

Stanovisko PSA Peugeot Citroën ve věci emisí a spotřeby
Skupina PSA Peugeot Citroën potvrzuje, e její vozy splňují emisní normy a oznamuje, e bude ve spolupráci s nezávislým orgánem zveřejňovat údaje o reálné spotřebě paliva.
Skupina PSA Peugeot Citroën v kontextu současné medializace dieselových motorů, která má dopad na celý automobilový průmysl, povauje za důleité poskytnout svým zákazníkům, investorům a dalím zúčastněným stranám lepí informace.
Skupina PSA Peugeot Citroën potvrzuje, e její vozy nebyly nikdy vybaveny ádným softwarem nebo zařízením umoňujícím odhalit test shody a aktivovat zařízení pro likvidaci kodlivin včetně NOx (oxidy dusíku), které by bylo při řízení v reálném provozu nečinné.
Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem automobilů, který začal do vech svých osobních vozidel s dieselovým motorem Euro6 pouívat technologii selektivní katalytické redukce (SCR) BlueHDi. Tento systém likvidace kodlivin, pro který skupina podala přiblině sto patentů, je uznáván v mnoha publikacích jako nejúčinnějí technologie zpracování NOx.
Skupina PSA Peugeot Citroën ve stejném duchu začala pouívat filtr pevných částic o 11 let dříve, ne se stal po zavedení normy Euro 5 v lednu 2011 povinným pro vechny výrobce automobilů.
Skupina PSA Peugeot Citroën, pro kterou je zachování důvěry zákazníků prvořadé, se rozhodla:
- Zveřejňovat vedle povinně uváděné spotřeby i reálnou spotřebu svých automobilů, kterou bude měřit nezávislá instituce;
- Přijmout technická opatření umoňující anticipovat budoucí normu WLTP*, která bude lépe představovat reálné uivatelské podmínky.
* Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure