| | |
15.02.2018 20:36 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132102
|
|
Brzda
|
|
|
Devilian napsal(a): Co sa mna tyka, tak ak si budem niekedy kupovat citroen, tak asi skusim este c6. To co teraz citroen ponuka je velka bieda. Ked k tomu pridam, ze benzinove motory robia len v kubature na motorky, tak nic pre mna. V dobe, ked sa hovori o konci dieselov, peugeot urobi reklamu "diesel za cenu benzinu" (a to nespominam to, ze za ich benzin by som nedal ani korunu). Podla mna by si v tejto dobe citroen zasluzil krach.. Ludia by na neho pamatali ako na stroj s hydrou, a bola by moznost ze nejaky fanusik ho v buducnosti opat ozivy (ako napr. elektro auto s hydrou, nieco na styl tesly). To co sa deje teraz, je totalne znehodnotenie znacky citroen.
Já ekoteroristům podléhat nehodlám a elektro auto, které je v podstatě stejně neekologické jako to tradiční mi do baráku nesmí. Dnes je to trend, ale takových trendů u bylo.
A se elektro auta opravdu hodně rozíří a začnou se řeit v podstatě neřeitelné problémy potřebné infrastruktury, vichni budou chodit pozdě, bo byla obsazená nabíječka, tak jetě budeme z daní platit elektrorotovné. Němci tlačí na pilu, ale současně ruí jaderné elektrárny Na dovolenou Ti jednou ročně zdarma k E-Golfu půjčí tradiční A se tady začne těit to opěvované Litium, budou Krunohorci se slzou v oku vzpomínat na hnědouhelné pánve
:-)))):nevim
Já ekoteroristům podléhat nehodlám a elektro auto, které je v podstatě stejně neekologické jako to tradiční mi do baráku nesmí. Dnes je to trend, ale takových trendů u bylo.
A se elektro auta opravdu hodně rozíří a začnou se řeit v podstatě neřeitelné problémy potřebné infrastruktury, vichni budou chodit pozdě, bo byla obsazená nabíječka, tak jetě budeme z daní platit elektrorotovné. Němci tlačí na pilu, ale současně ruí jaderné elektrárny :nevim Na dovolenou Ti jednou ročně zdarma k E-Golfu půjčí tradiční :-)))) A se tady začne těit to opěvované Litium, budou Krunohorci se slzou v oku vzpomínat na hnědouhelné pánve :-p
|
|
16.02.2018 11:42 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132144
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Brzda napsal(a): Výe odkazované auto je jen facelift C4 Cactus. C4 sice končí, ale zmiňovaný společný nástupce bude a v roce 2020. Tento faceliftovaný Cactus jsem zatím naivo neviděl, ale z recenzí na netu to vypadá na celkem povedený fecelift. Se stávajícím Cactusem jsem jel a není to a tak patné, já bych ho bral určitě raději ne např. Rapid, který znám z práce. A jsem zvědav na nové příplatkové sedačky v kombinaci s konečně do prodeje přivedenými tlumiči PHC...
Nová C5 myslím na pořadu dne vcelku je, Linda ji u potvrdila. To, e to bude pravděpodobně dvojče nové 508 (bude představena na autosalonu v enevě na začátku března) je asi jasné, ale Xavier Peugeot se nedávno vyjádřil, e chtějí Citroenu vrátit punc jinakosti, take se snad bude liit víc ne trojčata koncernu VW. Uvidíme taky, jaký zázrak budou ty PHC tlumiče (i kdy hydraulika to samozřejmě nebude).
Nové modely (C3, Spacetourer, C3 Aircross) jsou hodnoceny vcelku dobře (doporučuju např. testy Raso Chvály na youtube kanálu Gará.tv). Teď představené nové Berlingo ( .link. se mi taky líbí a vzhledem k tomu, e jsem uvaoval u o stávajícím, moná do něj za rok půjdu.
Já jsem tady Citroen vdy dost kritizoval, ale teď mi připadá, e u se odrazili ode dna a začíná se to pomalu, ale jistě zlepovat. koda přelapu s DS. Asimilace Opelu by ale mohla přinést nějaké plusy - např. tolik chybějící 4x4 (mě sice nechybí, ale pro presti značky je to dnes povinnost)...
