| | |
01.03.2018 18:45 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136261
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak zrovna podle té tabulky vychází, e 5 letý Citroen prodá za 28% ceny a Audi za 33%...
A jestli koupí A4 za cenu 508
.link.
.link.
Tak zrovna podle té tabulky vychází, e 5 letý Citroen prodá za 28% ceny a Audi za 33%...
A jestli koupí A4 za cenu 508:nevim
https://skladovevozy.peugeot.cz/nove-vozy/detail-vozu/peugeot/508/kombi/peugeot-508-sw-allure-20-buehdi-150k-man6/70517
https://cc.porscheinformatik.com/sl-cz/cs_CZ_AUDI/A/detail/A20170124121CZ?mgb=451_A4%20Avant
|
|
01.03.2018 19:05 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136265
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no stredna vybava allure s automatom stoji 31tisic .link.
a A4 zacina na 31 tiez . byvaju akcie ked sa dala aj A5 sportback manager za 28tisic atd...
ale kaslat na to, tot je forum o c5, iba je absurdne ake maju dneska predajci francuzov sebavedomie
no stredna vybava allure s automatom stoji 31tisic https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/27/5/508-2018-01.pdf
a A4 zacina na 31 tiez . byvaju akcie ked sa dala aj A5 sportback manager za 28tisic atd...
ale kaslat na to, tot je forum o c5, iba je absurdne ake maju dneska predajci francuzov sebavedomie :-d:-d
|
|
01.03.2018 20:04 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136296
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
robo napsal(a): del nehnevaj sa na mna ale postnut sem clanok prelozeny z 23decembra 2016 je pekna trollovina
.link.
preto som napisal ze to je divne, lebo mi ta anglictina nesedela, vypovedna hodnota ziadna. ty si to proste prelozil cez google
no a ? a přes co jsem to měl přeloit ? Anglicky aspoň někteří rozumí, postnout to sem ve frantině tak jen brbláte, e nevíte co tam je Byl tady snad ten článek u někdy předtím ? nebyl....
Ten článek není ádná snůka nesmyslů, ale pochází od člověka přímo z PSA pokud se ti to nelíbí, číst to nemusí
no a ? :-)) a přes co jsem to měl přeloit ? Anglicky aspoň někteří rozumí, postnout to sem ve frantině tak jen brbláte, e nevíte co tam je :-d Byl tady snad ten článek u někdy předtím ? nebyl....
Ten článek není ádná snůka nesmyslů, ale pochází od člověka přímo z PSA ;-) pokud se ti to nelíbí, číst to nemusí
|
|
01.03.2018 20:38 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136318
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no a co vravite na c5 aircross?
dostupny neskor r.2018
.link.
a takto si viem novu c5 predstavit
.link.
no a co vravite na c5 aircross?
dostupny neskor r.2018
http://www.citroen.co.uk/new-cars-and-vans/future-vehicles/citroen-c5-aircross
a takto si viem novu c5 predstavit
http://www.autobild.de/bilder/neue-peugeot-citroen-ds-2018-und-2019--11121015.html#bild12
|
|
06.03.2018 16:28 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3137524
|
|
Brzda
|
|
|
No, tak nová 508 .link. vypadá moc dobře, tak jsem zvědav, s čím se Citroen vytasí......
No, tak nová 508 http://www.auto.cz/autosalon-zeneva-2018-peugeot-508-nazivo-je-nadherny-nasli-jsme-nejaka-slaba-mista-119804 vypadá moc dobře, tak jsem zvědav, s čím se Citroen vytasí......
|
|
06.03.2018 18:16 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3137539
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
design exterieru super...ale proboha co ten stredoveh mega tunel ?
design exterieru super...ale proboha co ten stredoveh mega tunel ?
|
|
07.03.2018 13:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3137831
|
|
Devilian
|
|
|
Konecne tam bude dost miesta na odkladanie flias a mobilu
Konecne tam bude dost miesta na odkladanie flias a mobilu :)
|
|
07.03.2018 17:29 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3137928
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hele vono by se na ten tunel vlezlo spoustu "veci"
hele vono by se na ten tunel vlezlo spoustu "veci" :-d:-))
|
|
18.03.2018 11:59 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3140414
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
.link.
