CITROËN JUMPER: NOVÉ MOTORY EURO 6
Citroën Jumper obohatil svou nabídku motorů o dieselové motory poslední generace řady BlueHDi. S lehkým předstihem tak splňuje emisní normu Euro6, která platí od září pro lehké uitkové vozy. Citroën Jumper, který je nepostradatelným partnerem profesionálních řidičů, také nabízí vyí, atraktivní úrovně výbavy (Confort, Club a Business) a irokou nabídku tvarů karoserie, které tak odpovídají vekerým očekáváním.
Citroën Jumper, který se na trhu objevil poprvé v roce 1994, se setkal s obchodním úspěchem, od uvedení na trh se ho prodalo ji více ne 1 130 000 kusů. Opírá se o to nejlepí z know-how značky Citroën a pravidelně se modernizuje, aby profesionálním řidičům přináel vdy vhodnou odpověď na jejich potřeby.
Citroën Jumper, jeho poslední verze byla představena v roce 2014, nabízí moderní design, příkladný uivatelský komfort a technologie zvyující bezpečnost a nyní je jetě výkonnějí díky novým motorům řady BlueHDi. Tyto motory, jejich výroba ji dosáhla 1 milionu, vzely z dílem skupiny PSA a vyrábí se ve francouzské továrně v Tremery.
Motory jsou upraveny tak, aby odpovídaly očekáváním a poadavkům uivatelů lehkých uitkových vozidel, které jsou určeny pro kadodenní intenzivní pouívání. Díky nim dochází k výraznému sníení emisí oxidů dusíku (NOx) a sniují se také emise CO2. Dopomáhá k tomu inovativní jedinečná architektura výfukového vedení s katalyzátorem SCR umístěným před filtrem pevných částic s aditivem, co je systém následného zpracování výfukových plynů, který dokáe sníit emise NOx a o 90 % a současně o 4 % sníit emise CO2. Tyto účinné motory vykazují ve svém segmentu spotřebu a emise CO2 ve svém segmentu Best in Class. Ve srovnání s motory předchozí generace dokáou sníit spotřebu paliva o více ne 1 l/100 km.
Tyto nejnovějí dvoulitrové motory tak znamenají úsporu nejen z hlediska spotřeby, ale i údrby. Citroën Jumper toti vyaduje frekvenci údrby, která je jedna z nejvýhodnějích ve své kategorii: 50 000 km nebo 2 roky. Jeho celkové náklady na vlastnictví (TCO Total Cost of Ownership) jsou proto jedny z nejlepích.
Citroën Jumper tak nyní nabízí 6 motorů s následující spotřebou a emisemi CO2 ve smíeném reimu:
- BlueHDi 110 s manuální 6st. převodovkou (81 kW - 304 Nm při 1750 ot/min): 6,5 l/100 km a 158 g CO2/km;
- BlueHDi 110 S&S s manuální 6st. převodovkou (81 kW - 304 Nm při 1750 ot/min):6,2 l/100 km a 154 g CO2/km;
- BlueHDi 130 s manuální 6st. převodovkou (96 kW - 350 Nm při 2000 ot/min): 6,5 l/100 km a 158 g CO2/km;
- BlueHDi 130 S&S s manuální 6st. převodovkou (96 kW - 350 Nm při 2000 ot/min): 6,2 l/100 km a 154 g CO2/km;
- BlueHDi 160 s manuální 6st. převodovkou (120 kW - 350 Nm při 2000 ot/min): 6,7 l/100 km a 163 g CO2/km ;
- BlueHDi 160 S&S s manuální 6st. převodovkou (120 kW - 350 Nm při 2000 ot/min): 6,5 l/100 km a 159 g CO2/km.
Začlenění nových motorů do nabídky Citroën Jumper tak posiluje prokázané vlastnosti vozu.