp. s její signalizací. Po ujetí přiblině 5 km (zřejmě po otevření termostatu) vylétne ručička provozní teploty na maximum. Spustí se větrák na chladiči a počítač hlásí vysokou teplotu. Asi dvakrát jetě ručička spadla zpět do provozní teploty, aby opět vystřelila na maximum. Otáčky motoru na volnoběh houpaly. Voda měla asi po 10 min. po vypnutí motoru pouhých 45 stupňů, ale větrák přitom hučel jetě několik minut i při vytaeném klíčku. Předpokládám, e se jedná o vadné čidlo popř. kabel k čidlu. Zajímalo by mě, jestli se dá prověřit bezpečně funkčnost kabelu tak, aby nedolo k nějakému pokození nebo rozhození počítače. Také bych se rád ujistil, e na měření teploty chladící kapaliny je jen jedno čidlo. Předem děkuji za vae názory a rady. |
| |
| |