| | |
23.03.2009 22:55 -
potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659613
|
|
kody33
|
Město: Lucenec, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
zijem v zahranici, a potreboval by som poradit okolo vybavy auta. kedze tu v Irsku su predajcovia uplne hlupi, a nevedia zakladne veci okolo aut, potrebujem radu. Ma niekkto C5 1.8 v zakladnej vybave??? aka to je??? niekde som cital , ze v zaklade by uz malo byt ESP, a tempomat. Cena je podozrivo dobra 115 tisic kilometrov, service historia, ciste a zachovale za 4750 Eur. ale nevedia mi povedat, ci malo vymeneny rozvod. popripade, kolko stoji vymena rozvodu v servise, a hlavnme na co si mam davat pozor pri kupe?????? moc dakujem!!!!
zijem v zahranici, a potreboval by som poradit okolo vybavy auta. kedze tu v Irsku su predajcovia uplne hlupi, a nevedia zakladne veci okolo aut, potrebujem radu. Ma niekkto C5 1.8 v zakladnej vybave??? aka to je??? niekde som cital , ze v zaklade by uz malo byt ESP, a tempomat. Cena je podozrivo dobra 115 tisic kilometrov, service historia, ciste a zachovale za 4750 Eur. ale nevedia mi povedat, ci malo vymeneny rozvod. popripade, kolko stoji vymena rozvodu v servise, a hlavnme na co si mam davat pozor pri kupe?????? moc dakujem!!!!
|
|
23.03.2009 23:01 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659614
|
|
jumep
|
|
|
1.8i je najhorsi motor. ESP standartom isto nie je a toboz tempomat, v 1.8i neni standartom ani dvojzonova automaticka klimatizacia
1.8i je najhorsi motor. ESP standartom isto nie je a toboz tempomat, v 1.8i neni standartom ani dvojzonova automaticka klimatizacia
|
|
23.03.2009 23:01 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659615
|
|
jumep
|
|
|
teda platilo to pri C5 1, ale myslim ze facelift na tom bude podobne
teda platilo to pri C5 1, ale myslim ze facelift na tom bude podobne
|
|
24.03.2009 08:28 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659621
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Jestli to má ESP pozná podle tlačítka v středové konzoli. Jestli to má tempomat, pozná podle ovládací páčky vlevo pod volantem.
Rozvody se mění a v 160.000 km.
1.8 je nejslabí motor, s kterym to moc nejede.
Jestli to má ESP pozná podle tlačítka v středové konzoli. Jestli to má tempomat, pozná podle ovládací páčky vlevo pod volantem.
Rozvody se mění a v 160.000 km.
1.8 je nejslabí motor, s kterym to moc nejede.
|
|
24.03.2009 08:47 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659622
|
|
tief
|
|
|
Rozvody urcite vymenit, tak ako olej a vsetky filtre !!!!!!!!!
Rozvody urcite vymenit, tak ako olej a vsetky filtre !!!!!!!!!
|
|
24.03.2009 09:07 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659623
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
myneur napsal(a): 1.8 je nejslabí motor, s kterym to moc nejede.
co to je: "moc nejede"? Neřikám, e je to drak, lae na běný uívání myslím dostačující. Mám ho v XA, sice o 4kW slabí, ale XA je o chlup lehčí. Nicméně, a jednou budu po C5 koukat, tak asi 2,0i 16V.....
co to je: "moc nejede"? Neřikám, e je to drak, lae na běný uívání myslím dostačující. Mám ho v XA, sice o 4kW slabí, ale XA je o chlup lehčí. Nicméně, a jednou budu po C5 koukat, tak asi 2,0i 16V.....
|
|
24.03.2009 09:38 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659624
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Buchta napsal(a): co to je: "moc nejede"? Neřikám, e je to drak, lae na běný uívání myslím dostačující.
Jo, jinými slovy jsi řekl to samé, e to moc nejede.
Jo, jinými slovy jsi řekl to samé, e to moc nejede.
|
|
24.03.2009 09:42 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659625
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
tief napsal(a): Rozvody urcite vymenit, tak ako olej a vsetky filtre !!!!!!!!!
Proč by se měly měnit rozvody u auta s nefalovanou kilometráí nií ne je interval výměny 160.000 (pardon 160k je moná jenom pro HDi).
Výměna vech kapalin a filtrů je jasná. Mění se i filtr LDS?
Řeim stejnej problém - koupil jsem HDi s poctivejma 130k (potvrzenoi na diagnostice i servisní kníkou), a řeim, jestli vyměnit rozvody nebo ne. Myslel jsem, e v takovém případě stačí počkat na těch 160k.
?
Proč by se měly měnit rozvody u auta s nefalovanou kilometráí nií ne je interval výměny 160.000 (pardon 160k je moná jenom pro HDi).
Výměna vech kapalin a filtrů je jasná. Mění se i filtr LDS?
Řeim stejnej problém - koupil jsem HDi s poctivejma 130k (potvrzenoi na diagnostice i servisní kníkou), a řeim, jestli vyměnit rozvody nebo ne. Myslel jsem, e v takovém případě stačí počkat na těch 160k.
?
|
|
24.03.2009 09:59 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659626
|
|
tomc
|
|
|
LDS nemá filtr ani sitka
LDS nemá filtr ani sitka :-((((
|
|
24.03.2009 10:44 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659628
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
no se mnou se hned po koupi rozloučila převodovka a dy to bylo rozhozený, tak se kouklo na "rozvody" a vyměnil se jen řemen. Mám na tom 60tkm a ve v poho - pumpa a kladky sou tedy asi původní, dle tachu mám 160tkm ( výměna má bejt ve 120tkm ). To přeskočení je blbý no, lae kladka ani pumpa snad neodejdou hned a dy na to někdo koukne..... Ve 3. citroenech na otázku kolik stojí rozvody mi řekli, e záleí co by měnili......
no se mnou se hned po koupi rozloučila převodovka a dy to bylo rozhozený, tak se kouklo na "rozvody" a vyměnil se jen řemen. Mám na tom 60tkm a ve v poho - pumpa a kladky sou tedy asi původní, dle tachu mám 160tkm ( výměna má bejt ve 120tkm ). To přeskočení je blbý no, lae kladka ani pumpa snad neodejdou hned a dy na to někdo koukne..... Ve 3. citroenech na otázku kolik stojí rozvody mi řekli, e záleí co by měnili......
|
|
24.03.2009 14:41 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659632
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
to tu este niekto verí na skutočné km?U citroena nevie zistit skutočny stav,len priblíne a to tak,e sa opyta kolko malo to tvoje auto najazdené pri servisnej prehliadke a pri reklamáciách v zaručnej dobe ináč je vetko len asi:take ti moem poradi t akurat to čo ostatný a po 22 rokov praxe vymenit naplne,filtre,remene,retaze a kladky.
to tu este niekto verí na skutočné km?U citroena nevie zistit skutočny stav,len priblíne a to tak,e sa opyta kolko malo to tvoje auto najazdené pri servisnej prehliadke a pri reklamáciách v zaručnej dobe ináč je vetko len asi::-(take ti moem poradi t akurat to čo ostatný a po 22 rokov praxe vymenit naplne,filtre,remene,retaze a kladky.:-))
|
|
24.03.2009 18:01 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659642
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
pista napsal(a): U citroena nevie zistit skutočny stav
Naopak. U Citroëna, a u ostatních moderních aut se stav kilometrů počítá ve více jednotkách ne jen sám "tachometr" (tuim, e ty jednotky jsou 3). Na diagnostice lze zjistit, co si ty jednotky napočítaly, a pokud počet kilometrů ve vech nesouhlasí, tak je dost velká pravděpodobnost, e to někdo přetáčel. Pokud říkaj vechny to samé, tak je dost velká pravděpodobnost, e se v tom nikdo nehrabal, protoe přeprogramovat v nich počítadlo u neni tak triviální, jako změnit pouhé číslo na tacháči).
