Nový Citroën C4 Picasso a nový Grand C4 Picasso: design a komfort
Druhá generace vozu Citroën C4 Picasso, která se na trhu objevila v roce 2013, zaznamenala velký úspěch - vynikající design a komfort vozu okouzlily více ne 300 000 zákazníků. Dalí etapu svého automobilového ivota napíe Nový Citroën C4 Picasso v létě 2016. Nabídne více dynamiky a elegance, zejména novou přední masku nebo dvoubarevnou střechu a výběr čtyř různě pojatých interiérů. Bude vybaven novými intuitivními a uitečnými technologiemi, aby bylo cestování ve voze Citroën C4 Picasso vdy jedinečným záitkem: víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním, nová nabídka konektivity Citroën Connect Nav a nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6. Nový Citroën C4 Picasso nabídne globální přístup k větímu pohodu těla a ducha, odpovídající programu Citroën Advanced ComfortŽ.
Nový Citroën C4 Picasso, při jeho přípravě vyuily týmy Citroën to nejlepí ze svého know-how a kreativity, je moderní a inovativní MPV. Odliuje se výrazným expresivním designem s dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem vepředu i vzadu. Styl nabízející dosud nevídané proporce, které v sobě spojují kompaktnost, prostornost a velký objem zavazadlového prostoru. Interiér je zpracovaný v duchu loftu, nabízí prosvětlený čistý prostor a materiály, které přispívají k pocitu kvality a pohody. Tento pocit jetě posiluje dynamická rovnováha vozu C4 Picasso vyuívající platformu EMP2, díky ní vůz bezchybně sedí na vozovce.
Vůz ji při svém uvedení do provozu nabízel technologie zvyující pohodlí, jako je 100% dotykové rozhraní spojené s panoramatickým displejem 12" HD, systém Vision 360, Park Assist nebo adaptivní tempomat. Nový Citroën C4 Picasso staví na svých přednostech a nabízí to nejlepí z MPV:
- ATRAKTIVNÍ DESIGN: pouívá novou přední masku, která je společná pro obě dvě siluety, nová zadní světla s 3D efektem, je jsou součástí sériové výbavy, nová litá 17" kola, dvoubarevnou střechu u vozu C4 Picasso a stření oblouky v novém odsínu Silver u vozu Grand C4 Picasso a 3 nové odstíny karoserie;
- POHODA PRO VECHNY díky své prostornosti, modularitě a dynamickým vlastnostem, které jetě posiluje:
- nabídka 4 nových stylů interiéru, které lze upravit na míru podle vkusu a ivotního stylu uivatele;
- nová 3D on-line navigace Citroën Connect Nav spojená s novým 7" dotykovým displejem, který přináí větí reaktivitu a nové sluby mobilního připojení. Tento nový systém umoňuje rovně optimalizovat vyuití 12" HD displeje pro větí přehlednost. Kadodenní ivot usnadňuje i víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním umoňující otevřít zavazadlový prostor pohybem nohy;
- technologie usnadňující řízení a zvyující bezpečnost, jako je systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí, adaptivní tempomat s funkcí Stop, aktivní systém varování před neúmyslným oputěním jízdního pruhu, systém Active Safety Brake, systém varování před sníením pozornosti řidiče nebo aktivní systém sledování mrtvého úhlu;
- nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6 obohacující irokou nabídku motorů Euro6 PureTech a BlueHDi spojujících výkony a nízkou spotřebu.
Nový Citroën C4 Picasso je vizitkou naeho know-how. Kromě jedinečného, moderního a dynamického designu nabízí i nedostinou úroveň komfortu. Jeho architektura a platforma EMP2 mu umonila spojit prostornost, modularitu a dynamické vlastnosti pro pohodu vech cestujících. Přináíme jim dnes celou řadu nových uitečných technologií, které jetě více usnadňují kadodenní ivot a posilují bezpečnost. Nový Citroën C4 Picasso má ve proto, aby se stal lídrem na evropském trhu, shrnula generální ředitelka značky Citroën Linda Jackson.
01 JEDINEČNÝ TVAR, DYNAMICKÝ A ELEGANTNÍ STYL
Design exteriéru: ve v pohybu
Pro Nový Citroën C4 Picasso je typický předevím energický a moderní styl. Nabízí jedinečný dynamický tvar, díky němu je mezi ostatními vozy ihned rozpoznatelný. Citroën C4 Picasso získal v roce 2016 kromě plynulých linií a odváného vzhledu i elegantnějí styl.
Z hlediska designu nabízejí vozy Nový C4 Picasso a Nový Grand C4 Picasso:
- novou přední masku, která je společná oběma tvarům, je je dynamičtějí a luxusnějí. Vyzařuje z ní síla a robustnost díky celé řadě prvků, které zlepují vnímání vozu. Zachovala si tříúrovňový světelný podpis, který je charakteristický pro současné vozy Citroën. Logo značky, které bylo převzato od vozu Grand C4 Picasso, sahá a ke krajům a končí chromovanou litou kolem světel pro denní svícení. Díky tomuto designu je přední maska dobře rozeznatelná, je výraznějí a irí. Chromovaná lita ve spodní části je před světly pro denní svícení lehce vystouplá, celek pak působí dynamičtěji. Také protáhlé světlomety dostaly novou masku, díky ní jsou prodlouenějí směrem ven. Maska chladiče je rozdělena na dvě části oddělené nárazníkem v barvě karoserie. Uprostřed se zuuje a je do ní zabudovaný leskle černý drák registrační značky a druhá větrací mříka. Ve spodní části jsou do velké mříky sání vzduchu zabudovány mlhovky, mříka je podtrena chromovanými litami ve tvaru písmene C, které jetě více roziřují vzhled vozu a dobře ho usazují na silnici;
- nová zadní světla se světelnými litami s 3D efektem, které vytvářejí úasný světelný podpis; současně hluboký a futuristický. Vyí verze výbavy si zachovaly současný 3D podpis s LED diodami;
- nové černě lesklé logo ve tvaru stylizovaných ípů obkrouené chromovanou litou na zádi, které posiluje moderní vzhled zadní části;
- černou střechu /paket bi-color/podtrhující charakter a dynamiku vozu (k dispozici jen u pětimístné verze C4 Picasso). Tento nový odstín, který je k dispozici v kombinaci se vemi odstíny karoserie, představuje novou monost individualizace podtrhující tvar vozu. Tato verze je spojena s leskle černými zpětnými zrcátky;
- nový odstín střeních oblouků Silver, které vytváří jedinečný boční podpis tvaru vozu Grand C4 Picasso. Tento odstín posiluje eleganci tvaru a posunuje vůz mezi auta vyích kategorií;
- nová litá pětipaprsková 17" kola s diamantovým výbrusem (u vozu C4 Picasso) a diamantový výbrus v černé verzi u současných kol (u vozů C4 i Grand C4 Picasso).
Nový Citroën C4 Picasso nabízí pro zdůraznění svých předností i novou paletu barev, kterou tvoří odstín Lazuli Blue plný energie a dynamiky a odstíny Sable a edá Acier pro větí eleganci. Tyto barvy doplňují stávající odstíny bílá Banquise, červená Rubi, edá Shark, černá Onyx a hnědá Moka.
Design interiéru: nové styly
Citroën C4 Picasso nabízí 4 nové odliné styly interiéru, aby si kadý zákazník mohl zvolit ten, který nejvíce odpovídá jeho stylu ivota. Vůz tak oslovuje opravdu irokou klientelu.
C4 Picasso 2016 nabízí sériově nový styl interiéru, který umoňuje sladění s palubní deskou a panely dveří v odstínu Ardoise.