"u nyní si troufnu tvrdit, e opravdu příjemnou jízdu zajistí pouze na určitých typech komunikací a při rozváném tempu bez prudích akcelerací a decelerací.
Pokud je toti silnice vyspravená, pak při rozumném (rozuměj výletním) tempu skutečně přejezdy jednotlivých záplat necítíte. Jene problém nastane, jestlie se někde výplň výtluku stačila vydrolit nebo vnikl čerstvý jetě neopravený. Pak, pokud ho projedete, se ozve stejná tupá rána, jako v téměř kadém běném autě. Navíc má "měkká" střední část pracovního rozsahu tlumiče vinu na tom, e při prudím zabrzdění či agresivnějím rozjezdu se karoserie předklání a zaklání. Také nepočítejte s tím, e by vám tento typ tlumičů umonil přejídět zpomalovací prahy větí rychlostí ne v jiném podobně velkém autě. "
ádný zázrak se nekoná
http://www.auto.cz/citroen-c4-cactus-cenik-na-cesky-trh-s-letajicim-kobercem-v-zakladu-120090
https://www.autorevue.cz/novy-citroen-c4-cactus-na-vlastni-kuzi-opravdu-je-jako-letajici-koberec
"u nyní si troufnu tvrdit, e opravdu příjemnou jízdu zajistí pouze na určitých typech komunikací a při rozváném tempu bez prudích akcelerací a decelerací.
Pokud je toti silnice vyspravená, pak při rozumném (rozuměj výletním) tempu skutečně přejezdy jednotlivých záplat necítíte. Jene problém nastane, jestlie se někde výplň výtluku stačila vydrolit nebo vnikl čerstvý jetě neopravený. Pak, pokud ho projedete, se ozve stejná tupá rána, jako v téměř kadém běném autě. Navíc má "měkká" střední část pracovního rozsahu tlumiče vinu na tom, e při prudím zabrzdění či agresivnějím rozjezdu se karoserie předklání a zaklání. Také nepočítejte s tím, e by vám tento typ tlumičů umonil přejídět zpomalovací prahy větí rychlostí ne v jiném podobně velkém autě. "
ádný zázrak se nekoná
|
|
22.03.2018 09:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3141785
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jak je vidět Citroenu a potamo DS se v Číně opravdu "daří" ...
.link.
\\ nová C5 na podzimní Paříkém autosalonu
.link.
jak je vidět Citroenu a potamo DS se v Číně opravdu "daří" ...
https://i62.servimg.com/u/f62/12/02/49/49/9210.jpg
\\ nová C5 na podzimní Paříkém autosalonu
http://www.auto.cz/autosalon-v-parizi-pohosti-tri-francouzske-premiery-na-co-se-muzeme-tesit-120248
|
|
06.04.2018 13:12 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3145950
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
DS válí, nejmení prodeje za 1/4 roku ... DS tam má 3 zástupce To se jim vyplatilo uměle vytvořit novou značku a ve okolo ... ale hydraulika do aut by byla drahá, to je na blití velebnosti.
.link.
DS válí, nejmení prodeje za 1/4 roku ... DS tam má 3 zástupce :-)))) To se jim vyplatilo uměle vytvořit novou značku a ve okolo ... ale hydraulika do aut by byla drahá, to je na blití velebnosti.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/foto-auta-kterych-se-neprodalo-ani-10-za-ctvrt-roku-cesi-nec/r~a99aba1c398011e8a44c0cc47ab5f122/r~01d029ce06f111e798c20025900fea04/
|
|
11.05.2018 08:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3156381
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
podělím se osobní zkuenosti s novým Cactusem a Progressive Hydraulic Cushion tlumiči.
Samotné auto netřeba popisovat, klasický C4 -Cactus se vemi plusy a nevary (výklopné zadní okno, chybějící otáčkoměr)
Z venku je auto líbivějí ne původní Cactus, místa uvnitř neni na rozdávání ,ale je ho dostatečně. Jel jsem s motorem Pure tech 1,2 s 6ti stupňovým Aisinem a nejvyí výbavou Shine. Motor je subjektivně velmi ivý a auto velice ochotně reaguje na pokyny plynového pedálu, zrychlení je sluné a pro takové auto naprosto dostatečné. Motor je velmi tichý a převodovka řadí rychle a bez cukání, také samotný interiér je velmi dobře zvukově utlumený. Sedladla jsou pevná, ale zároveň pohodlná, rozhodně lepí ne u původního Cactusu. Nejsou to ale taková ta měkká křesla jaké známe ze starých Citroenů.
A teď k tomu nejdůleitějímu. Novému podvozku. Pocity ze svezení mám smíené. Auto je sice pohodlné, ale jen na opravdu dobrých silnicích. Hydraulika to není, ale je to/mohlo by být někde na cestě mezi, kdyby....
Diky hydraulickým dorazům jsou klasické výmoly nebo kočičí hlavy velmi dobře utlumené, nicméně auto na nich působí a příli prkenně. ádné velké rázy se s vyjímkami do kabiny nepřenáí, nicméně autu chybí taková ta plavnost hydrauliky, prostě sebelepí tlumič tohle nahradit nedokáe. Kdy přejedete retardér nebo nějakou nerovnost, nedostaví se takové to malé ladné zhoupnutí, auto ho sice překoná bez "drcnutí" ale zůstává pořád takové hodně prkenné. Moná kdyby Citroen do auta namontoval měkčí pruiny, byl by výsledek o dost lepí a auto by se i trochu zhouplo
Z principu na jakém ten tlumič funguje a doplněno dojmy ze svezení, je právě ta středová dráha tlumiče ve které má nejmení útlum velmi krátká, proto se ten lepí komfort projeví pouze na dobré a kvalitní silnici, kdy nedochází k takovým zdvihům kol. Jakmile člověk pouije české (rozuměj praské) silnice, tak jsou tlumiče nuceny pracovat mimo komfortní rozsah (viz video 0:57 min ) a člověku tím pádem nepřijde, e by se jednalo o bůhvíjak komfortní auto. Jak jsem ale napsal, plusem je to, e se ty větí nerovnosti neprojevují boucháním od nápravy nebo nějakými pazvuky. Na kvalitní silnici s minimálními nerovnostmi se i na malou vteřinu dostavil ten pocit "létajícího koberce" ale jen do doby, ne stav českých silnic přivede řidiče zpět do reality. Na vině můe být i relativně nízká pohotovostní hmotnost auta, takový SUV C5 aircross bude určitě těí auto a tím pádem by se ty vlatnosti nového odpruení mohly lépe projevit.
.link.
.link.
.link.
Z té charakterisky toho odpruení je evidentní, e se v Citroenu snaili napodobit chování klasické koule naplněné dusíkem. Ta má v počáteční fázi také velmi měkkou charakteristiku, která se mění s tím jak se stlačuje plyn v kouli. Díky tomu je hydropneumatické odpruení tak pohodlné. S tím jak se postupně stlačuje plyn v kouli a exponencilálně narůstá tlak, mění se tím i charakteristika odpruení. Je to vlastně jako pruina s progresivní charakteristikou.
Jestli budou úplně stejné tlumiče na nové C5, bez jakýchkoliv dalích úprav, tak to s tím sloganem "comfort is the new cool" moc růově nevidím.... Idea je dobrá, ale jetě potřebuje hodně hodně dopilovat, osobně bych v nové C5 čekal nějakou sofistikovanějí verzi s elektronicky řízenými tlumiči ( kdy je můe mít i nová 508 ) tak by je v nejleích verzích mohla dostat i nová C5. Ale v době osekávání nákladů a etření nevím nevím ....
