| | |
|
Jiří 'JirkaŘ' Ř.
Město: Havířov-město
Česká republika 736 01
datum narození: 5.2.1974
|
Kategorie: Začátečník
Naposledy přihláený: 08.11.2024 16:44
Příspěvků v systému: 510
Externí odkaz:
Počet návtěv uivatelského profilu: 75731x
Odkud jste se dozvěděli o clubu: sám si nael na internetu
|
Soukromá Zpráva - potu mají k dispozici pouze registrovaní uivatelé. |
| Registrovaná auta | |
C5 I 2.2HDi SX Break, C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer,
Model: C5 I 2.2HDi SX Break
Převodovka: 6s Manual
Barva: edá
Rok výroby: 2004
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, EBD, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, CD Autoradio, 6x repro, 8x Airbag, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Satelitní navigace VDO, barevny LCD, Deový sensor, Tempomat, Mlhová světla přední, Halogenové reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 15", Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní,
Odkdy vlastním toto auto: 23.9.2009
|
Popis:
Model: C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer
Převodovka: 6s Manual
Barva: stříbrná
Rok výroby: 2010
| |
Výbava: ABS, ASR, ESP, 4x el. okna, El. zpětné zrcátka, sklápěcí, Elektricke sedacky, vyhřívané - predni, Digitalni klimatizace - 2zonova, Centrální zamykání, Dálkové ovládání, Alarm, Imobiliser, MP3 Autoradio, 6x repro, Opěrka ruky zadní (drzak napoju), Opěrky rukou přední, Kůe, Deový sensor, Tempomat, Hlidani tlaku pneumatik, Bluetooth handsfree, Mlhová světla přední, Xenonove reflektory, Hydractive 3+, hliníková kola 17", 9x Airbag, Parkovací asistent přední, Parkovací asistent zadní, Ostřikovače světel,
Odkdy vlastním toto auto: Leden 2015
|
Popis: POZOR, není moje, ale bráchovo... :-) Příspěvky, které případně dávám na C5 klub, jsou ze zkueností s údrby právě tohoto vozu.
| Osobní galerie | |
|
výrobce intercooleru je VALEO (obj. č. v Citroenu je 0384 F3) na snímku je původní originální díl, který vám jako náhradní v Citroënu prodají za neuvěřitelných 9582 kč !
Jinak v Hulíně jej mají za 4517 kč a u nás v Havířově mi ho v jedné firmě nabízeli za 3700 kč - ten samý VALEO ! Vyplatí se hledat...
|
|
|
demontovat roub dráku horní části intercooleru (vidlicivý klíč č. 8), odpojit čidlo tlaku vzduchu z intercooleru, oddělat kryt nad baterií
|
|
|
výtahnout konektor váhy vzduchu, sdělat hadici (od filtru směrem k turbu) demontovat vrchní část airboxu (s integrovanými čidly) a vytáhnout vzduchový filtr
|
|
|
takhle vypadá teplotní čidlo nasávaného vzduchu (v levo) a váha vzduchu (měří průtok okolního ovzduí nasávaného přes filtr (v pravo))
|
|
|
povolit sponu z hadice (roubovák, nebo očkový klíč č. 7) a tu odtáhnout z intercooleru. baterii je moné taky (kvůli místa) demontovat z vozu pryč... Povolit 2 roubky na torx klíč č. 20 z elektromagnetického ventilu ovládání klapky ohřívače vzduchu sání , oddělat jej od airboxu
|
|
|
je dobré oddělat kryt motoru a stáhnou hadici (z intercooleru do sání) pryč . Nebude překáet...
|
|
|
vycvaknout airbox a vytáhnout z dráku směrem nahoru
|
|
|
oddělat sponu na spodní hadici (vede od turba), hadici stáhnou pryč z intercooleru a ten je pak mono vytáhnout ven z chladičové stěny
|
|
|
A tahle díra zůstane v motoru po demontái... te je třeba ve očistit a odmastit. POZOR aby se nečistoty nedostaly do hadic (zakrýt je)
|
|
|
vstupní strana intercooleru ( ve směru od nárazníku )
|
|
|
výstupní strana intercooleru (v motorovém prostoru)
|
|
|
Tak a je zakrytováno a vyčitěno...
|
|
|
hadice a kryt motoru taky.
|
|
|
Oprava je provedena ve vech 4-řech rozích spodní části intercooleru.
|
|
|
Detail opravené části
|
|
| |
|
|