Vozy Citroën v hlavních rolích nového filmu
Společnost Citroen se stala partnerem nového českého filmu Teorie tygra, který se v kinech objeví ji v březnu přítího roku. Ve filmu proto uvidíme jezdit hlavní hrdiny vozy Citroën, a to vozem C4 Aircross, který řídí postava ztvárněná Táňou Vilhelmovou a C4 Picasso vůz hlavního protagonisty, legendárního Jiřího Bartoky.
Teorie tygra je road movie o úspěném veterináři, který si ve svých edesáti letech vzpomene, e míval sny i vlastní vůli a e chce zpátky vládu nad svým ivotem. Vydá se na riskantní cestu navzdory tomu, e tím přichází o ve. Film je té o jeho eně, která to prostě myslela dobře: za manelství i za svého mue obětavě převzala zodpovědnost, protoe mui toho nejsou schopni. Muova revolta rozkolísá zavedené pořádky i v rodinách jejich dětí. Mladí by si to rádi zařídili lépe, ale zničující rodinná strategie pomalé přeměny z tygrů na králíky má hluboce zaputěné kořeny.
Jiří Bartoka a Elika Balzerová vytvořili role manelů ve filmu, který bude celovečerním debutem reiséra a scenáristy Radka Bajgara. První klapka padla 4. 8., natáčení skončilo koncem září. Na scénáři komedie pro mue, kteří mají zkuenost s manelstvím, a pro eny, které mají zkuenosti s mui spolupracovala i Mirka Zlatníková. V dalích rolích se objeví Táňa Vilhelmová, Jiří Havelka, Pavla Beretová, Jakub Kohák, Iva Janurová, Arnot Goldflam, Lucia Siposová, Milan Lasica a Klára Melíková.
Radek Bajgar má za sebou v roli producenta řadu televizních projektů, například Ulici, Expozituru, Kriminálku Anděl, Okresní přebor, Comeback, Dokonalý svět a Soukromé pasti. S Mirkou Zlatníkovou napsal scénář 13dílného seriálu Neviditelní, který také reíroval. K realizaci Teorie tygra přizval kameramana Petra Koblovského, zvukaře Radima Hladíka ml., producentem je Petr Erben.
Útěková roadmovie dovoluje komediální pohled na tak váné téma, jako je svoboda v manelství. Zatímco v minulosti obvykle trvalo manelství sotva jednu generaci, dnes v něm máme proít 60 i více let. Abychom mohli být v manelství tak dlouho spokojeni, neřkuli astni, měli bychom si ho nově definovat, humanizovat ho a moná i trochu rozvolnit. A hlavně o tom mluvit. Nedorozumění oběma partnerům zbytečně ničí ivot. Ne přijdou na to, kde je chyba a co by jim naopak vyhovovalo, je konec. Přesně to se stalo některým naim postavám, podotkl k filmu Bajgar.