| | |
|
Jiří 'JirkaŘ' Ř.
Město: Havířov-město
Česká republika 736 01
datum narození: 5.2.1974
|
Kategorie: Začátečník
Naposledy přihláený: 08.11.2024 16:44
Příspěvků v systému: 510
Externí odkaz:
Počet návtěv uivatelského profilu: 75727x
Odkud jste se dozvěděli o clubu: sám si nael na internetu
|
Soukromá Zpráva - potu mají k dispozici pouze registrovaní uivatelé. |
| Registrovaná auta | |
C5 I 2.2HDi SX Break, C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer,
Model: C5 I 2.2HDi SX Break
Převodovka: 6s Manual
Barva: edá
Rok výroby: 2004
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, EBD, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, CD Autoradio, 6x repro, 8x Airbag, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Satelitní navigace VDO, barevny LCD, Deový sensor, Tempomat, Mlhová světla přední, Halogenové reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 15", Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní,
Odkdy vlastním toto auto: 23.9.2009
|
Popis:
Model: C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer
Převodovka: 6s Manual
Barva: stříbrná
Rok výroby: 2010
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, sklápěcí, Elektricke sedacky, vyhřívané - predni, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, Alarm, Imobiliser, MP3 Autoradio, 6x repro, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Kůe, Deový sensor, Tempomat, Hlidani tlaku pneumatik, Bluetooth handsfree, Mlhová světla přední, Xenonove reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 17", 9x Airbag, Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní, Ostřikovače světel,
Odkdy vlastním toto auto: Leden 2015
|
Popis: POZOR, není moje, ale bráchovo... :-) Příspěvky, které případně dávám na C5 klub, jsou ze zkueností s údrby právě tohoto vozu.
| Osobní galerie | |
fotky z opravy
|
Třmen byl vyosený díky oxidaci materiálu. (Tak jak u to poznali i jiní uivatelé). Nejprve jsem tedy demontoval brzdové destičky...
|
|
|
Povolil jsem 2 kus roubů třmene (koupil jsem 4 kusy nových roubů obj.č. 440550 za 287 kč) klíčem č. 16. Uvolnil jsem vytáhl a zazátkoval brzdovou trubku (klíč č. 11) Třmen jsem demontoval pryč a očistil plochu na dráku třmenu.
|
|
|
Ve svěráku jsem jemně upnul zoxidovanou část třmene a srovnal pilníkem postupně plochu třmene.
Pravidelně jsem kontroloval lícování ploch.
|
|
|
Fajn, u to je srovnané, jetě to očistíme...
|
|
|
Tak a nyní up zpátky... Plocha třmene a dráku je vymezena nanesením vrstvy tmele na těsnění přírub a převodovek... prostě silikon od výrobce WÜRTH.
dřík roubu jsem namáznul "měděnou" vazelínou proti oxidaci a na závit nanesl aenorobní lepidlo na rouby od LOCTITE.
|
|
|
Nahodil jsem zpátky nové desky, vyměnil jsem brzdovou kapalinu - na vech 4 kolech postupně a po kontrole byl spokojený, e brzdič je tak, jak má být ... v ose kotouče.
|
|
| |
|
|