Za příplatek jsou k dispozici tyto styly:
- Wild Blue orientovaný na modularitu pro aktivní sportovní ivot. Tento styl je určen pro spíe mladou dynamickou klientelu, pro kterou je důleitý prostor a relaxace. Nabízí zejména monost sklopení sedadla spolujezdce do pozice stolek a masání funkci u předních sedadel. Tato verze pouívá látkové čalounění Levanto Blue, chromované větráky na palubní desce a chromované prahy dveří. Odstín interiéru ladí s perleovou verzí Ardoise;
- Dune Beige" kladoucí důraz na světlo a klid. Tento styl odpovídá zákazníkům, pro které je důleitá pohoda a komfort a chtějí cestovat ve vynikajících podmínkách, ale také odpočívat díky paketu Lounge, který tvoří opěrky hlavy Relax a sedadlo spolujezdce Relax s částečně elektrickým ovládáním. Tento styl pouívá látkové čalounění Yatago Grey, specifické koberečky a parfémovaný osvěovač vzduchu. Je k dispozici rovně v dvoubarevné kůi Nappa a ladí s odstínem interiéru béová Méditation;
- Hype Grey nabízející vechny atributy business class. Tento styl je určen pro náročnějí zákazníky, pro které je důleitá péče o detail. Nabízí roletky a lampičky ve 2. řadě a elegantně ladí s odstínem perleová Ardoise a čalouněním látka Finn Black/kůe Grey.
02 REFERENCE Z HLEDISKA KOMFORTU
Značka Citroën potvrzuje vozem nový C4 Picasso svou legitimitu a know-how v oblasti komfortu. Jeho mrtnost na silnici a bohatá výbava vyzývá k cestování a zaručuje jedinečný záitek z řízení.
Nový Citroën C4 Picasso nabízí:
- vynikající komfort odpruení zajiující rovnováhu mezi potěením z jízdy a jízdní stabilitou díky vertikálně zabudovaným tlumičům a nápravě uchycené nad středem kol;
- akustický a vibrační komfort dosaený díky elektrickému posilovači pro lepí filtraci nerovností vozovky ve svislém směru ke sloupku řízení, zmírnění hluku z odvalování kol s odfiltrováním přední nápravnice, kvalitnímu odpruení a nové akustické rozpěrce tvořené ze dvou materiálů na zadní nápravě;
- Inteligent Traction Control neboli elektronický protiprokluzový systém, který zlepuje pohyblivost v terénu s nízkou přilnavostí.
Nový Citroën C4 Picasso nabízí rovně:
- praktickou a velkorysou kabinu: v pětimístném Novém Citroënu C4 Picasso se díky kompaktním rozměrům (délka: 444 cm / ířka: 183 cm / výka: 163 cm) snoubí příkladná prostornost a modularita. Tvar vozu Citroën Grand C4 Picasso je prodlouený a přitom si zachovává rovnováhu mezi plynulostí linií a prostorností kabiny (délka: 460 cm / ířka: 183 cm / výka: 163 cm). Po sklopení opěradla sedadla spolujezdce v 1. řadě se zvětí délka nákladového prostoru (více ne 2,5 m). Vechna 3 sedadla ve 2. řadě mají stejnou ířku, lze je sklopit do roviny, naklonit pro větí komfort a podélně nastavit pro větí flexibilitu. Prostor ve výi kolen (159 mm) je jeden z nejlepích v segmentu. Třetí řadu ve voze Grand C4 Picasso tvoří 2 sedadla zaklopitelná do podlahy, ve vyí verzi výbavy jsou opatřena ventilátory;
- velký zavazadlový prostor: dalí silnou stránkou vozu Nový C4 Picasso je jeho zavazadlový prostor. Design obepínajícího víka zavazadlového prostoru prozrazuje jeho robustnost a mohutnost. Je do něj snadný přístup a uvnitř se ukrývá prostor o objemu 537 litrů, který lze posunutím sedadel ve 2. řadě dopředu zvětit na 630 litrů (645704 litrů u vozu Nový Grand C4 Picasso). Kromě elektrického ovládání se u vozu Nový Citroën C4 Picasso objevuje i novinka hands-free otevírání. Díky němu je moné víko zavazadlového prostoru otevřít i s plnýma rukama. Slouí k tomu čídlo umístěné pod zadním nárazníkem, pod něho stačí vsunout nohu a víko se samo otevře nebo zavře;
- maximum světla: kromě sériově montovaného panoramatického čelního skla zajiuje celé posádce vozu Citroën C4 Picasso mimořádné záitky a vynikající výhled velká prosklená střecha. Příkladná celková prosklená plocha vozu C4 Picasso (5,30 m2) přináí do vozu velké mnoství přirozeného světla a posiluje výjimečný dojem prostoru a otevření se venkovnímu světu;
- osvětlení vytvářející dojem útulné atmosféry, které lze nastavit na míru: Nový Citroën C4 Picasso nabízí osvětlení ovladačů otevírání dveří a prostoru pro nohy, LED diody pro osvětlení odkládacích přihrádek, které lze upravit podle nálady;
- četné důmyslné odkládací přihrádky: Nový Citroën C4 Picasso si zachovává velký počet odkládacích přihrádek ideálně rozmístěných v kabině vozu. Je to například osvětlená odkládací přihrádka uprostřed palubní desky se zásuvkou typu jack, USB přípojkou a zásuvkou 220 V, dále je to u verzí s automatickou převodovkou odnímatelná konzola mezi sedadlem řidiče a spolujezdce;
- pohodlná sedadla: ve voze C4 Picasso cestují vichni jako v první třídě. Je to díky vyhřívaným sedadlům řidiče i spolujezdce vepředu, které jsou součástí příplatkové výbavy, nebo paketu Lounge, který zahrnuje opěrky pro podporu íje Relax v první řadě, sedadlo spolujezdce Relax s částečně elektrickým ovládáním a přední sedadla s masání funkcí;
- měkké a pohodlné materiály: Nový Citroën C4 Picasso je opatřen palubní deskou z materiálu slush a nabízí specifické zpracování dveřních panelů, které jsou pruné na dotek. K tomu se přidává i iroká nabídka kvalitních látek a kůí.
Díky vem těmto slokám výbavy je Nový C4 Picasso zcela zásadním představitelem programu Citroën Advanced ComfortŽ.
Citroën Advanced ComfortŽ
Citroën vozem Citroën C4 Picasso 2016 opět ukazuje svou schopnost nabízet komfortní vozy, v nich se člověk cítí dobře. Kabina, komfortní sedadla, styl interiéru, to ve jsou prvky, které ukazují, jaká pozornost byla v tomto autě věnována pohodě těla a ducha.
Citroën byl vdy na pici automobilového komfortu, od svého vzniku v roce 1919 a po příslib značky: Be different, feel good. Tento pojem komfortu je rozliovacím prvkem, na který je zaměřena zvlátní pozornost a snaha ve vech etapách vývoje. Tento pojem je dnes opět o něco zřetelněji prezentován díky programu Citroën Advanced ComfortŽ. Jeho cílem je zvýit komfort vech modelů cestou vývoje prvků, které přispívají ke komfortu Citroën.
Program Citroën Advanced ComfortŽ se pouívá v kadé fázi přípravy návrhu vozu Citroen. Řídí se jím stylistická ale i technologická tvorba, aby byl zaručen komfort na úrovni, jím je značka proslulá. Citroën potvrzuje tímto programem svou legitimitu a know-how při zajitění opravdu dokonalé pohody, kdy se řídí vývojem očekávání zákazníků.
Program Citroën Advanced ComfortŽ se opírá o čtyři úkoly:
1) Odfiltrovat ve, co brání tomu, aby se člověk cítil ve voze Citroen dokonale pohodlně, se zaměřením na odpruení, sedadla, akustiku;
2) Usnadnit ivot ve voze díky velkorysému praktickému prostoru, důmyslným odkládacím přihrádkám, dobře přístupným ovládacím prvkům.
3) Zajistit plynulejí pouívání díky intuitivním technologiím, podpůrným prvkům řízení a návaznosti mezi digitálními přístroji zákazníka a jeho vozem;
4) Zmírnit duevní zátě a nabídnout tak větí pohodu a více klidu tím, e se na přístrojích zobrazují jen skutečně uitečné informace a e se velká péče věnovala osvětlení a pouitým materiálům.
03 KOMPLETNÍ TECHNOLOGICKÁ VÝBAVA
Dnení zákazníci očekávají klidnějí atmosféru ve voze, praktické vyuití, plynulý a intuitivní přístup nových technologií. Nový Citroën C4 Picasso funguje jako skutečný ivotní prostor, jako místo, kde lze načerpat sílu a získat čas pro konverzaci.
Inteligentní podpůrné prvky řízení
Nový Citroën C4 Picasso stále více dbá o pohodu a bezpečnost posádky, která nyní můe vyuívat novou výbavu, vedle výbavy zajiující uitečné funkce, které se ve voze pouívaly ji při jeho uvedení na trh, jako je hands-free přístup a startování, asistent pro rozjezd ve svahu (Hill Assist), xenonové samonatáčecí světlomety, automatické přepínání dálkových světel, signalizace podhutění, technologie Vision 360°, systém Park Assist nebo zpětná parkovací kamera,
Pro jetě bezpečnějí a klidnějí řízení se u vozu Nový Citroën C4 Picasso objevují nové inteligentní podpůrné prvky řízení.
- COFFEE BREAK ALERT: Systém, který je součástí sériové výbavy vozu Nový Citroën C4 Picasso, upozorní řidiče, pokud je čas na přestávku.
- SNÍMÁNÍ DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ : Systém rozpozná značky s omezením rychlosti a předává řidiči informaci prostřednictvím sdrueného přístroje. Tato rychlost můe být nastavena do tempomatu nebo omezovače rychlosti.
- SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED SNÍENÍM POZORNOSTI ŘIDIČE: Tento systém v případě poklesu ostraitosti upozorní řidiče zvukovým a světelným signálem.
- AKTIVNÍ SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED NEÚMYSLNÝM OPUTĚNÍM JÍZDNÍHO PRUHU: Tento systém pomáhá bojovat proti nedostatečné bdělosti nebo pouhé nepozornosti za volantem při rychlosti nad 65 km/hod. Pouívá kameru v horní části čelního skla, která umoňuje rozpoznat vodorovné značení na vozovce. Systém upravuje dráhu vozu a varuje řidiče, jakmile zjistí riziko překročení dělicí čáry bez zapnuté směrovky. Pokud se řidič rozhodne dráhu vozu zachovat, můe její úpravě zabránit tím, e pevně uchopí volant do ruky.
- AKTIVNÍ SYSTÉM SLEDOVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU: Tento systém upozorňuje řidiče pomocí diody ve zpětných zrcátcích na přítomnost jiného auta v mrtvém úhlu (nalevo či napravo). Pokud se ve voze pouívá aktivní systém sledování mrtvého úhlu a řidič přesto zapne směrovku a začne přejídět k dané straně, systém vyvine tlak na volant, aby řidiče odradil od manévru a zabránil kolizi.
- ADAPTIVNÍ TEMPOMAT S FUNKCÍ STOP: (pouze u verze s motorem BlueHDi 150 S&S EAT6): Zařízení vyuívající radarové čidlo zjistí přítomnost vozu vepředu a automaticky pomocí brzdového pedálu a pedálu akcelerátoru udrí bezpečnou vzdálenost, kterou si řidič předem navolí. Umoňuje nastavení rychlosti od 30 do 180 km/hod., kontrolu rychlosti a vzdálenost mezi auty a omezení akcelerace v zatáčkách.
- ACTIVE SAFETY BRAKE (k dispozici od listopadu 2016): Tento systém umoňuje vyhnout se kolizím. Kamera umístěná v horní části čelního skla zjistí překáku, jako je auto jedoucí ve stejném směru nebo stojící auto. Funguje při rychlosti od 5 km/hod do maximální rychlosti. Pokud systém vyhodnotí, e hrozí kolize, varuje řidiče. Pokud řidič nereaguje, systém auto automaticky zabrzdí.
- VAROVÁNÍ PŘED RIZIKEM KOLIZE: Tento systém umoňuje v rychlosti od 30 km/hod varovat řidiče v případě, e je jeho vůz příli blízko vozu před ním a hrozí kolize.
Telematika
Nový dotykový 7" displej je opatřen vylepeným rozhraním a kapacitním displejem, který zajiuje digitální propojení mezi vemi přístroji na palubě Nového Citroënu C4 Picasso. Vyuívání 12" HD zcela nezávislého displeje je optimalizováno díky nové navigaci Citroën Connect Nav, je přináí reaktivitu, konektivitu a modularitu. Současně se vyvíjejí sluby mobilního připojení.
- Citroën Connect Radio: S novou generací 7" dotykového displeje je manipulace plynulejí a díky kapacitní technologii systém rychleji reaguje. Toto zařízení kreativní technologie seskupuje vechny ovladače na dosah ruky řidiče nebo spolujezdce: podpůrné prvky řízení, klimatizace, telefon vyuívající technologii Bluetooth (přístup do adresáře a přijímání druhého příchozího hovoru), multimediální funkce s moností poslouchat hudbu uloenou v telefonu a monost pouívat aplikace v telefonu prostřednictvím systému Mirror Screen (funkce umoňující duplikovat nebo přenáet displej kompatibilního telefonu na dotykový displej vozu. Systém funguje s Apple CarPlayTM, Android Auto (k dispozici od konce roku 2016) a MirrorLinkŽ), AM/FM rádio nebo digitální DAB rádio (Digital Audio Broadcasting) se 6 reproduktory, které se ovládá ovladači na volantu.
- Citroën Connect Nav: Tento nový dotykový navigační 3D systém, který můe fungovat on-line, umoňuje provádět pomocí 2 prstů zoom (typ iPad) a díky vylepenému systému map usnadňuje navádění. Největí evropská města a památky jsou vyvedeny v 3D. Vechny nerovnosti jsou zobrazeny velmi realisticky. Na víceproudé komunikaci umoňuje systém ipek rychleji zobrazit správný pruh, kam se zařadit. Během navádění se na displeji zobrazuje vyskakovací okno, které umoňuje zobrazit v perspektivě blíící se sloitou křiovatku s příslunými značkami a ukazateli. Řidič má k dispozici informace o rychlostech na hlavních tazích (dálnicích a vysokorychlostních silnicích). Čtyřikrát do roka je moné si stáhnout kompletní aktualizaci předinstalovaných map. Pro zjednoduení dotykových displejů a zajitění větí bezpečnosti při řízení je nyní k dispozici funkce hlasového ovládání pro funkce navigace, telefon a média. Systém rovně umoňuje číst SMS a e-maily a odesílat z vozu rychlé zprávy. Pomocí funkce Mirror Screen přes USB je konečně moné zobrazit multimediální obsah telefonu a přímo a snadno ovládat telefon a jeho kompatibilní aplikace přes dotykový displej.
- Nové sluby mobilního připojení spojené s navigačním systémem Citroën Connect Nav, které se objevily ji u vozu Nový Citroën Space Tourer, umoňují přístup k: paketu Traffic zahrnující údaje o dopravní situaci v reálném čase a nabídku alternativních tras TomTom, zobrazení místních informací o počasí, zobrazení cen a rozmístění parkovi a čerpacích stanic, lokální vyhledávání bodů zájmu (POI) na internetu, k paketu Alert zobrazujícímu nebezpečné úseky (SpeedCam na mapě), a k paketu Update pro aktualizaci map a softwaru pomocí USB flash disku.
