Nový Citroën Jumpy: pro hrdiny vedního dne
Citroën Jumpy, který se na trhu objevil v roce 1995 a vyrobilo se ho téměř 600 000 kusů, vejde do dějin. Nyní dochází ke generačnímu skoku a na trhu se objevuje Nový Citroën Jumpy. Citroën, který má za sebou více ne 80 let zkueností s lehkými uitkovými vozy, přináí řeení vhodné pro kadý způsob uití. Tvůrci vozu Nový Jumpy, co je zcela zásadní partner firemních uivatelů, se zaměřili na účinnost a ergonomii pro snadné a bezpečné uívání.
Nový Citroën Jumpy byl koncipován za vyuití toho nejlepího know-how značky Citroën. Vznikla tak nejirí nabídka na trhu, kterou tvoří čtyři vzájemně se doplňující a přitom odliné vozy: Nemo, Berlingo, Nový Jumpy a Jumper.
Tato nová generace Jumpy má díky nové modulární platformě optimalizovanou architekturu pro více uitečných funkcí, větí komfort a bezpečnost. Vyuívá nejnovějí generace technologií na podporu řízení a motory, díky nim je ideálním partnerem pro hrdiny vedního dne.
Vůz, určený pro irokou veřejnost (řemeslníci, stavaři, podnikatelé ve slubách, státní správa,
), existuje ve verzi furgon, kombi, polocombi (prodlouená kabina) a ploina s kabinou. Nabízí 3 délky (XS: 460 cm, M: 495 cm a XL: 530 cm), take si kadý uivatel můe zvolit vůz podle svých potřeb a odvětví činnosti.
Nový Citroën Jumpy nabízí:
- design s ladnými moderními liniemi. Styl výrazného charakteru, který je energický a současně vzbuzuje důvěru;
- účinnou architekturu přizpůsobenou vem potřebám pro větí funkčnost, praktičnost a ergonomii. Jeho modulární platforma vzelá z platformy EMP2 nabízí uitečné zatíení 1400 kg, objem nákladového prostoru 6,6 m3 a umoňuje táhnout a 2,5 t;
- 3 délky, vedle nejběnějích délek 495 cm a 530 cm i jedinečnou verzi 460 cm, která je kompaktní a praktická. Verze XS nabízí stejně jako délky M a XL uitečné zatíení 1 400 kg a ve verzi kombi je schopná převáet 9 osob;
- výku pouze 190 cm u verzí XS a M, díky ní se vůz dostane snadno na parkovitě, kam mají vozy tohoto segmentu často obtíný přístup;
- v tomto segmentu zcela nevídanou modularitu díky systému Moduwork. Tento systém usnadňující kadodenní ivot umoňuje po sklopení bočního sedadla spolujezdce k přepáce uvolnit prostor s rovnou podlahou a díky velkému otvoru v přepáce nabízí uitečnou délku 400 cm. Díky otočnému stolku a drákům na tablet a telefon je navíc moné ho proměnit v mobilní kancelář;
- boční posuvné dveře s hands free ovládáním. Tyto dveře, v segmentu zcela nevídané, usnadňují nakládku a vykládku vozu, má-li uivatel ruce plné různého vybavení, balíčků nebo zboí;
- komfort pro větí pohodu těla i ducha, s příjemným interiérem, vyí pohodlnou polohou při řízení a řadou odkládacích přihrádek. Pohodu zvyuje i akustické zpracování na vysoké úrovni zajiující optimální jízdní komfort;
- technologie usnadňující ivot, jako je Top Rear Vision pro lepí výhled při manévrování, barevné promítání informací na čelní sklo a Citroën Connect Nav s on-line 3D navigací s hlasovým ovládáním a dotykovým displejem;
- technologie zvyující bezpečnost, mimo jiné adaptivní tempomat, Systém rozpoznání dopravního značení, Driver Attention Alert (systém varování před sníením pozornosti řidiče) a Active Safety Brake ;
- spotřebu a emise CO2 Best in Class v segmentu (BlueHDi 115 S&S s manuální 6st. převodovkou: 5,1 l/100 km a 133 g CO2/km) a nízké provozní náklady díky dieselovým motorům 1,6 l a 2 l poslední generace, s výkonem od 95 k (210 Nm) u manuální převodovky po 180 k (400 Nm) u automatické převodovky EAT6;
- řadu moností karosářských úprav, take vůz dokáe splnit potřeby vech moných řemesel, včetně zejména přestavby 4×4, kterou zkoncipovala a realizovala specializovaná firma Automobiles Dangel.