...
podělím se osobní zkuenosti s novým Cactusem a Progressive Hydraulic Cushion tlumiči.
Samotné auto netřeba popisovat, klasický C4 -Cactus se vemi plusy a nevary (výklopné zadní okno, chybějící otáčkoměr)
Z venku je auto líbivějí ne původní Cactus, místa uvnitř neni na rozdávání ,ale je ho dostatečně. Jel jsem s motorem Pure tech 1,2 s 6ti stupňovým Aisinem a nejvyí výbavou Shine. Motor je subjektivně velmi ivý a auto velice ochotně reaguje na pokyny plynového pedálu, zrychlení je sluné a pro takové auto naprosto dostatečné. Motor je velmi tichý a převodovka řadí rychle a bez cukání, také samotný interiér je velmi dobře zvukově utlumený. Sedladla jsou pevná, ale zároveň pohodlná, rozhodně lepí ne u původního Cactusu. Nejsou to ale taková ta měkká křesla jaké známe ze starých Citroenů.
A teď k tomu nejdůleitějímu. Novému podvozku. Pocity ze svezení mám smíené. Auto je sice pohodlné, ale jen na opravdu dobrých silnicích. Hydraulika to není, ale je to/mohlo by být někde na cestě mezi, kdyby....
Diky hydraulickým dorazům jsou klasické výmoly nebo kočičí hlavy velmi dobře utlumené, nicméně auto na nich působí a příli prkenně. ádné velké rázy se s vyjímkami do kabiny nepřenáí, nicméně autu chybí taková ta plavnost hydrauliky, prostě sebelepí tlumič tohle nahradit nedokáe. Kdy přejedete retardér nebo nějakou nerovnost, nedostaví se takové to malé ladné zhoupnutí, auto ho sice překoná bez "drcnutí" ale zůstává pořád takové hodně prkenné. Moná kdyby Citroen do auta namontoval měkčí pruiny, byl by výsledek o dost lepí a auto by se i trochu zhouplo :-)
Z principu na jakém ten tlumič funguje a doplněno dojmy ze svezení, je právě ta středová dráha tlumiče ve které má nejmení útlum velmi krátká, proto se ten lepí komfort projeví pouze na dobré a kvalitní silnici, kdy nedochází k takovým zdvihům kol. Jakmile člověk pouije české (rozuměj praské) silnice, tak jsou tlumiče nuceny pracovat mimo komfortní rozsah (viz video 0:57 min ) a člověku tím pádem nepřijde, e by se jednalo o bůhvíjak komfortní auto. Jak jsem ale napsal, plusem je to, e se ty větí nerovnosti neprojevují boucháním od nápravy nebo nějakými pazvuky. Na kvalitní silnici s minimálními nerovnostmi se i na malou vteřinu dostavil ten pocit "létajícího koberce" ale jen do doby, ne stav českých silnic přivede řidiče zpět do reality. Na vině můe být i relativně nízká pohotovostní hmotnost auta, takový SUV C5 aircross bude určitě těí auto a tím pádem by se ty vlatnosti nového odpruení mohly lépe projevit.
https://youtu.be/qnTDbUCKhME?t=56
https://youtu.be/K-SFnYcw01k?t=56
https://youtu.be/MuXSx6Cbu7w?t=23
Z té charakterisky toho odpruení je evidentní, e se v Citroenu snaili napodobit chování klasické koule naplněné dusíkem. Ta má v počáteční fázi také velmi měkkou charakteristiku, která se mění s tím jak se stlačuje plyn v kouli. Díky tomu je hydropneumatické odpruení tak pohodlné. S tím jak se postupně stlačuje plyn v kouli a exponencilálně narůstá tlak, mění se tím i charakteristika odpruení. Je to vlastně jako pruina s progresivní charakteristikou.