U jiných výrobců to jde jetě dál, a např. některé BMW, kdy zjistí, e se rozcházejí údaje o km z několika jednotek, tak vyhodí chybu na displej auta. Navíc tam některé stavy km v těch jednotkách nejde upravit vůbec (pouze výměnou).
Aspoň tolik mi bylo řečeno automechaniky.
Naopak. U Citroëna, a u ostatních moderních aut se stav kilometrů počítá ve více jednotkách ne jen sám "tachometr" (tuim, e ty jednotky jsou 3). Na diagnostice lze zjistit, co si ty jednotky napočítaly, a pokud počet kilometrů ve vech nesouhlasí, tak je dost velká pravděpodobnost, e to někdo přetáčel. Pokud říkaj vechny to samé, tak je dost velká pravděpodobnost, e se v tom nikdo nehrabal, protoe přeprogramovat v nich počítadlo u neni tak triviální, jako změnit pouhé číslo na tacháči).
U jiných výrobců to jde jetě dál, a např. některé BMW, kdy zjistí, e se rozcházejí údaje o km z několika jednotek, tak vyhodí chybu na displej auta. Navíc tam některé stavy km v těch jednotkách nejde upravit vůbec (pouze výměnou).
Aspoň tolik mi bylo řečeno automechaniky.
|
|
24.03.2009 21:58 -
Re: potrebujem poradit - nakup C5 1.8 2005 facelift
|
659646
|
|
jumep
|
|
|
myneur napsal(a): Naopak. U Citroëna, a u ostatních moderních aut se stav kilometrů počítá ve více jednotkách ne jen sám "tachometr" (tuim, e ty jednotky jsou 3). Na diagnostice lze zjistit, co si ty jednotky napočítaly, a pokud počet kilometrů ve vech nesouhlasí, tak je dost velká pravděpodobnost, e to někdo přetáčel. Pokud říkaj vechny to samé, tak je dost velká pravděpodobnost, e se v tom nikdo nehrabal, protoe přeprogramovat v nich počítadlo u neni tak triviální, jako změnit pouhé číslo na tacháči).
U jiných výrobců to jde jetě dál, a např. některé BMW, kdy zjistí, e se rozcházejí údaje o km z několika jednotek, tak vyhodí chybu na displej auta. Navíc tam některé stavy km v těch jednotkách nejde upravit vůbec (pouze výměnou).
Aspoň tolik mi bylo řečeno automechaniky.
myslim zeby si sa velmi velmi divil, poznam cloveka co ti ten nestocitelny bavorak stoci
a dalsia vec, staci ze sa menila napr. BSI - co sa stavalo ze servis menil BSI, lebo starej sa nieco stalo a km mas zmenene, takisto su frajeri co preflashuju komplet BSI a vsetko co sa preflashovat da, potom mas z historie tak max histeriu.
jediny akytaky ukazatel km su zaznami citroenoveho servisu a datumi, tie davaju zhruba +- istotu
pri rozvodoch v starsom aute sa neriad pocom km, skratka ich vymen, nevies ake prasa to malo pred tebou
takisto kladky a pumpu by som menil a pri hdi remenicu tiez, je to investicia okolo 20tis aj s olejom a filtrami a mas pokoj
LDS - pokial ma auto cez 5r, takisto vymenit
myslim zeby si sa velmi velmi divil, poznam cloveka co ti ten nestocitelny bavorak stoci
a dalsia vec, staci ze sa menila napr. BSI - co sa stavalo ze servis menil BSI, lebo starej sa nieco stalo a km mas zmenene, takisto su frajeri co preflashuju komplet BSI a vsetko co sa preflashovat da, potom mas z historie tak max histeriu.
jediny akytaky ukazatel km su zaznami citroenoveho servisu a datumi, tie davaju zhruba +- istotu
pri rozvodoch v starsom aute sa neriad pocom km, skratka ich vymen, nevies ake prasa to malo pred tebou
takisto kladky a pumpu by som menil a pri hdi remenicu tiez, je to investicia okolo 20tis aj s olejom a filtrami a mas pokoj
LDS - pokial ma auto cez 5r, takisto vymenit
|
|
| |
|
|