Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

Jiří 'JirkaŘ' Ř.
Město: Havířov-město
Česká republika 736 01

datum narození: 5.2.1974
Kategorie: Začátečník
Naposledy přihlášený: 08.11.2024 16:44
Příspěvků v systému: 510
Externí odkaz:
Počet návštěv uživatelského profilu: 75728x
Odkud jste se dozvěděli o clubu: sám si našel na internetu

Soukromá Zpráva - poštu mají k dispozici pouze registrovaní uživatelé. |
 Registrovaná auta

C5 I 2.2HDi SX Break, C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer,
 Osobní galerie

Kategorie (14):
fotky z opravy

Klikněte na obrázek pro zobrazení plné velikosti
Třmen byl vyosený díky oxidaci materiálu. (Tak jak už to poznali i jiní uživatelé). Nejprve jsem tedy demontoval brzdové destičky...

Povolil jsem 2 kus šroubů třmene (koupil jsem 4 kusy nových šroubů obj.č. 440550 za 287 kč) klíčem č. 16. Uvolnil jsem vytáhl a zazátkoval brzdovou trubku (klíč č. 11) Třmen jsem demontoval pryč a očistil plochu na držáku třmenu.

Ve svěráku jsem jemně upnul zoxidovanou část třmene a srovnal pilníkem postupně plochu třmene.
Pravidelně jsem kontroloval lícování ploch.

Fajn, už to je srovnané, ještě to očistíme...

Tak a nyní šup zpátky... Plocha třmene a držáku je vymezena nanesením vrstvy tmele na těsnění přírub a převodovek... prostě silikon od výrobce WÜRTH.
dřík šroubu jsem namáznul "měděnou" vazelínou proti oxidaci a na závit nanesl aenorobní lepidlo na šrouby od LOCTITE.

Nahodil jsem zpátky nové desky, vyměnil jsem brzdovou kapalinu - na všech 4 kolech postupně a po kontrole byl spokojený, že brzdič je tak, jak má být ... v ose kotouče.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator