Nový Citroën C3: svěest a optimismus
Citroën dnes představuje nový Citroën C3 a oivuje tak svůj bestseller, kterého se od roku 2002 vyrobilo ji více ne 3,5 milionů kusů. Nová C3, pro kterou je charakteristická bohatá barevnost, převrací zaité principy a vnáí do nich svěest a optimismus. Odliuje se jedinečným tvarem a grafickými prvky, které mu dodávají energičnost a velkou sebejistotu. Odváný styl posiluje výrazný potenciál osobní úprav na míru. Propracovaný design interiéru nové C3 není nijak na úkor komfortu, posádka se má při kadé cestě cítit co nejlépe. Vůz je vybaven nejnovějími technologiemi mobilního připojení, ve světové premiéře se objevuje ConnectedCAM Citroën, HD kamera, díky ní můe posádka sdílet fotky a videa.
Příchod nové C3 přináí do automobilového světa závan svěesti. Jde o multifunkční hatchback, který lze označit různě, jen ne jako stereotypní. Svou odlinost zdůrazňuje i tím, e o sobě prohlauje, e je punchy , září barvami a nabízí poutavou osobnost.
Nová C3, která v sobě nese vechny typické rysy vozů Citroën, představuje velké plus, které značce dává nový impuls. Fantastický restart pro ná bestseller, který tvoří téměř pětinu vozů prodaných v Evropě. Její silná osobnost a komfort dokáou přilákat nové zákazníky, kteří hledají charakter a modernost, výsledkem bude oivení image značky.
Linda JACKSON - generální ředitelka společnosti Citroën
Nový Citroën C3 splňuje zásadní hodnoty značky a je:
- OPTIMISTIC svým odváným designem. Na první pohled si vimnete jedinečného tvaru nové C3. Její vysoká charismatická čelní maska a výrazné křivky jí dodávají silný a energický vzhled. Díky hladkým objemům, grafickému podpisu a barvám jde o trendy model jdoucí s dobou. Jedinečnou osobitost posiluje velké mnoství úprav na míru. Tato nabídka je dostupná a tak si kadý můe navolit svůj osobitý vůz odpovídající jeho vkusu. Zvenku je nová C3 k dispozici ve dvoubarevné verzi se 3 odstíny střechy, které ladí s barevnými litami mlhovek, s vnějími zpětnými zrcátky, litou zadních postranních okének a prvky Airbump Ž. Uvnitř jsou k dispozici 4 styly interiéru, take si kadý můe zvolit styl, který mu nejlépe vyhovuje. Výsledkem je kabina, v ní okamitě získáte dojem prostoru, který podtrhuje i provedení sedadel a design čisté horizontální palubní desky.
- HUMAN pohodou, která z něj vyzařuje. Vývoj nové C3 se řídil programem Citroën Advanced ComfortŽ, s jeho pomocí byly komfortní prvky ve voze zmodernizovány. Posádka ihned po nastoupení vnímá pohodu, kterou zajiují vizuálně i fyzicky pohodlná sedadla, panoramatické stření okno, které vpoutí do kabiny spoustu světla, důvtipné odkládací přihrádky i celý velkorysý a příjemný prostor. Pocit posiluje i zpracování barev a materiálů, které se inspirovalo od světa nábytkářství a cestování. Z C3 se tak stává místo k ivotu, kde se člověk cítí jako doma. Nová C3 nabízí posádce útulný prostor, který je odfiltruje od vnějího světa a od silnice. Vechny funkce jsou seskupeny na dotykovém 7" displeji, co usnadňuje jejich ovládání, snadný je přístup do vozu s hands-free otevíráním a startováním. Nová pětidveřová C3 je praktická a přitom kompaktní, délka činí pouhých 399 cm.
- SMART díky technologiím v duchu doby. Citroën nabízí ve světové premiéře ConnectedCAM Citroën. Tato irokoúhlá HD kamera s mobilním připojením, která je dokonale zabudovaná do interiéru vozu, umoňuje zachycovat snímky a videa a sdílet je na sociálních sítích nebo si je uchovávat. Nová C3 nabízí rovně celou řadu prvků výbavy, které usnadňují ivot řidiče: 3D on-line navigaci s hlasovým ovládáním, zpětnou parkovací kameru, varování před neúmyslným oputěním jízdního pruhu a systém sledování mrtvého úhlu. Účinnost nové C3 je zřejmá i z nabídky výkonných a účinných motorů (benzínový PureTech, dieselový BlueHDi) a automatické převodovky poslední generace EAT6.
"Nová C3 přináí díky svému jedinečnému tvaru, osobním úpravám na míru a slubám mobilního připojení svěest, odvahu a modernost. Je ztělesněním probíhající produktové ofenzívy značky Citroën, Xavier Peugeot produktový ředitel značky Citroën
01 OPTIMISTIC: ODVÁNÝ DESIGN
Nová C3 zapůsobí svou uvolněností
Nový Citroën C3 ji na první pohled upoutá odváným designem a charakterem. Z postoje vyzařuje svěest a energie, ale také robustnost a síla. Vůz, který se velmi vymyká stereotypům segmentu, je okamitě rozpoznatelný, nebo si ponechal oblé tvary svého předchůdce, jen je více zdynamizoval.
Objemy a proporce nové C3 jí jako správnému vozu Citroën zajiují jedinečný a okamitě rozpoznatelný tvar. Zvýená charismatická přední maska vyvolává dojem robustnosti. Navazuje na prodlouenou linii bočních oken a celé horizontální linii vozu dodává rovnováhu. Vůz tak získal přirozenou sílu. Plynulé křivky a vypracované boky přináejí dynamiku a sílu. Čistý reliéf a homogenní neagresivní tvary podtrhují výrazné grafické prvky. Nová energická a moderní C3 působí klidně a vyrovnaně.
Přední světelný dvouúrovňový podpis, který je pro Citroën typický, dodává pohledu vozu výraznost a posiluje dojem z výky kapoty. Logo značky a jeho dvojitá chromovaná lita zasahuje a ke světlům pro denní svícení s LED diodami a zvýrazňuje ířku vozu. Tvar technologických světlometů je kulatý, nárazník chrání vůz, přední část díky němu působí o něco vyí a vozu dodává rvavý vzhled. Lity kolem mlhových světel jsou barevné a přidávají vozu svěest.
Při pohledu z boku upoutá plovoucí střecha, kterou nesou černé sloupky čelního skla. Protáhlý tvar střechy dodává tvaru vozu větí dynamiku. Péče věnovaná poměru mezi plechem a oknem zvýrazňuje ochranný rozměr vozu. Horizontální lity kolem oken navazují na záměrně vyí kapotu. Díky rovnováné siluetě působí vůz stabilně a klidně. Plochy jsou plynulé a bez známek agresivity. Zakrývají kola, která mají největí průměr na trhu (64 cm), co také posiluje jedinečný charakter vozu. Tato velká kola přispívají ke komfortu, nebo umoňují zachovat výku blatníků i v 17" verzi a vyplňují podběhy kol, take blatníky mohou být irí a vyvolávají dojem vozu typu crossover. V zadní části zajiují iroké vypracované blatníky vozu energičnost, vůz pak působí jako kdykoliv připravený vyrazit. Tento pocit posilují i velmi krátké převisy.
Prvky AirbumpŽ , které vytváří skutečný grafický podpis vozu, chrání karoserii a současně posilují styl vozu. Jejich povrch tvořený vzduchovými kapsami chrání před drobnými krábanci a sehrává roli nárazníku. Pouitý materiál, termoplastický alifatický polyuretan, chrání před běnými zdroji pokození: sluncem, vodou, stárnutím, krábanci. Prvky AirbumpŽ tvoří 6 vzduchových kapslí, které jsou umístěny ve spodní části dveří, je jsou ve městě nejvíc vystaveny pokození. Prvky AirbumpŽ oivuje bílá nebo červená lita.
Zadní část podtrhuje ířku vozu. Její hladké plochy zdůrazňují zadní 3D světla, která nové C3 dodávají jedinečný technologický vzhled. Spodní ochranná část zajiuje robustnost. Podpis C3 se změnil: číslice 3 je černá, s chromovanou litou kolem a odkazuje na leskle černé ípy tvořící logo značky s chromovanou litou, je se pouívají ji od vozu C4 Cactus.
Velká péče byla věnována aerodynamice vozu, koeficient SCx díky tomu klesl na 0,63m
Komentáře |
Komentáře
Pro psaní komentářů se přihlaste a aktivujte si úplný profil ...