- Citroën Connect Box s paketem SOS a Assistance: Citroën Connect Box umoňuje propojit řidiče se specializovanou asistenční platformou. V případě nehody se manuálně nebo automaticky odesílá přes GSM připojení SMS s identifikací vozu, telefonickým spojením a přesnou zeměpisnou lokalizací platformě, která přijímá a koordinuje příjem a zpracování volání. V případě, e řidič není schopen odpovědět, odesílá se volání automaticky slokám záchranného systému. Díky spojení systémů Citroën Connect Box a Citroën Connect Nav vůz vyuívá on-line navigaci bez nutnosti pouít telefon.
04 NOVÝ MOTOR PureTech 130 S&S S PŘEVODOVKOU EAT6
Nový Citroën C4 Picasso je nabízen s celou řadou benzínových a dieselových motorů, které dokonale vyhovují tomu, co spotřebitelé od vozu očekávají, nabízejí velké potěení z jízdy a přitom jsou úsporné a etrné k ivotnímu prostředí.
Citroën C4 Picasso, jeho benzínové i dieselové motory s technologiemi PureTech a BlueHDi jsou z hlediska spotřeby a emisí CO2 ji BEST IN CLASS (C4 Picasso PureTech 130 S&S s manuální estistupňovou převodovkou 115 g CO2/km, C4 Picasso BlueHDi 120 S&S s manuální estistupňovou převodovkou 94 g CO2/km, C4 Picasso BlueHDi 120 S&S s automatickou estistupňovou převodovkou EAT6 102 g/km, C4 Picasso BlueHDi 150 S&S s manuální estistupňovou převodovkou 107 g/km), má v nabídce irokou kálu benzínových motorů (PureTech 110 S&S s manuální estistupňovou převodovkou / PureTech 130 S&S s manuální estistupňovou převodovkou /THP 165 S&S s automatickou estistupňovou převodovkou EAT6) a dieselových motorů (BlueHDi 100 S&S s manuální převodovkou/BlueHDi 120 S&S s manuální estistupňovou převodovkou nebo s automatickou estistupňovou převodovkou EAT6 / BlueHDi 150 S&S s manuální estistupňovou převodovkou nebo s automatickou estistupňovou převodovkou EAT6).
Nabídku motorů doplňuje nový motor PureTech 130 S&S s automatickou převodovkou EAT6. Nový Citroën C4 Picasso spojuje vynikající benzínový motor PureTech130 S&S s účinností automatické převodovky EAT6. Z hlediska komfortu je poslední generace automatických převodovek EAT6 zajiující dokonale pohodlné řízení vybavena ovládáním přímo na volantu.
Motor PureTech 130 S&S splňuje novou emisní normu Euro 6. Tento nový tříválcový motor s přeplňováním vykazuje spotřebu ve smíeném reimu 5,1 l/100 km, emise činí 115 g CO2/km. Tento motor PureTech 130 S&S je důkazem, e downsizing můe zvyovat výkony a zlepovat pocity při řízení.
Motor s vysokotlakým přímým vstřikováním a turbodmychadlem nové generace s vysokým výkonem (240 000 ot/min) nabízí mimořádně příjemné řízení, a to ji od nejniích otáček, maximální točivý moment 230 Nm se dosahuje ji při 1750 ot/min. Vykazuje nejlepí kompromis mezi nízkými otáčkami a výkonem na trhu: 95 % točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 500 ot/min, take jeho pouití je optimální za vech okolností. Maximální rychlost, které vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso mohou dosáhnout, je 201 km/hod.
Oba vozy Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso 2016 byly vyvinuty ve Francii a budou se vyrábět ve panělsku, v továrně PSA ve městě Vigo. Na trh se dostanou v létě 2016.