Jestli budou úplně stejné tlumiče na nové C5, bez jakýchkoliv dalích úprav, tak to s tím sloganem "comfort is the new cool" moc růově nevidím.... Idea je dobrá, ale jetě potřebuje hodně hodně dopilovat, osobně bych v nové C5 čekal nějakou sofistikovanějí verzi s elektronicky řízenými tlumiči ( kdy je můe mít i nová 508 ) tak by je v nejleích verzích mohla dostat i nová C5. Ale v době osekávání nákladů a etření nevím nevím ....
...
|
|
23.05.2018 10:48 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3159119
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
.link.
24.5.2018 oficiální uvedení v Evropě (původně mělobýt a někdy koncem roku)
https://www.autorevue.cz/uz-nejen-pro-cinu-novy-citroen-c5-aircross-dorazi-take-do-evropy
24.5.2018 oficiální uvedení v Evropě (původně mělobýt a někdy koncem roku)
|
|
23.05.2018 13:20 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3159138
|
|
Devilian
|
|
|
No dufam ze bude aj normalna c5. Minulost sa vracia, kazdy uz ponuka len naftove traktory. Ako mi take auto pomoze na dialnici? Vysoke, tazke, drahe gumy, vyssia spotreba.. Keby sa s tym aspon dalo orat.
A ako to, ze v cine nemaju naftove motory? To len tu v europe potrebujeme tah odspodu? A ako to, ze je v Pekingu stale smog, ked tam nemaju naftaky?
No dufam ze bude aj normalna c5. Minulost sa vracia, kazdy uz ponuka len naftove traktory. Ako mi take auto pomoze na dialnici? Vysoke, tazke, drahe gumy, vyssia spotreba.. Keby sa s tym aspon dalo orat.
A ako to, ze v cine nemaju naftove motory? To len tu v europe potrebujeme tah odspodu? A ako to, ze je v Pekingu stale smog, ked tam nemaju naftaky?
|
|
23.05.2018 14:30 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3159154
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Devilian napsal(a): No dufam ze bude aj normalna c5. Minulost sa vracia, kazdy uz ponuka len naftove traktory. Ako mi take auto pomoze na dialnici? Vysoke, tazke, drahe gumy, vyssia spotreba.. Keby sa s tym aspon dalo orat.
A ako to, ze v cine nemaju naftove motory? To len tu v europe potrebujeme tah odspodu? A ako to, ze je v Pekingu stale smog, ked tam nemaju naftaky?
Jasne ze bude, visi to tu nekde v tomto vlakne. Uz na podzimnim Parizskem autosalonu ma byt predstavena predseriova verze vozu
Jasne ze bude, visi to tu nekde v tomto vlakne. Uz na podzimnim Parizskem autosalonu ma byt predstavena predseriova verze vozu ;-)
|
|
23.05.2018 20:38 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3159220
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Zas taková ****opuchlá vysoká ... to vichni jezdí 90% v terénu nebo co se to děje ...
Soused je "volvař" . Mel ruzné kombíky, naposled V90 ... velké auto ale kufr nízkej, nic moc ... a teď má nové XC90, tank jak hovado a místo nikde uvnitř ...
Zas taková ****opuchlá vysoká ... to vichni jezdí 90% v terénu nebo co se to děje ...
Soused je "volvař" . Mel ruzné kombíky, naposled V90 ... velké auto ale kufr nízkej, nic moc ... a teď má nové XC90, tank jak hovado a místo nikde uvnitř ...
|
|
23.05.2018 20:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3159223
|
|
jumep
|
|
|
ano je taka moda
najlepsie podvozok bez pruzenia napevno, trestna lavica miesto sedacky, 20" kolesa bez gum, 1.2puretech na 2t auto a vsetci su nadseny ....
normalne auto snad uz ani nikto nechce robit
ano je taka moda
najlepsie podvozok bez pruzenia napevno, trestna lavica miesto sedacky, 20" kolesa bez gum, 1.2puretech na 2t auto a vsetci su nadseny ....
normalne auto snad uz ani nikto nechce robit
|
|
| |
|
|