Mne se ten facelift Cactusu celkem libi, podvozkove by take mohl byt zajimavejsi, lepsi jsou motory i prevodovky. Co povazuju za faux pas je ze ma stale vyklopne zadni okna ve dverich, to meli v ramci faceliftu zmenit.....
Co se C5 tyce, je zabavne pozorovat jak ve vedeni neustale meni nazory na to , jaky by vlastne Citroen mel byt. Kdyz ukoncili vyrobu Hydrauliky a posleze C5 porad dokola opakovali, ze novy image ma byt jednoduchy vuz s libivym designem bez komplikovane techniky a ze asi klasicky sedan C5 nebude mit primeho nastupce. A je docela legracni jak se pak oklikou vraceji na zacatek do puvodniho bodu A, kdy ta pinda Jackson rekne, ze bez klasickeho sedanu by nebyli jako vyrobce duveryhodni a Xavier Peugeot zase rekne, ze novyto Citroen musi byt jiny (rozumej extravagantni) protoze to je Citroen. Pani wow, no na tohle musi mit clovek opravdu nezvyklou davku inteligence a muselo je to stat hodne premysleni aby dospeli k nazoru, ktery uz tady davno byl
Pruser je , ze jim to tak dlouho trva, protoze puvodni nastupce C5 tu mel byt v roce 2014...
Ohledne DS, jsem zvedavy jak dlouho budou v tom popiracim modu setrvavat nez priznaji, ze oddeleni od Citroenu byl nesmysl a ze stavajici strategie se samostatnou DS nefunguje, stejne jako naivni predstava, ze zakaznici budou platit premiove ceny za auto bez premiovych technologii a motoru .....
:palec
Mne se ten facelift Cactusu celkem libi, podvozkove by take mohl byt zajimavejsi, lepsi jsou motory i prevodovky. Co povazuju za faux pas je ze ma stale vyklopne zadni okna ve dverich, to meli v ramci faceliftu zmenit.....
Co se C5 tyce, je zabavne pozorovat jak ve vedeni neustale meni nazory na to , jaky by vlastne Citroen mel byt. Kdyz ukoncili vyrobu Hydrauliky a posleze C5 porad dokola opakovali, ze novy image ma byt jednoduchy vuz s libivym designem bez komplikovane techniky a ze asi klasicky sedan C5 nebude mit primeho nastupce. A je docela legracni jak se pak oklikou vraceji na zacatek do puvodniho bodu A, kdy ta pinda Jackson rekne, ze bez klasickeho sedanu by nebyli jako vyrobce duveryhodni a Xavier Peugeot zase rekne, ze novyto Citroen musi byt jiny (rozumej extravagantni) protoze to je Citroen. Pani wow, no na tohle musi mit clovek opravdu nezvyklou davku inteligence a muselo je to stat hodne premysleni aby dospeli k nazoru, ktery uz tady davno byl :-d :palec
Pruser je , ze jim to tak dlouho trva, protoze puvodni nastupce C5 tu mel byt v roce 2014...
Ohledne DS, jsem zvedavy jak dlouho budou v tom popiracim modu setrvavat nez priznaji, ze oddeleni od Citroenu byl nesmysl a ze stavajici strategie se samostatnou DS nefunguje, stejne jako naivni predstava, ze zakaznici budou platit premiove ceny za auto bez premiovych technologii a motoru .....
|
|
18.02.2018 18:22 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132508
|
|
DOUFAK
|
|
|
Nové Berlingo je naprosto boí. To se jim MOC povedlo a nemá chybu.
Nové Berlingo je naprosto boí. To se jim MOC povedlo a nemá chybu. :palec:palec:palec
|
|
18.02.2018 19:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132522
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
myslis cactus /c3 combik? nic v zlom, musel som si to vygooglit ci uz s tym kaktusoidom prestali.
.link.
ak by takto mala vyzerat C5, tak ma mrazi. uz len ta cinska c5 je hrozna
myslis cactus /c3 combik? nic v zlom, musel som si to vygooglit ci uz s tym kaktusoidom prestali.
https://www.parkers.co.uk/vans/news-and-advice/2016/may/citroen-berlingo-peugeot-partner-2018/
ak by takto mala vyzerat C5, tak ma mrazi. uz len ta cinska c5 je hrozna
|
|
18.02.2018 20:19 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132542
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo to Berlingo vypadá pěkně, hlavně ten předek. Z boku a zadu to moc nové není.
Jene celá současná nabídka Citroenu jsou dodávky/uitková auta.
Jen Picasso je rodinný vůz. To je trochu smutný...
Jo to Berlingo vypadá pěkně, hlavně ten předek. Z boku a zadu to moc nové není.
Jene celá současná nabídka Citroenu jsou dodávky/uitková auta.
Jen Picasso je rodinný vůz. To je trochu smutný...:-((((
|
|
19.02.2018 16:56 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3132673
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
az take uplne ticho tam nie je. je tam taky elektrickovy podton, hlavne pri pridavani, horsie to bude z chodcami
az take uplne ticho tam nie je. je tam taky elektrickovy podton, hlavne pri pridavani, horsie to bude z chodcami
|
|
21.02.2018 10:39 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3133259
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Snímky novej 508. Ak v podobnom týle bude aj nová C5, nemusí to by a také marné - len koda hydrauliky...
.link.
Snímky novej 508. Ak v podobnom týle bude aj nová C5, nemusí to by a také marné - len koda hydrauliky... :-((((
http://www.auto.cz/peugeot-508-se-ukazal-na-prvnich-fotkach-je-to-hodne-extravagantni-kousek-113526
|
|
21.02.2018 11:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3133267
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vypada to na fotkach dobre,skoda jen ze je to verze GT ktera vetsinou je vzdy vyraznejsi nez standartni model ...uvidime..
vypada to na fotkach dobre,skoda jen ze je to verze GT ktera vetsinou je vzdy vyraznejsi nez standartni model ...uvidime..
|
|
26.02.2018 18:02 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3135531
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Nové odruení pro Citroeny - cactus.
.link.
Nové odruení pro Citroeny - cactus.
https://auto.idnes.cz/citroen-c4-cactus-hydraulicky-doraz-tlumic-fj9-/auto_testy.aspx?c=A180222_230428_auto_testy_fdv
|
|
27.02.2018 09:00 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3135680
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
k nové C5 sedan (představení udajně u koncem roku 2018, ale spí pujde o koncept jako u prvního Peugeotu 508) .link.
i- cockpit jako Peugeot 508, ale jinak upraveny, Hybridní verze a HPC,
Auto journal:
"Citroën keeps the cap of the sedan, but not necessarily classic.So the 3rd generation of C5 will play the card of originality and comfort of living room.
Who said that the classic sedan was dead? Of course, SUV outrageously dominate sales and abound on our roads in all possible forms: family, compact, cut ... All segments of the market have paid the price, and to survive, we must adapt. This is the case for the so-called classic sedan.
Some have chosen to cross it with the world of coupes to give it dynamism. Others have chosen a more iconoclastic aesthetic way. This is the case of Citroën with its future C5. Indeed, the 3rd generation, which will arrive at the end of 2018, will have nothing to do with the previous versions
Silhouettes hut, as before ...
From classic three-box, the car will be transformed into elegant hatchback. Alexandre Malval, responsible for the style of the brand, had been clear on this point when we met him at the Paris Motor Show last October: "We want to connect with the heritage of Citroën, which is made of sedan without traditional trunk. " This C5 III will be inspired by its famous seniors who, from the DS to the XM, have made the image of the family sedan chevrons.
100% digital instrumentation
On the purely style level, the concept treatment particularly neat. The vast seats resembling design armchairs for contemporary living will accommodate integral head restraints.
CXperience, presented in Paris, will serve as a base with its generously rounded wings, its simple and generous shapes, its soft and elegant lines, without forgetting its technological look. Inside, the machine will benefit from a
In terms of color and material, the designers will offer a wide range of materials that are both innovative and warm. Technology will also be available via large screens. The first will be tactile to control infotainment. Let's bet that all physical buttons will not have completely disappeared. The other screen will face the driver. It will be a 12.3-inch digital panel, incorporating Peugeot's i-cockpit technology. However, the animations and the presentation of the information will be different.
The return of the tailgate
The rear passengers will be at their ease. Based on the longest wheelbase offered by the technical base EMP2 (2.84 m), the C5 III will offer a nice space for the legs. As for the trunk, if no one, within the direction of the brand, speaks of hatchback, the hatchback silhouette of the craft clearly implies this type of opening. Alexandre Malval did not tell us more, but he told us that Citroën will not make concessions to the practical aspect. Moreover, the concave bezel is, according to designers, not a brake on this type of opening. And the cutting proposed on the CXperience concept (see page 16) gives part of the answer ...
300 hp in hybrid
For the mechanical part, the EMP2 technical base will be used for the first time on this segment by Citroën. It will contain the weight, but also integrate electrical modules to associate the gasoline engine with one or two electric motors (in the case of a full version). For the most upscale versions, the cumulative power can reach 300 hp and the autonomy in all electric exceed 50 km. Note that, to ensure a good aerodynamic support, a fin could deploy from a certain speed, as on the C6.
Citroën has always distinguished itself by an original style and a strong technical choice. The future C5 will tick well the first box. For the second, the EMP2 platform combined with Advanced Comfort could make hydropneumatic suspension forget. "
It looks good all that!
k nové C5 sedan (představení udajně u koncem roku 2018, ale spí pujde o koncept jako u prvního Peugeotu 508) http://www.autotribute.com/4585/new-peugeot-508-concept-next-407-and-607/
i- cockpit jako Peugeot 508, ale jinak upraveny, Hybridní verze a HPC,
Auto journal:
"Citroën keeps the cap of the sedan, but not necessarily classic.So the 3rd generation of C5 will play the card of originality and comfort of living room.
Who said that the classic sedan was dead? Of course, SUV outrageously dominate sales and abound on our roads in all possible forms: family, compact, cut ... All segments of the market have paid the price, and to survive, we must adapt. This is the case for the so-called classic sedan.
Some have chosen to cross it with the world of coupes to give it dynamism. Others have chosen a more iconoclastic aesthetic way. This is the case of Citroën with its future C5. Indeed, the 3rd generation, which will arrive at the end of 2018, will have nothing to do with the previous versions
Silhouettes hut, as before ...
From classic three-box, the car will be transformed into elegant hatchback. Alexandre Malval, responsible for the style of the brand, had been clear on this point when we met him at the Paris Motor Show last October: "We want to connect with the heritage of Citroën, which is made of sedan without traditional trunk. " This C5 III will be inspired by its famous seniors who, from the DS to the XM, have made the image of the family sedan chevrons.
100% digital instrumentation
On the purely style level, the concept treatment particularly neat. The vast seats resembling design armchairs for contemporary living will accommodate integral head restraints.
CXperience, presented in Paris, will serve as a base with its generously rounded wings, its simple and generous shapes, its soft and elegant lines, without forgetting its technological look. Inside, the machine will benefit from a
In terms of color and material, the designers will offer a wide range of materials that are both innovative and warm. Technology will also be available via large screens. The first will be tactile to control infotainment. Let's bet that all physical buttons will not have completely disappeared. The other screen will face the driver. It will be a 12.3-inch digital panel, incorporating Peugeot's i-cockpit technology. However, the animations and the presentation of the information will be different.
The return of the tailgate
The rear passengers will be at their ease. Based on the longest wheelbase offered by the technical base EMP2 (2.84 m), the C5 III will offer a nice space for the legs. As for the trunk, if no one, within the direction of the brand, speaks of hatchback, the hatchback silhouette of the craft clearly implies this type of opening. Alexandre Malval did not tell us more, but he told us that Citroën will not make concessions to the practical aspect. Moreover, the concave bezel is, according to designers, not a brake on this type of opening. And the cutting proposed on the CXperience concept (see page 16) gives part of the answer ...
300 hp in hybrid
For the mechanical part, the EMP2 technical base will be used for the first time on this segment by Citroën. It will contain the weight, but also integrate electrical modules to associate the gasoline engine with one or two electric motors (in the case of a full version). For the most upscale versions, the cumulative power can reach 300 hp and the autonomy in all electric exceed 50 km. Note that, to ensure a good aerodynamic support, a fin could deploy from a certain speed, as on the C6.
Citroën has always distinguished itself by an original style and a strong technical choice. The future C5 will tick well the first box. For the second, the EMP2 platform combined with Advanced Comfort could make hydropneumatic suspension forget. "
It looks good all that!
|
|
28.02.2018 23:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136117
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
klasicky blabol. viem ze tieto clanky su na objednavku v agenturach, lebo normalny clovek toto nie je schopny napisat. myslim ze aj google ma problem toto prelozit, neni to tak davno co ti trotlovia povedali ze ziadna C5 nebude...neviem pre koho to vyvijaju.....v realite to bude cosi ako vylepsena 508.
no a do kolien ma dostalo
Hydraulické dorazy tlumičů nejsou samozřejmě novým vynálezem, Citroën je montoval u před desítkami let na model ZX a před nedávnem se s nimi pochlubil třeba Renault Mégane RS. Cactus ovem dostal právě tu vychytanějí variantu s progresivní charakteristikou, která se právě stará o skvělý komfort. plus sedacky s pamatovou penou - asi z Jysku....zacinam sa stracat - kto na prvy pohlad rozlisi cactus, c4 cactus, berlingo a c3 a c3 aircross atd...
tie 6 oke predky svetiel su hrozne
klasicky blabol. viem ze tieto clanky su na objednavku v agenturach, lebo normalny clovek toto nie je schopny napisat. myslim ze aj google ma problem toto prelozit, neni to tak davno co ti trotlovia povedali ze ziadna C5 nebude...neviem pre koho to vyvijaju.....v realite to bude cosi ako vylepsena 508.
no a do kolien ma dostalo
Hydraulické dorazy tlumičů nejsou samozřejmě novým vynálezem, Citroën je montoval u před desítkami let na model ZX a před nedávnem se s nimi pochlubil třeba Renault Mégane RS. Cactus ovem dostal právě tu vychytanějí variantu s progresivní charakteristikou, která se právě stará o skvělý komfort. plus sedacky s pamatovou penou - asi z Jysku....zacinam sa stracat - kto na prvy pohlad rozlisi cactus, c4 cactus, berlingo a c3 a c3 aircross atd...
tie 6 oke predky svetiel su hrozne
|
|
01.03.2018 11:49 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136190
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
robo napsal(a): klasicky blabol. viem ze tieto clanky su na objednavku v agenturach, lebo normalny clovek toto nie je schopny napisat. myslim ze aj google ma problem toto prelozit, neni to tak davno co ti trotlovia povedali ze ziadna C5 nebude...neviem pre koho to vyvijaju.....v realite to bude cosi ako vylepsena 508.
tohle vůbec není ten případ, ten L´Autojournal narozdíl od naich motoristických magazínů má často velmi dobré informace, take neposuzuj podle jiných
jinak co se strategie citroenu týče, tak bych řekl, e jetě donedávna ani samo PSA pořádně nevedělo, jaká ta strategie přesně bude. Je docela dobře patrné z těch chaotických a často protichůdných prohláení, e se to ve ladí doslova za pochodu, ale to nebude chyba Autojournalu
tohle vůbec není ten případ, ten L´Autojournal narozdíl od naich motoristických magazínů má často velmi dobré informace, take neposuzuj podle jiných ;-)
jinak co se strategie citroenu týče, tak bych řekl, e jetě donedávna ani samo PSA pořádně nevedělo, jaká ta strategie přesně bude. Je docela dobře patrné z těch chaotických a často protichůdných prohláení, e se to ve ladí doslova za pochodu, ale to nebude chyba Autojournalu ;-)
|
|
01.03.2018 12:26 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136196
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Problem je ten, ze ten clanok sa zda byt z Dec 2016.
Problem je ten, ze ten clanok sa zda byt z Dec 2016.
|
|
01.03.2018 17:06 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136247
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
del42sa napsal(a): tohle vůbec není ten případ, ten L´Autojournal narozdíl od naich motoristických magazínů má často velmi dobré informace, take neposuzuj podle jiných
jinak co se strategie citroenu týče, tak bych řekl, e jetě donedávna ani samo PSA pořádně nevedělo, jaká ta strategie přesně bude. Je docela dobře patrné z těch chaotických a často protichůdných prohláení, e se to ve ladí doslova za pochodu, ale to nebude chyba Autojournalu
del nehnevaj sa na mna ale postnut sem clanok prelozeny z 23decembra 2016 je pekna trollovina
.link.
preto som napisal ze to je divne, lebo mi ta anglictina nesedela, vypovedna hodnota ziadna. ty si to proste prelozil cez google
ako spokojny majitel 4.5 rocnej c5 by som rad videl nasledovnika, aj ked mi to zacina byt jedno. za peniaze novej P508 sa da bez srandy kupit Audi v akcii
del nehnevaj sa na mna ale postnut sem clanok prelozeny z 23decembra 2016 je pekna trollovina
https://news.autojournal.fr/news/1511749/Citro%C3%ABn-C5-Berline-Confort-Scoop
preto som napisal ze to je divne, lebo mi ta anglictina nesedela, vypovedna hodnota ziadna. ty si to proste prelozil cez google :-))))
ako spokojny majitel 4.5 rocnej c5 by som rad videl nasledovnika, aj ked mi to zacina byt jedno. za peniaze novej P508 sa da bez srandy kupit Audi v akcii
|
|
01.03.2018 18:03 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136248
|
|
jumep
|
|
|
vysvetlis mi akurat ze co je vyhodou toho audi?
vysvetlis mi akurat ze co je vyhodou toho audi?
|
|
01.03.2018 18:23 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136258
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): vysvetlis mi akurat ze co je vyhodou toho audi?
bol to priklad - ja uz by som za nove auto francuzsko/talianske nekupoval [uz som kupil 3 nove]
uz iba ak jazdenku ako vacsina tu. u Audi je ta vyhoda ze ked za neho das 35tisic, nema po 5 rokoch hodnotu 11tisic....
to je poucenie pre mna. .link.
zhodou okolnosti som dneska pozeral C5 2013 3litre, okolo 11tisic eur.....
cize u audi je vyhoda ze nestraca na cene tak rychlo
bol to priklad - ja uz by som za nove auto francuzsko/talianske nekupoval [uz som kupil 3 nove]
uz iba ak jazdenku ako vacsina tu. u Audi je ta vyhoda ze ked za neho das 35tisic, nema po 5 rokoch hodnotu 11tisic....
to je poucenie pre mna. https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/316305-kolko-stracaju-auta-s-vekom-na-hodnote-zistoval-britsky-glass-s/
zhodou okolnosti som dneska pozeral C5 2013 3litre, okolo 11tisic eur.....
cize u audi je vyhoda ze nestraca na cene tak rychlo
|
|
01.03.2018 18:35 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136259
|
|
jumep
|
|
|
no a preto sa to tak kradne atd. ono to ma vsetko svoje pre a proti
ja by som s tym problem nemal, ja mam problem s tym ze zrusili hydrauliku a vlastne ostali tuctovka ako ostatny, jedine preco u mna zostat pri znacke je to ze uz som zvyknuty a poznam system
kazdopadne ponuka nie je zatial ziadna co by ma vobec zaujala
no a preto sa to tak kradne atd. ono to ma vsetko svoje pre a proti
ja by som s tym problem nemal, ja mam problem s tym ze zrusili hydrauliku a vlastne ostali tuctovka ako ostatny, jedine preco u mna zostat pri znacke je to ze uz som zvyknuty a poznam system
kazdopadne ponuka nie je zatial ziadna co by ma vobec zaujala
|
|
01.03.2018 18:44 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
3136260
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
pacia sa mi tie x7 3litre za tie prachy, len ci by som ho negarazoval pricasto u teba
pacia sa mi tie x7 3litre za tie prachy, len ci by som ho negarazoval pricasto u teba :-p
|
|
| |
|
|